Nee niks beschadigd.. draadje lag ook beetje slap (omdat die ouwe merrie er zichzelf er overheen duwt), staat met zulke prikpaaltjes en maar 1 dik schrikdraadje. Trainen voor springpaard.. hmm.. ik had wel bij Henk en José het springbosje gedaan... dat was de eerste keer dat hij springen wel leuk vond. In de bak heb ik het ook weleens geprobeerd maar dan hebben we ruzie. Volgens Kafka staan hindernissen er om er hard er langs te crossen.
Nou ja.. dat betwijfel ik dan wel, als een idioot langs een hindernisje van 40cm rennen kost meer energie dan erover heen huppelen. Vroeger had ik een verzorgpony, haflinger Helena en zij had wel de beste truc om niet moe te worden van het springen. Je draaft enthousiast naar het hindernisje, vlak ervoor maak je een noodstop en dan tik je met je voorbeen de bovenste balk eraf. Dan kijk je met een schuin koppie naar je berijder 'het is stuk" Gegarandeerd succes op rust want je ruiter moet er eerst weer af om de hindernis te maken en na drie keer geeft ze het vast op om een springcarriere te beginnen.
we hebben nu iets nieuws met gym, je kan 6 sporten kiezen, en dan ga je die allemaal 2x doen (klimmen, tennis, bowlen etc.) best wel leuk
_Lucy
Geplaatst: 02-09-10 15:11
haha, mn kat zit hier heel zielig in mn deuropening, want ik moet mee naar beneden om haar brokjes te geven (die heeft ze nog wel, maar die zijn van vanochtend, maar dat is niet goed genoeg voor dr xD)
wij mochten ook een uur eerder weg, we hadden gym op t veld, maar moesten alleen een verhaaltje aanhoren, en brief meenemen, en mochten we weer terug fietsen, was anders pas om kwart voor 4 klaar
Ik ben morgen vrij! Dus zodra ik wakker wordt ga ik met de trein weer naar N'gein. Als ik dan thuis ben ga ik leren en brownies bakken (moet nog 2 keer, dan zijn me chaps afbetaald ) En dan 's avonds hobbelen, zin in!!!