manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 00:05

was ik weer, zit me te vervelen, kan niet slapen (heb ik morgen vast een gaar hoofd maar ja), en jij bent zo... uit mn hoofd te leren hahaha....
vind de equithem collectie van dit jaar wel erg cool, denk dat dat mn kleurtjes worden deze winter...
http://www.pegasus-ruitersport.nl/ en dan de choco blauwe versie ervan.....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 00:14

Haha kun je niet slapen Mariekje? Ik kom net thuis van Emily d'r feestje, en dacht: nog ff bokt checken. Vind de kleurtjes erg leuk!
T-korte-ei-getje (hihi) is cool Nel! Geef 'm idd ook een week of 8, anders is ie wel erg klein!
Leuke vakantie gehad Bar?
Veel plezier morgen op Paardoes, rij-ze op Fenna en Stud!
Doeidoei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 09:27

Ja mn vakantie was echt super!
Ik ben 2 weken weg geweest, 1 week zaten we in de buurt van Rome aan een meer en de tweede week zaten we in toscane. Het was heerlijk weer, dus we hebben het luieren/zonnen afgewisseld met steden bezoeken. Ben wel weer blij dat ik nu terug ben, want ik miste mn paardje echt erg!
Wat wel balen is is dat Sharon echt super bagger loopt, dr heeft iemand anders op gereden en die heeft dr nogal anders gereden. Erg irritant want het ging net zo lekker Boos!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 12:05

esra_ schreef:
soow anne de vliegende hollander mijn ouders zijn er laatst nog in geweest (in augustus) whaha

xxxjes

ik ook nog pas met denice Lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 12:18

hey, marieke ik kan de foto's niet openen....misschien omdat ze nog in je e-mail staan?
Balen van de Vliegende Hollander, nu kunnen jullie daar voorlopig niet naartoe...of je moet m zelf even fixen!
Wat een schattig katertje Nel! Ik heb ook geen verstand van katten, maar deze kunnen toch nooit even oud zijn? Verward
Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt Bar, Rome is zo cool!
Hier gaat alles goed, we gaan zo een nieuwe tv kopen want onze oude is een beetje lurp...volgende week komt mijn tante voor mn verjaardag dus dat is wel heel gezellig!
Liefs

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 13:34

Fijn om te horen dat alles goed gaat Cis!
Enne marieke, ik kan die foto's idd ook niet openen.
Nel, dat kan toch nooit, die kleine lijkt eerder 6 weken oud ofzo!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 17:21

leuke foto's Mariek! Ja beetje aparte foto's, niet héél veel op te zien, maar wel leuk Lachen ben benieuwd hoe je hem vindt straks als je gaat kijken! Das al bijna Hyper! *haha, ja ik weet weer wanneer hoor Clown

UHm.. *kijkt naar Elmo en Tijgetje* even oud? tsja.. t kan Clown ik denk ook niet dat ze even oud zijn nee. Maar wel een super leuk beestje Nel! Leukje! hihi, Elmo is ook erg happy met zn maatje zo te zien: hee een staart! *klauw*

Leuk dat je t zo naar je zin hebt Cis Ja Mag ook wel, anders hou je t daar niet zo lang vol!

Jups, op Fenna (vind jou naam voor haar maar wat raar hoor Esra Clown) gereden. Was wel leuk opsich Lachen Fenna was leuk iig Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:13

ja klopt foto's staan op mail, helaas.....ff geen tijd om ze in mijn album te zetten, zijn ook niet zo bijzonder, dus je mist er niet zoveel aan hoor.......doei doei ga nu bij bianz Pizza eten......oh ja Bianz ik neem Bert mee (Bert Visscher)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 20:05

oeh, hebben jullie vanaaf een date met Bert?! Bloos! En dat zeg je niet even Mariek! Ben verdorie al een hele dag (bekant dan) bij jou, en dit nieuwtje vergeet je even... kan nie hè! Zomaar een date met een Bert!
hihi, plezier met jullie pizza en geniet van Bert & have fun! Tong uitsteken

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 23:33

Mariekje22 schreef:
cool, maarre wie zijn wij?

ik en steef Haha! Haha! Haha! Clown

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 23:37

FENNEMUUS Haha!

zo noemt angelina er ook en t past wel bij dr egt een muusje anne Tong uitsteken Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:59

sorry maar ik vind t ook een beetje raar....stel ik me een klein shetlandertje voor als ik dat hoor....
De pizza was heerlijk gister, alleen kunnen we ze volgende keer beter ff apart in de oven doen denk ik, de onderste liep een beetje achter qua goedworden, dus dat duurde ff wat langer. Hebben flink gelachen om Bert, was supergrappig hahaha....En gijs was t ene moment superlief, en t andere moment héél stout, gek beest haha...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 17:06

haha, goedzo dat de date met Bert leuk en gezellie was. Voor herhaling vatbaar dus? Knipoog *hij heeft toch nog niet eens echt lang haar? Tong uitsteken
Hihi, Gijs houdt de avond dus een beetje afwisselend Clown

Zeg nel, vroeg me af.. Hoe laat was t vrijdag ook al weer? *zoekfunctie doet het niet, en al die pagina's hier doorspitten heb ik ook net ff geen zin in Tong uitsteken* k weet nu tot hoe laat de les waarschijnlijk duurt, dus moet even kijken hoe ik t ga inplannen Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:11

Vanaf half 8 is iedereen welkom.
Maar jij mag later komen, want jij kon er niet op tijd wezen toch?!

Denkt iedereen nog even aan a.s vrijdag avond vanaf half 8 sieraden party, je mag iedereen mee brengen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 19:01

Hangt er een beetje vanaf Nel. De laatste les duurt minder lang nu: tot 4 uur. Dan hangt t er even vanaf of die les inderdaad maar tot die tijd duurt, hoe snel ik daar uit t gebouw weg ben en of de metro's aansluiten.. Als t allemaal goed loopt (en de internationale gwoon netjes rijdt, en op tijd is) dan ben ik half 7 thuis, dus dan kan ik makkelijk op tijd zijn Lachen
En anders.. *denkt* ben ik 7 uur thuis. Even boeken dumpen en net even iets warms eten, dus dan ben ik misschien íets later... Kan dat? Zal me wel haasten dan hoor Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 21:26

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:35

ja Anne, die vond ik ook heeeeel erg cool, absoluut niet mijn kleur, maar deze is wel erg leuk

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:20

hoi hoi ik zoit nu op sgool blehh en ik weet t marieke jij zit niet meer op school Tong uitsteken Clown

kusje

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:52

Hoi!
Beetje jammer dat het nu zelk bagger-weer is, zeker na het weekend! Maar ik had een topweekend, mensen zijn allemaal geslaagd voor theorie én praktijk. Examinator was een beetje apart, maar zolang je meekletste met hem ging het prima Knipoog

Je vakantie klinkt leuk Bar, fijn dat je op mn feestje komt!
En Marieke: wij moeten maar eens uitnodigingen gaan typen Clown

Ik ga nu naar IKEA, nog wat dingen voor mn huis kopen, bye!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:05

Hey Anne, had ff gevraagd hoe duur t paardje was, 3000 euro, beetje teveel dus haha....
Ja idd Thirz, de uitnodigingen moeten snel de deur uit....misschien kunnen we daar morgen nog ff tijd voor vinden? Cool dat iedereen is geslaagd, dat is altijd fijn...
Esra, Ik hoef NOOIT meer naar school hahaha......

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:07

He thirz, wij zijn er ook hoor op je party.

He anne, het maakt niet uit hoor hoelaat jij komt!
We zijn al blij dat je komt!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:08

esra_ schreef:
hoi hoi ik zoit nu op sgool blehh en ik weet t marieke jij zit niet meer op school Tong uitsteken Clown

kusje

oehh wil ik ook,, NOOIT Tong uitsteken meer school, huiswerk en zeurende leraren Knipoog

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:08

ja marieke vrijf t er ng even lekker in
grrrrrrr rot school Tong uitsteken Clown Boos!

xxxjes Bloos

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:24

@ annemijn,, geweldig paardje Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:54

welke jas is nou beter? heb even 2 dingen gekopieerd over wat ze van de equitheme jassen zeggen, wil er graag een kopen, maar geen idee welke t beste is, jullie een idee welke ik het beste kan kopen?

Deze:Prachtige lichtgewicht regenjas in choco/blue. Wind- en waterdicht en toch ademend. Een super comfortabel jas voor zomer en tussenseizoen. Voering in 'netstof' voor optimnale vochtopname. 2-weg ritsluiting en klep met klittenband voor extra bescherming tegen regen. zakken met ritsluiting en klap. Klittenband sluiting aan de mouwen en in de kraag op te bergen capuchon. Elastiek in de taille voor getailleerd effect. Achterpand met 2 splitten te sluiten met dubbele drukker. Leuke contrasterende biezen op voorpand en geborduurd logo. Machine wasbaar op 30 graden. EEN TOPPER!!!!Afbeelding

of Deze:Populair bomber jack voor op het wedstrijdterrein. Volledig water- en winddicht. Alle naden zijn getaped. Ritssluiting wordt extra beschermd door oversluiting met drukknopen. 2 steekzakken met ritsen en elastische heupband en -mouwen zorgen voor een aansluitend geheelAfbeelding

en dan in combi met dit vest Afbeelding

en evt deze rijbroek Afbeelding
of dezeAfbeelding

er zit wel een prijsverschil in de jassen, maar dat is niet zo erg...
Laatst bijgewerkt door Mariekje22 op 17-09-07 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt