Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shetjjee__x schreef:wie doen er hier allemaal kerst met cadeautjes?

AnnemiekvM schreef:Shetjjee__x schreef:wie doen er hier allemaal kerst met cadeautjes?
Van mijn nieuwe werk heb ik een leuk kerstcadeau gehad. Dat is een boekje met een soort code en dan kan ik uit verschillende cadeaus kiezen. Een Tinkel...heet dat.
Verder doen we thuis niet aan kerstcadeaus.
mAnDyXX schreef:ik hoop dat deze dan echt een keer wat wordt voor jouw en niet hetzelfde verhaal als hazel en jell!
(die telefoon dus).. Voor m'n broer heb ik maar een lekkere douchegel, deo en alle soorten Anta Flu gekocht, want daar is ie verslaafd aan..
mAnDyXX schreef:Nauw Anneke en ik gingen die verzorgen maar de eigenaar was beetje appart deed heel raar enz. tegen ons. en het kwam tussen onze vriendschap daarom zijn we er maar meteen mee gestopt!
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:Nauw Anneke en ik gingen die verzorgen maar de eigenaar was beetje appart deed heel raar enz. tegen ons. en het kwam tussen onze vriendschap daarom zijn we er maar meteen mee gestopt!
Groot gelijk!
Shetjjee__x schreef:@ Pauline, het was volgens mij alleen maar vandaag geen idee. Maar was iig bij de Cool Cat in de stad (amersfoort gewoon)

(dat is toch die Haflinger?)
Als veulen was hij ook al zo leuk en ondeugend! 

Typische haflinger dus.