Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:26

Lieve Shera Lovers

Ja, die beugels zijn inderdaad het showen waard. Ja staat alsof je straks profesioneel gaat endurancen Pling

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:14

Afbeelding ?

zo doet dees het ook? wat gaat er mis?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 18:15

Mooie beugels en rijbroek hoor Tessel!
Verkleinen is heel makkelijk in paint te doen (oke, met andere programma's wordt het mss mooier, maar dit werkt ook). Als je ook de engelse versie hebt is dit het stappenplan:

1: Open een foto in paint
2: Klik op Image
3: Kies Stretch/Skew
4: Vul bij Stretch de gewenste verkleining in procenten in (meestal bereik je met 25% het gewenste resultaat, maar dat ligt dus aan de grootte van de foto, jij snap? dus gewoon een beetje proberen)
5: Klik op Oke
6: Bekijk het eindresultaat (vooral niet weer vergroten als het mis is gegaan maar op undo klikken)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:52

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 16:32

Zo, toets 3 en 4 zitten er ook op Lachen
Ik ben al op de helft Clown
Ik kan niet wachten tot vrijdag Nagelbijten / Gniffelen

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:12

Ik heb je prachtige uitleg gelezen over het verkleinen van een foto. En het is gelukt Haha!
Maar nu heb ik nog een probleem met hoe ik hem erop zet. Kan iemand daar nog een mooie uitleg voor gegeven. Bloos

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:13

Ik niet iig Clown

Gister was leuk, ik had Odessa mee en Marleen Misty. Odessa haalde haar welbekende trucje uit de kast van het omdraaien in galop; na twee keer op de noodrem vond ik het welletjes en heb ik gewisseld met Marleen; op die manier kon Odessa gewoon naast of achter Misty blijven lopen in plaats van voorop, en waren de problemen verdwenen Nagelbijten / Gniffelen
Het bos was moooooooi... als die kleurtjes en we hadden mazzel, want het zonnetje scheen bijna de hele rit (2,5 uur). We zijn over het kronkelpaadje geweest, heel voorzichtig want er lag veel blub. Maar het was de moeite waard! We hebben nog wat fotootjes gemaakt van Odje en Misty in herfstsferen, die zal ik binnenkort wel even plaatsen, nu ik weet hoe het moet Clown

We hebben nog even entertainment gehad in de vorm van stal 1 en 2 die in de bak losgegooid waren; Dandy liep erbij en ze waren met zijn allen mooi aan het showen, crossen, bokken etc. Erg grappig, zelfs ouwe Toontje maakte nog wat bokkesprongetjes!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:42

Waah, wat leuk Tessel Lachen Klinkt geslaagd hoor Ja
Zucht . . . Is het al bijna kerstvakantie?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 17:33

Bijna hoor Knipoog

Layla is trouwens overleden, begin oktober vertelde Jannette. Ze werd ineens ziek in het weekend en Jannette ging maandag met haar naar de DA, maar toen was het al te laat.. nouja, ze konden nog opereren, maar er was niet veel kans meer. Layla had namelijk lever (?) kanker, uitgezaaid.
Ik vind het erg sneu voor Jannette want die heeft er wel verdriet van gehad geloof ik. Layla was dan ook al sinds dat ze puppie was, al acht jaar dus, op het Lamoen.

Dag lieve Layla, knuffelbeertje #1!

Gelukkig is die vrolijke Dodge er nog (ik zag trouwens ook een bont shetlandveulentje bij de geitjes staan, waar ik verder niet naar heb gevraagd.. erg grappig ding wel Ja )

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 17:44

o, dat van layla had ik al gehoord, maar inderdaad er sneu Ach gut

en nu weer een shetlandveulen? De kinderboederij blijft dus wel gewoon lekker rommelig met opvangdieren Lachen (wanneer was banketstaaf eigenlijk vertrokken?)

edit: Banketstaaf = Lu Lu heerlijk die boktsencuur Haha!
Laatst bijgewerkt door Fenn op 07-11-07 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 17:49

He! Mijn post is niet geplaatst.. stomme pc. Scheve mond
Nouja, geeft niet.

De rit klinkt gaaf Tessel! Haha!
Mijn paardrijbroek ligt me ook echt aan te kijken.. maar eerst nog twee toetsjes. Nagelbijten / Gniffelen

Mocht er iemand verstand hebben van dna-replicatie en genregulatie hoor ik het graag Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:02

Fen, ik weet niet of Lu Lu ( Clown ) weg is hoor, ik heb nl niet op de deel gekeken. Het kan maar zo dat ze gewoon binnen stond.. Anna was wel weg maar dat was voor de zomer geloof ik al.

Annemarie, daar zou ik verstand van moeten hebben, maar dat heb ik niet Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 18:07

Lu Lu? Wies da?
(Mensen, gewoon massaal boktcensuur uitzetten net als ik, leest veel beter Clown )

Nouja Tessel.. misschien weet je wel waarom er bij DNA-replicatie langs de 'onderste' DNA-streng het nieuwe DNA in kleine stukjes wordt gevormd die vervolgens aan elkaar worden geplakt in plaats van in een lang stuk? Anders neem ik het wel gewoon aan, maar ik ben benieuwd hoe het zit want je zal net zien dat ik daar een vraag over krijg Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:09

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 18:11

Ja Waarschijnlijk dan.. eerst wat vinden, goedkeuring vragen.. blablabla Clown

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:56

We hebben besloten Randy te verkopen. Ik heb haar net op internet gezet. De bedoeling van Randy was dat mijn zusje op haar zou rijden, maar Randy is gewoon te moeilijk voor haar. Mijn zusje is bang voor haar geworden. Randy is echt een schat in omgang, maar met rijden echt een dondersteen. Je moet echt stevig in je schoenen staan. Ik ben veels en veels te groot voor haar, dus dit gaat gewoon niet werken. daarom hebben we besloten haar te verkopen.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 20:03

Jeetje wat balen Djoni! Echt heel jammer.. maar het is in ieder geval een goed doordachte keuze en het zal het beste zijn voor allebei de kanten Ach gut
Gaan jullie nog op zoek naar een nieuwe?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:14

Oooh, dat is jammer! En jullie hadden haar pas net! Wel een goede beslissing dan, denk ik, om haar te verkopen. Echt balen ja.

Annemarie, daar kan ik je helaas niet mee helpen.. ik weet dat ik het ooit eens heb moeten leren, hoe wat waarom en wanneer, maar dat is van die informatie die het ene oor ingaat en vlak na het tentamen het andere oor weer uitgaat Nagelbijten / Gniffelen

Iris, trouwens, ik heb van het weekend weer veuls te veel geld uitgegeven bij Lush Bloos

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 21:16

Daar heb ik nou ook zo'n last van Tessel Nagelbijten / Gniffelen
Het nadeel is dat ik het nu allemaal wel moet onthouden ivm examens aangezien ik die niet haal als ik alles weer helemaal opnieuw moet leren Clown Scheve mond

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:20

hmz, ja, daar heb je een goed punt Knipoog
Misschien moet je even zoeken op google(scholar) en/of Wikipedia. Vooral googlescholar heeft mij al meerdere malen uit de brand geholpen... ben zelfs ooit eens een natuurkunde/scheikunde/biologieforum tegengekomen waarop mensen vragen konden stellen zoals waar jij nu mee zit, misschien vind je het nog.. succes Lachen

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:55

Het is wel de bedoeling dat er een andere pony komt. Alleen dan willen we er wel nu alvast naar zoeken, en dan is het de bedoeling dat de pony pas na de winter komt.

Trouwens, weet iemand een leuk onderwerp voor een betoog? Ik moet maandag een betoog houden, maar heb nog geen idee waarover...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:20

Betoogondewerpen is bijna onze specialiteit Djoni, je kan het over paardenstalling doen (Groepsstal VS box/stand) of over discriminatie voor pasfoto's op het paspoort.(mijn betogen van vorig jaar)
Als je info wilt, je roept maar Lachen

Nog maar twee proefwerken Lachen Na zo en dat wordt een ramp, maar goed . . . Nul motivatie plus een stom onderwerp= een ramp.
Morgen nog engels, een brief schrijven, ik hoop dat dit wat wordt.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 12:13

Varkensflats Ja
(Daar moest ik vorig jaar een betoog over schrijven en dat leeft nu heel erg hier in de omgeving aangezien ze die hier willen bouwen Clown )
Of... of internaten goed zijn of niet... of de identificatieplicht wel zin heeft... wat heb ik nog meer gedaan.. Clown
Edit: O, o, het kan ook over of je kinderen medicijnen moet laten testen of niet, daar heb ik m'n etische analyse over gemaakt. Wel ingewikkeld Ja

En mijn biologietoets, wat een eikels!! Het ging absoluut niet over het onderwerp, en je kreeg alleen maar vragen die je moest beantwoorden met je algemene ontwikkeling & logisch nadenken. Moest je wel eens iets weten wat deels uit het boek kwam, stond het er boven nog een keer uitgelegd! Voor niets geleerd dus, en hij ging nog slecht ook Scheve mond

Morgen wiskunde.. dat wordt nog erger

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:17

Oooh, dat is flauw. Succes met wiskunde morgen dan...
Ik heb vanmiddag mijn audit, we moeten alweer naar een manege, die moeten we dan gaan 'testen' op kwaliteit. Hoop dat het een beetje leuk wordt enzo. deze keer is voor een cijfer dus ik hoop dat het goed gaat.. wens me succes Nagelbijten / Gniffelen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 14:05

Ej,, Leuke foto's allemaal:)

Weet iemand hoe laat vanmiddag de lessen beginnen. Miss dat ik nog heel even langs kom.