Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat vind ik prima
ik focus me op kledingmaat. Ik ga namelijk in september beginnen met zumba en daar kweek je spieren mee en spieren wegen zwaarder dan vet
dus ik wil nu vaker gaan skeeleren en misschien minder snoepen tussendoor. maar dan moeten mijn ouders geen chocola kopen
alleen er is zo'n meisje die wietse leuk vindt en zich er niks van aantrek dat ik er ook nog ben maja. Wietse is veel te druk bezig met alles regelen voor kampvuurtje enzo haha. Het is wel echt suuuuper druk op de camping, maar het is niet vervelend druk. Zo en nu ga ik een drankje doen
Maar ben wel geslaagd! Heb seizoen 5 van one tree hill van de bijenkorf bon gekocht en daar in de bijenkorf een boekje die ik als soort dagboek in Spanje ga gebruiken, wil alles op kunnen schrijven namelijk. Heb een nieuwe tong- en navelpiercing. Heb een nieuw petje die ik in Spanje op me knar kan doen. En ik had op me verjaardag een etos bon van 10 euro gekregen en heb daar douchegel van kneipp gekocht, 2 deo's en een doosje paracetamol, allemaal voor in Spanje. Geslaagde middag dus. En toen moest ik net echt even een blikje monster kopen, daar had ik de hele middag al zoooooooo zin in!!