Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jiskaringo schreef:ja, lijkt me ook super gaaf, op zo'n ervaren paard zitten ! leer je heel veel van denk ik
soms ook vervelend
Leer er meer dan in een jaar op de manege
Vind het ook leuk dat ik daar 'kenis maak' met dingen waar ik amper tot geen ervaring mee heb, of het nou galopwissels, wijken, een waterbak of mennen is
jiskaringo schreef:bij mij komt het denk ik omdat nooit echt prikken heb gehad...
mijn echte moeder is nogal vaag,
heb die prik niet gehad toen ik 3 was, en als je 9 bent hoor je er 2 te krijgen, heb er maar 1 gehad...
want het was niet goed voor je ofzo. blablabla
ben prikken helemaal zat! jiskaringo schreef:ja, lijkt me ook super gaaf, op zo'n ervaren paard zitten ! leer je heel veel van denk ik

jiskaringo schreef:jammer melanie ! lijkt me echt heel leerzaam, helaas heb ik de kans niet..
gina, geeft je nicht dat ook gewoon les ofzo ?
en die vriend van haar, die mij dan lesgeeft (ja, sirieus, heb daar soms 2 instructeurs tegelijk
) heeft ook les gegeven, ook aan mijn nicht Romana01 schreef:Jeetje wat een gaaf paard! Ik vind het vooral zo fijn, dat zo'n paard direct aangeeft wanneer je het wel/ niet goed doet
Echt werkelijk waar élke keer dat we op conours waren.. we haalde hem alleen al van de trailer af en mensen stonden hem al aan te staren... En overal waar we kwamen werd over hem gepraat.. Hij was echt heel mooi... Echt mn droompaard 
maar denk het niet, is voor mij heel lastig aangezien ik niet de juiste mensen daar voor ken, haha
maar hoop het wel !
Melanie_B schreef:waarom heb je hem eigenlijk niet gekocht ? Jullie waren echt leuk samenRomana01 schreef:Jeetje wat een gaaf paard! Ik vind het vooral zo fijn, dat zo'n paard direct aangeeft wanneer je het wel/ niet goed doet
Jaa het was zo'n mooi paardEcht werkelijk waar élke keer dat we op conours waren.. we haalde hem alleen al van de trailer af en mensen stonden hem al aan te staren... En overal waar we kwamen werd over hem gepraat.. Hij was echt heel mooi... Echt mn droompaard
Ja, zo'n paad corrigeert je wel als je iets fout doet.. Daar was hij ook een goede in.. Pff, was wel een moeilijk paard; stijgeren, schrikken om niks, de apartse fratsen uitvoeren, maar oooeeehh was verliefd
Melanie_B schreef:Romana01 schreef:Jeetje wat een gaaf paard! Ik vind het vooral zo fijn, dat zo'n paard direct aangeeft wanneer je het wel/ niet goed doet
Jaa het was zo'n mooi paardEcht werkelijk waar élke keer dat we op conours waren.. we haalde hem alleen al van de trailer af en mensen stonden hem al aan te staren... En overal waar we kwamen werd over hem gepraat.. Hij was echt heel mooi... Echt mn droompaard
Ja, zo'n paad corrigeert je wel als je iets fout doet.. Daar was hij ook een goede in.. Pff, was wel een moeilijk paard; stijgeren, schrikken om niks, de apartse fratsen uitvoeren, maar oooeeehh was verliefd
,

gabyfedde schreef:Leuke foto's! Vooral de foto´s van Bri´Chel hebben mooie kleuren, de andere zijn een beetje flets.
Zowel jij als Unique genieten, dat is duidelijk!
_Daniquee schreef:Ik ben ook fan! Hele gave foto's zijn het geworden, vooral de foto's van Bri'Chel fotografie zijn prachtig!