op wie zit je?? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
op wie zit je??
Alleen nog de Marken en de Grienden en dan bij de Meenten uitstappen en nog een stukkie lopen naar de manege. 
Eeuy nieuwe pagina! NOG EEN PAAR MINUTEN EN DAN BRN IK OP DE MANEGE!

Kirsten_D schreef:Goedemorgen..
Kom er vanochtend op het station een man naar mij toe, vraagt hij of die even kan bellen met mijn telefoon.
Waarop ik zei: "Nou liever niet, ten tweede komt de bus eraan en ten derde is er binnen het station vast wel een plek waar je even kan bellen."
Vervolgens liep die door om het aan andere mensen te vragen..
Is het zo raar dat ik het niet wilde denk ik nu bij mijzelf? Hij had ook geld om buskaartje te betalen, dan had die vast wel ergens betaald kunnen bellen toch?

Dus even bellen.Romana01 schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb een beetje stennis geschopt de laatste keer dat ik hier postte..
Beetje en combinatie van beiden, maar het komt allemaal wel weer goed!
ik weet het echt niet meer
weet niet wat er aande hand is, maar het gaat goed komen daar geloof ik inik weet niet of ik je ermee sterkte, succes of ik weet niet wat moet wensen, maar ik wens het
Ik heb er vertrouwen in dat het allemaal weer goedkomt haha, maar tot die tijd is het even een beetje op m'n teentjes. Kirsten_D schreef:Goedemorgen..
Kom er vanochtend op het station een man naar mij toe, vraagt hij of die even kan bellen met mijn telefoon.
Waarop ik zei: "Nou liever niet, ten tweede komt de bus eraan en ten derde is er binnen het station vast wel een plek waar je even kan bellen."
Vervolgens liep die door om het aan andere mensen te vragen..
Is het zo raar dat ik het niet wilde denk ik nu bij mijzelf? Hij had ook geld om buskaartje te betalen, dan had die vast wel ergens betaald kunnen bellen toch?
Ik laat ook niet zomaar mensen op mijn telefoon.. Klasgenoten van mij willen ook altijd wisselen van telefoon maar ik heb er mooi een wachtwoord op gezet
Ik merk wel dat ze minder gespannen is dan bij de eerste keer dat ik erop zat.
Riep er een of andere grapjas: kooom we gaan galopspel doen!
En toen had ik een galopsprongverschil van 1.
Ben al blij dat ik haar op de hoefslag kon houden.
esiebessie schreef:Het was weer heel leuk op Wendy.Ik merk wel dat ze minder gespannen is dan bij de eerste keer dat ik erop zat.
Riep er een of andere grapjas: kooom we gaan galopspel doen!
En toen had ik een galopsprongverschil van 1.
Ben al blij dat ik haar op de hoefslag kon houden.

snurken dat ie deed jonge
?