whahahaha en we kunnen in zo een taxi bussie! want we zijn met ze vieren! maar hoe duur is dat? staat dat erbij
5:17 treinstation Krommenie Assendekrommeniespoor 2 treinstation Centraalamsterdamspoor 8a 5:45 stoptrein nsrichting Amsterdam Centraal ---------------------------------------------------6:27 treinstation Centraalamsterdamspoor 11b treinstation Amersfoortamersfoortspoor 5a 7:02 intercity nsrichting Deventer ---------------------------------------------------7:10 treinstation Amersfoortamersfoortspoor 2 treinstation Groningengroningenspoor 2b 8:52 intercity nsrichting Groningen ---------------------------------------------------alleen als we dus zo vroeg zijn als dit rijden er geen bussen richting roden! ik snap der de ballen van!
whahaha dat we een vroege trein richting groningen kunnen nemen! maar dat er dan geen goeie aansluiting is om naar roden te gaan en vanaf daar te lopen /bussen /
hahaha hele wereldreis ja! maar we gaan niet zoals vorig jaar naar die haflinger gebeuren! we gaan nu gelijk naar kamp!
ikkemartina schreef:whahah moet je op loulou gaan die is snel en durft ook nog voorop...en Nanda vergeeft je heus wel Maar Loulou sloeg mij wel bijna een gebroken been Dus doe maar niet Maris *grapje hoor *
*heeft braaf bijgelezen*gaaf dat jullie een weekendje naar het fjordenpaard gaan!ik moet dan - voor de verandering - werken.Zit nu eindelijk ff rustig, heb deze week nogal veel gewerkt.. (8 van de 9 dagen is best veel vind ik )
dat is best heel veel .......wanneer is dat weekendje dan hebben we al een datum ... en is het van vrijdag tot zondag avond of niet....?
klopt dat is omdat die bussen dan niet eerder rijden maar overal is een oplossing voor ! haha en dat weekendje bespreken we d 17e met josé!
Whaha, Jits Maarre; 8 van de 9 dagen is echt teveel! Haha, Inge en Nanda regelen het even Alvast veel plezier girls & FOTO'S! Enne.. Vandaag is het nog 90 days tot het allerleukste 6e weekje En nu moet ik snel gaan want moeder flipt