Nicole1995 schreef:@Mntj;je hebt PB
hee niet smoesen he
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Haaaaaaaaaaai, hier ben ik dan ffies![]()
Ik zag dat Winnitou en ik gemist werden.
Winnitou had/heeft even geen internet , alleen via haar werk. Ze was ook haar mobiel verloren, dus ook geen mob. internetten.
En ik heb het een beetje erg druk, veel werken op kantoor en nog m'n wijkie lopen. Dat is vanaf gisteren nu echt pas vanaf 13.00 uur lopen. Begon al goed vandaag, kreeg het pas om 13.30 uur![]()
Maar goed, morgenochtend weer naar kantoor, dus als ik dan zie dat mijn wijk klaar is (dat doet een collega) dan neem ik het gelijk mee en kan ik misschien toch eerder beginnen dan 13.00 uur. (snappen jullie het een betje? hihihi)
Wenkbrouwen epileren doe ik altijd op de zwarte markt (met het touwtje), minder pijnlijk en sneller klaar.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:nee druk op de comp met jury's regelen en achter een springclinic aan. en rona haar werkstuk tikken foei, maar zij is niet zo snel.
en je hebt PB.....
Weten ze toch niet joh!heb ik ook gedaan hoor vorige keer.Beetje helpen mag wel toch.
meelen schreef:Haaaaaaaaaaai, hier ben ik dan ffies![]()
Winnitou had/heeft even geen internet , alleen via haar werk. Ze was ook haar mobiel verloren, dus ook geen mob. internetten.
En ik heb het een beetje erg druk, veel werken op kantoor en nog m'n wijkie lopen. Dat is vanaf gisteren nu echt pas vanaf 13.00 uur lopen. Begon al goed vandaag, kreeg het pas om 13.30 uur![]()
Maar goed, morgenochtend weer naar kantoor, dus als ik dan zie dat mijn wijk klaar is (dat doet een collega) dan neem ik het gelijk mee en kan ik misschien toch eerder beginnen dan 13.00 uur. (snappen jullie het een betje? hihihi)
Wenkbrouwen epileren doe ik altijd op de zwarte markt (met het touwtje), minder pijnlijk en sneller klaar.
Shenavallie schreef:meelen schreef:Haaaaaaaaaaai, hier ben ik dan ffies![]()
Touwtje???? Leg eens uit?
http://www.aziesalon.nl/epi.htm