En jij volgende week op Kanjer hè liegbeest...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Behalve Oxana, Bowie, Guus, Pablo...zal ik even doorgaan?
)
)
straks mag ik nooit meer.) 

Ik kreeg een herkansing van dinsdag: Tjimme dus
En hij was lastig... Het begon al op stal, hij was chagerijnig, draaide de hele tijd zijn kont naar me toe, zat een beetje met zijn benen te maaien en ik had zelfs het idee dat hij af en toe wilde bijten
Nog maar niet te spreken over hoe het bit in zijn mond ging (Moeilijk!) Beetje Gerald Kuren (Zoals Gerald bij mij met het bit deed dan
)
Zodra we gingen aandraven ging hij ontzettend sloom. Wil gaf er een zweepje bij en toen werd hij gelijk actief... Af en toe liep hij dan redelijk, maar soms wilde hij best wel even hard of stoorde het wel heel erg dat hij links vast hield. Het galopperen vond ik helemaal 3× niks! Ik vind het een wonder dat jij nog op de manege bent aangekomen dinsdag Fen! (Pff wat ben ik nu blij dat ik hem toen niet had
Het lijkt me niks buiten!) Uiteidenlijk ging hij wel beter lopen, kwam hij wat losser, maar toen was mijn vinger helemaal open dus dat reed dan ook weer niet zo lekker
Maar hij zit echt goed!
Het is toch een hardstikke lekker paard? Denk dat je op z'n tegenpool hebt gezeten vanmorgen dan want ik kan er niets in herkennen van wat jij schrijft
(Maar ik weet niet of hij zich nu altijd zo gedraagd
)
want mij iris vond ik hem slomer ogen en bij Jet is ie ook braaf. zo'n paard dat je moet liggen?
antoinetje schreef:is het geen tuigertje? (Pabla)
FIjn dat het zo goed ging op Friezel Fenn, alleen door Bowie ingehaald worden kan natuurlijk niet he

)