Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 12:09

Nou Karin, je mag alleen met ons mee fietsen als je die longeerzweep thuis laat hoor!!

Ik ben nu wel 1 nachtdienst kwijt maar moet nu nog een avonddienst ruilen voor een dagdienst zodat die weer door iemand anders gewerkt kan worden zodat ik vrij ben en dan nog kijken of ik zaterdagnacht eerder weg kan, poeh ingewikkeld, snap het bijna zelf niet meer haha!!!!!!!!!!! Maar ik blijf goede moed!!!!!!!!!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:10

O ik dacht dat het wel leuk was voor op de fiets met die longeerzweep. Kon ik jullie op afstand besturen!!!!!!!!! Ha ha

Zie jullie vanavond

Ga zo naar spetter toe

Yustin

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:20

Anous enWil hoe is het gegaan met scheren??Gelukkig is het gestopt met regenen!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:05

moossie schreef:
Anous enWil hoe is het gegaan met scheren??Gelukkig is het gestopt met regenen!!

Ik ben begonnen met Ko, die was echt superbraaf, stond ook braver stil als verwacht! Het app werkte echt supergoed!
Wil heeft er nog een 2e app. bij gehaald, maar helaas die deed het niet zo goed. Toen Ko klaar was, is Wil verder gegaan met Yus. Yus heeft zich ook prima gedragen en heeft geen Sedasan nodig gehad.
Ik ben ook nog begonnen met Biz maar het app doet het niet meer zo goed als bij Ko. Toch ben ik zo goed als klaar, op een paar kleine plekjes bij zijn benen en buik, zijn hele hals en hoofd na dan Maar goed morgenochtend ga ik verder, want Biz moet Sedasan voor hals/hoofdgedeelte
Pff wat een karwei zeg.. volgend jaar toch maar weer iemand zoeken die het voor me wil doen
Ik ga nu snel een douchie pakken want het kriebelt nogal

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:35

Groot gelijk Renee, alles kan. Ik denk dat je een betere keuze kunt maken door te kijken wat je graag zou willen, jong -ouder, beleerd onbeleerd, rustig, werklust, misschien ook geschikt voor je vriend en dan te gaan zoeken naar iets wat in je budget past. Dan alle opties op aan te zetten. Dat voorkomt teleurstellingen later. Ik kan het weten want E valt buiten alles wat ik eigenlijk zoek in een paard. Maar ik heb die fout gemaakt. Gemiddeld ben ik aan E 200 euro per maand kwijt, dat is nu 16*200 euro. Als hij een goed koerspaard zou zijn (wat ik al jaren wil) was dat geen probleem, maar dat zal hij nooit worden, want daarvoor is hij niet gefokt. Maar inmiddels ben ik wel behoorlijk verknocht geraakt aan die kleine etterbak. Een rijpaard heb ik al.......
Bedenk wat je wilt en dat weet je bij je eerste paard denk ik niet en bij de tweede wel....
nou ja, maak niet dezelfde fout als ik, dat is wat ik bedoelde te zeggen....

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:38

sorry dat ik niet kwam helpen nous!!!!!

ik had het een beetje druk moest in eens wat dingen regelen en toen ben ik mijn auto gaan wassen

wisten jullie dat dat gekke ding van mij rood is !!!????
echt niet te geloven

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:40

Super joh! Ik kom morgen snel kijken!!! Ik ben blij dat hij zich heeft gedragen Yus!

Mensen veel plezier allemaal vanaaf!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:42

Enneh Wil heel erg bedankt

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:05

dat is inderdaad wat ik probeer niet te doen een fout maken
ik ga heel goed na wat ik precies in een paard zoek en dat weet ik juist heel goed inderdaad
nu bij de 2de maar welk ras nee dat weet ik niet ik vind het karakter van een arabier echt helemaal geweldig maar ik zou heel graag een iets forser paard willen hebben en inderdaad jong onbeleerd en ruin of hengst
verder is het afwachten wat er op mijn pas komt
ik vind het moeilijk om op zoek te gaan
ik geloof dat ik toch liever iets dichter bij huis wil
nu dit dan in flevoland dat was gewoon ver weg ik wil gewoon al is het 30 keer naar een paard toe kunnen gaan om even te gaan kijken
nu was ik 30 euro kwijt om erheen en weer terug te komen
maar goed we zien het wel

wel heel jammer en moeilijk dat E niet precies is wat je zoekt
maar ik had wel van jou nuchterheid verwacht dat je hem dan weg zou doen
maar ik begrijp dat dat toch makkelijker gezegd is dan gedaan!!??
ik zou dat ook niet kunnen daarom zou zo'n fout voor mij inderdaad ook voor het hele paardenleven zijn
daarom staat far nu op het land ik kan hem echt niet weg doen of aan een verzorgingshuis geven ofzo of in het ergste geval naar de slacht doen
das al helemaal uitgesloten mits hij geen pijn heeft uiteraard
maar goed we zullen het allemaal wel zien

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 09:16

Haha, misschien (of waarschijnlijk) gaat E ooit wel weer weg. Maar hij is op een bijzonder moment in mijn leven gekomen. He en om E moet ik stiekum vaak vreselijk lachen. En dat wat je laat lachen is onbetaalbaar toch?
Ik geloof niet dat paarden zich hechten aan mensen en dus ook niet dat ze ons missen, zoals wij hun, dus verkoop is inderdaad voor mij wel een alternatief.

Verder ben ik razend benieuwd hoe kleine E uitgroeit....

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 13:50

ja dat kan

ja ik ben ook heel nieuwschierig hoe hij er uit zal zien over een jaar of 2 a 3 hihihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:46

Wat een stilte hierzo!

Vandaag ook Biz geschoren (gisteren al 1e helft gedaan ) Die was ook best braaf maar ik weet dat hij hekel heeft aan hals + hoofd scheren dus hem lekker gesedeerd Helaas kapte het app. ermee!! (tja dit jaar zit het dus niet echt mee ) Gelukkig had Aad van de Hooipolder nog nieuwe geslepen messen liggen die ik meteen kon halen!
Daarna snel verder geschoren, Biz was verder wel braaf (niet zo gek he )

Dus nu heb ik weer 2 kale paarden, maar of ik het volgend jaar weer zelf ga doen dat weet ik nog niet hoor!...pff heb gewoon overal spierpijn

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:06

Het is inderdaad met scheren kl.ote verlopen zeg, het zat jullie ook al niet bepaald mee. Maar het is uiteindelijk bij alle paarden wel erg netjes geworden hoor. Het ging bij Thom ook ineens goed, het laatste stukje scheren..gek beest

Het was vanmiddag heerlijk weer, de paarden hebben lekker buiten gelopen en het terras was helemaal vol Ik had Elgar net aan de telefoon en is helemaal enthousiast over zijn 'nieuwe' werk. Hij heeft het ontzettend naar zijn zin gehad en ik begreep dat Kim tevreden was Dat doet me erg goed om te horen...!

En nu op naar de strandrit, we hebben volgens mij goede afspraken gemaakt. Ooh Anous kan jij nog even je achternaam naar mij pb'en, die heb ik nodig voor de inschrijving van de wedstrijd

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:24

Binar schreef:
Gelukkig had Aad van de Hooipolder nog nieuwe geslepen messen liggen die ik meteen kon halen!

Lang leve Aad! Hoe laat ben je langs geweest? Ik heb je niet gezien.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:31

Twinklebel schreef:
Binar schreef:
Gelukkig had Aad van de Hooipolder nog nieuwe geslepen messen liggen die ik meteen kon halen!

Lang leve Aad! Hoe laat ben je langs geweest? Ik heb je niet gezien.

Gisterochtend rond 10.00? en vanochtend denk ik rond 12u? heb echt geen idee hoe laat het was

Lin, ik stuur je een pb

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:53

Hi, zijn er nog afspraken die ik moet weten voor de strandrit?
Hoe laat verwachten jullie dat de vrachtwagen wegrijdt?

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:56

Loes, de catering is niet gelukt volgende week. Misschien dan maar gewoon een broodje als we thuis zijn of effe langs de MAC DRIVE met de vrachtwagen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:05

John heeft het nog geprobeerd Loes maar het mocht niet baten. Hij stelde inderdaad de Mc Drive voor maar dat wordt waarschijnlijk een beetje krap met 15 paarden in de kofferbak

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:22

Dan neem ik zelf maar een kitkat mee van huis

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:24

haha Ook lekker toch Loes

he Lin, waar was je nou ineens?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:37

Mijn verbinding was ineens weg, heel vaag Maar ik ben er weer haha...

Lekker Loes

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:43

Kowloon schreef:
Dan neem ik zelf maar een kitkat mee van huis

Dit is zeker dan voor tussen door, Have een brake have een KITKAT

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:45

Zo dan...John!

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:47

Jetta schreef:
Zo dan...John!

GAAF HE JET

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:58

Het is weer een lekker spraakzaam zondagavondje Heeft het wat met gisteravond of vanmiddag te maken