NuggT schreef:Nou denk wel dat t goed gaat he Marion?
Lekker joh dat je ook vakantie hebt.
Gaat helemaal goed komen
,doe ik het boxje,zorg jij voor de beweging
.En ze is gewoon super braaf de laatste tijd,komt helemaal goed hoor Xeen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NuggT schreef:Nou denk wel dat t goed gaat he Marion?
Lekker joh dat je ook vakantie hebt.
,doe ik het boxje,zorg jij voor de beweging
.
Damber schreef:Syl; als ik de moed bij elkaar heb verzameld en Amber aan de longe heb gehad... en Amber daarbij heul lief is geweest... ga ik kijken of ik het durf om met je mee te gaan![]()
goed?? Ik beloof dus niets
Sily schreef:Damber schreef:Syl; als ik de moed bij elkaar heb verzameld en Amber aan de longe heb gehad... en Amber daarbij heul lief is geweest... ga ik kijken of ik het durf om met je mee te gaan![]()
goed?? Ik beloof dus niets
Hahahaha is goed meis, we zien wel, ligt ook wel iets aan het weer he
maar geeft mij weer goede hoop om op deze manier door te gaan en ga dus ook lessen volgen volgens zijn systeem.
madelon31 schreef:Werd er emotioneel vanmaar geeft mij weer goede hoop om op deze manier door te gaan en ga dus ook lessen volgen volgens zijn systeem.
Sily schreef:Wat goed Madje!
Hardstikke fijn voor jullie hoor.
Nou de enige die vandaag paardgereden heeft was Foeke![]()
Op Moon hahahaha.
Die arme jongen had suede schoenen aangetrokken (jaja nieuwe) op de dag dat wij besloten te gaan wandelen door de modder.
Heel stuk ging goed, en toen wkam er een stuk waar je er niet meer omheen kon en is hij op Moon gekropen hahahaha.
Ging nog best redelijk toch Daan?

madelon31 schreef:thankx dames...heb vanavond nog wat "aangeklooid"maar ik moet zeggen dat ik vast wel iets goed deed want hij heeft geen stap kreupel gezet![]()
![]()
Maar moet nog een hoop leren hoor![]()
Woensdag kon zij misschien komen om les te geven..komt mooi uit heb nog een week vak dus ben benieuwd!!!!![]()
had ik vanmorgen besloten een spijkerbroek aan te trekken, dus blijf nog wel even nasoppen ben ik bang
Plaatselijk buitje misschien?? De lucht is hier ook aardig blauw!
Binar schreef:Mogguh allemaal, tis al lekker druk op de vroege ochtend![]()
Hier schijnt de zon volop en ik heb geen last gehad van regen of hoosbuien hoorPlaatselijk buitje misschien?? De lucht is hier ook aardig blauw!

Hier nog steeds volop zon, wel af en toe een donker luchtje maar er is echt geen spatje gevallen
niet echt geregend gelukkig