moest uren opmaken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moest uren opmaken 

) ook aan het aftellen tot volgende week zaterdag. 
.
. Vanmorgen opgehaald door Shoofie, die nog over Helvoirt moest rijden. Toen bleek dat we Liek ook op gingen halen, dus daar aangebeld en die om haar nek gevlogen. Eindelijk weer bij mijn beste vriendinnetje
. Daarna doorgereden naar de manege. Daar aangekomen mocht ik de kantine niet in en werd in naar stal gestuurd. Toen ik weer opgehaald werd hadden die lieverds de kantine versierd met slingers en was er taart en kinderchampagne. Een waar feest om weer terug te zijn met zo'n warm welkom! Ik mocht ook nog eens op Sultana en Cindy en Chrissy waren ook nog langsgekomen om mij te zien dus mijn dag was bij voorbaat al geslaagd. Lekker uitgebreid gepoetst en daarna uiteraard veel te vroeg al bij de bakdeur staan wachten tot we naar binnen mochten. Een fijne les gehad; had al snel verzuurde spieren en overal kramp maar daar gewoon doorheen gereden want ik zat met een smile van oor tot oor op mijn paard.
), ik heb 1,5 dag niet kunnen lachen omdat dat pijn deed en lopen, hurken en alle veelvoorkomende bewegingen veroorzaken een *AUW* reactie
.
Maar als je eenmaal aan het rijden bent voel je dat toch niet meer
. Ik had vorige week maandag op Sultana mogen rijden. Dat ging al een stuk fijner als op zaterdag alleen werd M enthousiast en gingen we sb, travers en keertwendingen doen. Iets wat natuurlijk super is, maar Sul zat niet echt op mijn gehannes en uit-probeersels te wachten dus dat veroorzaakte wat spanning, maar die kon ik er na die oefeningen wel weer fijn uitrijden. Al met al een erg fijn lesje
.
). Veel afwisseling in mijn rijden gezocht en hem in zoveel mogelijk verschillende houdingen en oefeningen gepropt om hem maar bezig te houden, maar dat gas bleef open staan en het is nogal veel paard die dwars door mijn hulpen heen denderde. Dus uiteindelijk niet lekker gereden want ik hou niet van dat getrek en gepluk, paardrijden is geen krachtsport
.....