Nou ik gaat er vandoorrrr Tjouuwww ladiieesss
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
? Ik dacht hem eerst
Elja schreef:Iriis_ schreef:Lijkt mij ook leuk El! Haha ik heb alleen echt geen idee wanneer er van die feesten zijn enzo :p en ik kan niet hakken! Hahaha
Hahaha op techno hak je niet hoorIk leer je wel shufflen, is heel makkelijk en danst super chill. Als ik weer eens naar een iets 'softer' feestje ga laat ik het je weten!
En ik kan ook niet hakken hahMaar een hardcore feestje lijkt me ook wel leuk voor een keer. Volgende boktmeeting? :p
Ghehe ja, ik weet niet hoe dat dansen heet, het ziet er altijd wel vet uit, wil het graag leren want ik ga altijd stil staan als er dat soort nummers komen haha
Ik zeg altijd, ik kan alleen met m'n billen schudden! Pebbs schreef:Liisette_ schreef:Zag dinsdag trouwens dat we een nieuw paard hadden?! Wendy ofzoo
ohw echt? was het wat ?
Astor schreef:Heb mezelf voorgenomen om even afstand te nemen van het topic.
Wilde wel nog even vertellen dat er een nieuw manege paard is gekomen! Aniek heeft op haar gereden dus dit hieronder zijn de citaten van Aniek:
Het is een voskleurige merrie (met de kleur van Victor) Ze heeft een leuk hoofdje maar een beetje een raar lichaam.
Ze heeft nog geen naam maar vandaag werd ze Wendy genoemd. Onder het zadel is ze heel bang en staat soms gewoon stil en wilt niks meer.
En het andere moment gaat ze in ene weer vooruit. Dus Thirza heeft haar overgenomen na 10/15 min. Oomdat Aniek angstig was geworden.

Zet 'ie een koffiefilterdinges op m'n hoofd en zegt: Die moet op!!
Is het vrijdagavond hoedje!
En toen ik dat ding van m'n hoofd af haalde, ging hij achter me aanrennen en me de kieteldood geven.
Zo flauw!

Iris neemt tenminste nog de moeite om het privé te houden. Dat jij haar nu zo afkraakt en doorgaat is juist zielig. Get over it man..

Astor schreef:Pebbs schreef:
ohw echt? was het wat ?
Ik had dat een tijd geleden ookal in het topic gezet.Astor schreef:Heb mezelf voorgenomen om even afstand te nemen van het topic.
Wilde wel nog even vertellen dat er een nieuw manege paard is gekomen! Aniek heeft op haar gereden dus dit hieronder zijn de citaten van Aniek:
Het is een voskleurige merrie (met de kleur van Victor) Ze heeft een leuk hoofdje maar een beetje een raar lichaam.
Ze heeft nog geen naam maar vandaag werd ze Wendy genoemd. Onder het zadel is ze heel bang en staat soms gewoon stil en wilt niks meer.
En het andere moment gaat ze in ene weer vooruit. Dus Thirza heeft haar overgenomen na 10/15 min. Oomdat Aniek angstig was geworden.