KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:01

Ik ga ook voor je duimen! Mijn broer zit hier ook in spanning.. die wordt tussen 15.45 en 16.30 gebeld, of nouja, hopelijk niet gebeld :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:03

mistid schreef:
Phoenix6 schreef:
Lijstjes zijn idd wel handig! Voordat ik wat vergeet!
pff.. Ik voel me net zo'n achterhoekse boer. (al woon ik gewoon in een 2 onder een kap woning..) :P Met al die merken houd ik het niet bij hoor! Ik koop gewoon wat ik nodig heb en leuk vind :P

Haha ik meestal ook hoor :j heb geen Anky&ES&HVpolo enzo. Vind het wel mooi, maar ik kom meestal niet verder dan BR en sinds 2 jaar terug Scapa's. HH ben ik 1/2 jaar terug mee gestopt :+ had ik ook nog wel eens iets van, maar toen ze met die vage mislukte dikke dekjes kwamen oefde het van mij niet meer. Die dunne dingen zijn 's zomers wel fijn :j

Ik had gister 'jeugdsentiment' zag de BR bamboo vzh nieuw hangen :+: die moet ik eigenlijk hebben, mijn eigen is helemaal af ;(

Die HH van mij is ook al best oud. Is nog van mijn ponytijd :) Probleem is dat ik bijna alles zelf moet betalen, en dan heb ik echt geen geld extra over voor de extra dingetjes..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:04

__Marloes schreef:
Phoenix6 schreef:
Zoals jullie misschien op hyves al wel hadden gelezen heeft Ikke een Schiefel. Door dat stomme ding moet ik wel met peesbeschermes rijden, ik kan het risico niet lopen dat ze hem aantikt. Ze moet eigenlijk ook in de wei beschermers om, maar dat werdt veel te warm en was ook helemaal niet goed. Dus dat doe ik nu gewoon zonder.

De goede vliegenspray moet nogsteeds uitgevonden worden... :P

klote hoor, maar dit vind ik al een andere reden hoor!

Ik heb de beste vliegenspray; Atex daasspray ofzo, zo'n fijn middel is dat! stinkt alleen heel erg en je moet het niet op witte/lichte pony's doen..

Ahh dat stinkt :+ Lieneke had dat 2 jaar terug op mijn jas gespoten :x Mirthe boooooos.

Is idd een andere reden, dat is wel begrijpelijk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:04

Hoe ziet die BR Bamboo eruit Mirth?

Wees blij dat hij een tijd door had gekregen, ik moest het doen met "voor 5u word je gebelt als je gezakt ben, ben je niet gebeld dan moet je om 5 u meteen naar school komen"
dus toen was het 5 u, hadden wij maar de school gebelt omdat ik dus dacht dat ik gezakt was haha.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:05

xShanty schreef:
Heb hier nog vrij weinig dazen met rijden ontdekt, nog geen vliegenspray gebruikt ook, maar die van mij heeft dan ook wel vliegendeken om constant (omdat ze helemaal niet tegen insecten kan, zelfs met deken heb ik alweer een klein stukje kaal ontdekt bij dr manen :( ) en rijd voornamelijk in de binnenbak :P
maar ook op crosstraining had ik er niet echt last van, heb nog wat zzimply staan, is geen geweldig spul, maar werkt opzich wel oke..

Ojaaa! Dat heb ik ook nog, vond ik lekker ruiken :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:07

xShanty schreef:
Mijn mama heeft eens zo navul verpakking gekocht, ging er wel erg hard doorheen omdat ik moest blijven spuiten..
Ga kijken of ik vandaag nog even naar paardenwinkel kan, even nieuwe longeerlijn scoren, kan ik meteen kijken voor vliegenspray en deeekjjeee :P

Ik mag van mezelf niet echt mee kopen := maar kan mezelf er nooit aan houden :Y) Heb een heel stel meegekregen ook met pony, maar die gebruik ik nooit. Alles wat ik gebruik heb ik zelf gekocht en zelf betaalt, dat is iets waar mijn ouders wel duidelijk in zijn.. je hebt dekjes, als je nieuwe wil is dat leuk maar moet je zelf betalen, longeerlijn, voer, beschermers ed en alles voor mezelf betalen zij (net als stalling :+ ) maar alles wat ik extra wil is voor mezelf. Heb ik ook niet zo veel problemen mee (alleen als ik dan zie wat andere mensen voor dekjes hebben, en dan kijk ik op mijn rekening en denk ik, dat wil ik oooook, maar dan kan ik niet betalen :( )

Bij mij wordt ter plekke afgesproken wie of betaald :Y) . Hoefsmid, veearts enzo hoef ik niet te betalen. Stalling van de paarden die ik inrijd worden door de eigenaar betaald :Y) . Wij hoeven geen stalling aan onszelf te betalen _O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:09

__Marloes schreef:
ik heb mijn springzadel zelf moeten betalen, dingen zoals voer, bekappen, zaagsel, les ed betalen hun. maar een hoofdstel, dekje, nieuwe beugels en dat soort dingen moet ik zelf betalen. Die hobby is al duur genoeg. als ik zelf een paard koop moet ik trouwens wel stalgeld ed gaan betalen.
wedstrijden en aanhang betalen ze ook.

Springzadels heb ik ook zelf betaald. Dressuurzadel ook voor een deel. Yoer zijn vzh heb ik ook betaald.
Maar dat is met een beetje korreltje zout te nemen, omdat ik bijna geen van allen compleet heb betaald :') .
De SP (Kino's zadel) heb ik gekregen van de buurman, anders wilde hij hem opbranden :oo . Een nieuw zadel, handgemaakt in Italië! Maar dat was blijven liggen op stal en hij had al 3 jaar geen klanten meer toen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:10

Ja idd wel fijn dat hij een tijd door heeft gekregen! Maar toch nog stress hoor. Belde net mijn oma *zucht* Hij dus helemaal in paniek. Oma: Heb je het gehaald? :P Oma's..... Soms.....

Bokken is echt niet goed voor me.. is nu nog vrij weinig van terecht gekomen van wat ik had moeten doen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:12

xCarolaa schreef:
Oja.
Als je prijzengeld wint moet je dat dan ook inleveren dan ?

Nee, maar mag er alleen maar paardenspullen van kopen. Wil ik echt iets voor mezelf zoals een CD ofzo (niet dat ik dat wil :') download ik wel) dan moet ik dat zelf betalen. Maar daar komt niets van terecht omdat we geen zakgeld krijgen, als we iets nodig zijn moeten we het gewoon zeggen :j . Kleedgeld heb ik ook niet

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:12

Jill_ schreef:
Ik ga straks bijlezen
maaaar mensen ik word gek, ik ben nog niet gebeld, en ze zijn nu iedereen aan het bellen...... oooooooooooooooooooowh god
ik heb de normen gezien, en dat ik echt 3x niks, allemaal 0,4 behalve nederlands is 1,7 en duits is 0,0

Met wat voor letter begint je achternaam ook alweer?

:(:)

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:15

Met de R
Maar het is zo vreemd, ik weet niet of ze alfabetisch bellen of per klas, want ik heb al mensen met de G, K, M en de S gehoord. Maar na die S hoorde ik weer van iemand met de K, dus ik heb geeeeen idee hoe ze nou aan het bellen zijn.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:16

__Marloes schreef:
Hoe ziet die BR Bamboo eruit Mirth?

Wees blij dat hij een tijd door had gekregen, ik moest het doen met "voor 5u word je gebelt als je gezakt ben, ben je niet gebeld dan moet je om 5 u meteen naar school komen"
dus toen was het 5 u, hadden wij maar de school gebelt omdat ik dus dacht dat ik gezakt was haha.

Hmmz dacht dat ik een foto van Falc met dat dekje op hyves had (is duidelijker) maar kennelijk niet...

Afbeelding

Afbeelding

Dit dekje :+: dit was btw Yoer zijn 2e (spring)wedstrijd, toen waren we kringkampioen :+:

xShanty

Mijn dressuurzadel moest ik ook voor de helft zelf betalen :j , naja bijna, moet 500 euries betalen, had mijn oude zadel ingeruilt.

Ik betaal eigenlijk wel beroerd weinig hoor :P Alleen dekjes, en evt beschermers (die mijn ouders vaak voor de helft nog betalen :P ) hoefsmid, les, crosstraining, wedstrijden, stalling, voer, veearts. allemaal voor mama en papa.

mistid

Jill_ schreef:
Met de R
Maar het is zo vreemd, ik weet niet of ze alfabetisch bellen of per klas, want ik heb al mensen met de G, K, M en de S gehoord. Maar na die S hoorde ik weer van iemand met de K, dus ik heb geeeeen idee hoe ze nou aan het bellen zijn.

Alfabetisch per klas :Y) ?

Komt wel goed :j

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:18

Kan ook nog
ik weet het allemaal niet meer haha

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:28

Kent iemand het programma microsoft access?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:39

Alleen van naam :Y)

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:01

Jammer, ik snap er helemaal niks van en ik moet morgen mijn po inleveren en daarin moet ik een spel maken in dat programma :7

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:01

Hmm succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:07

JILL GEFELICITEEEEEEEEEEERD :):) :):)

Ik ken het, maar ik snap niet hoe je een spel daarmee kan maken :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:19

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd Jill :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:21

je moet er op deze pc nog een *\o/* bij doen mirth :))

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:22

Hier niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:23

stomme computer!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:33

Hier ook niet :')