Wat een gave foto Marlon...je kan echt zien dat jullie het vreselijk naar jullie zin hadden. Het verslag smaakt naar meer.... En wat een mazzel hadden jullie, want volgens mij (buienrader) hadden jullie nog goed weer ook
cykie
Geplaatst: 27-09-10 23:02
Goedenavond,
Deze veluweganger heeft het erg naar haar zin gehad. We hebben geluk gehad met het weer. Alleen zaterdag een klein buitje tijdens het rijden. Zondag scheen de hele middag het zonnetje. Fa had het ook super naar zn zin. Het is toch echt een heel ander paard in de bossen. Er werd zelfs tegen me gezegd dat hij zo'n lekker tempo heeft. Nou zoals jullie weten heeft ie dat niet in de bak. De eerste rit was wel spannend. Was sowieso alweer een tijd geleden dat ik in het bos had gereden en ik ging met 2 vreemde paarden. Je weet nooit hoe ze op elkaar reageren, maar het ging allemaal goed.
Ik had nog bijna moeten blijven daar, want meneer wilde op de terugweg de trailer niet in. Vond het te leuk in de bossen waarschijnlijk. Uiteindelijk ging hij met veel moeite de trailer in en stond ie doodleuk boven op de hiel van mn voet. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Al met al een geslaagd weekend.
Echt een onwijs gave foto Marlon! Zeker iets om uit te vergroten. Super leuk verslag. Ach je hebt nu de ervaring opgedaan. Volgend jaar weet je wat je kunt verwachten.
Goedemorgen....Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt. Fa is buiten zeker anders. Ook ik ben wel eens in een grijs verleden met je naar buiten geweest. Fa is dan erg voorwaarts
cassandra84
Geplaatst: 28-09-10 09:25
Wat een gave foto's Marlon vooral jou en Elvis. Je ziet er echt ontspannen uit op de foto aan het genieten. Hoe was de rit erheen gegaan ook goed?
Die laatste foto is heel leuk met abeltje voor de kar.
cassandra84
Geplaatst: 28-09-10 10:29
Gaaf he? Het was zo genieten en hij vond het ook echt leuk. Onderweg kwam ik een heel gaaf vakantiehuisje tegen alleen tel.nr was niet te lezen.Voor jullie voor volgend jaar misschien ideetje het kost 700 per maand dus deel maar door 4-en denk ik. Het is dicht bij stal (Kootwijk) ik ga zaterdag kijken. Mooi om voor mezelf ook te weten. B&B kan voor 34 per nacht in het Hilletje.
Het was een leuk huisje. Wel erg klein. Hij was eigenlijk voor 4 personen, maar voor 4 personen vond ik hem te klein. Met zn 2-en was het goed te doen. Ook nog wel redelijk luxe. Heerlijk ligbad erin. Heb ik gelijk vrijdagavond maar gebruik van gemaakt.
Ik zag net toen ik naar huis reed nog een ernstig ongeluk. Was een motorrijder bij betrokken. Hoop dat ie het overleefd heeft. Het was volgens mij net gebeurd. Ik vind het altijd zo eng als er een motorrijder bij betrokken is. Je zag die motor op de grond liggen. Bah!
Nou ik ga zo eens bij Fa kijken. Kijken of hij weer rustig is geworden nu hij weer in z'n oude vertrouwde stal staat.
Ja ja ben vandaag met het zeeeer!!! goede been uit bed gestapt
Ik snap niet dat je nu ook al lkan roddelen over bokt terwijl je de mensen niet kent. maar gelukkig is dit al opgelost
Wat een super mooie foto's cascada. zeker die laatste met appie voor de kar.
vandaag weer lekker naar kingetje heb er echt super veel zin in gewoon. wanneer gaan jullie de paarden scheren? (als je dat gaat doen altans) ik zou dit dan rond 30 oktober doen? of zit ik helemaal verkeerd
Hello! Wat een leuke foto's marlon! Het was echt super gaaf, en als het meezit wil ik ook wel een keertje meedoen . Ik ben ik snipverkouden, zit nu in Doha met 50 graden en binnen is het ijskoud door de airco. Dat maakt het niet echt beter. Vanacht weer naar huis en morgen mijn grote vriend een knuffel brengen. bye bye