JoNew schreef:hij doet het niet..
Ab mag wel een keertje komen dineren hoor!
Dat zal hij graag komen doen! haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sniesie schreef:Dit is toch ook wat zeg! Denkt ze nou echt dat niemand daar achter komt?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5&t=1266611
sniesie schreef:Ze hebben ze verwijderd![]()
Op bokt heeft ze dus meerdere malen verteld dat ze zo steigerd en ook met foto's erbij van het steigeren en hier beweert ze dat ze noooooit steigert of andere enge dingen doet en dat het paard ook geschikt is voor beginners!
Waar haal je het lef vandaan?!?
O_FUN_ schreef:jori_X schreef:
Ushi, Ik heb der ook een tijdje gereden.
Ingewikkeld dier, moet eeen hele hoop aangebeuren voordat het een fatsoenlijk paard wordt.
Bokken, Steigeren? Is een van der favorieten houdingen, Maar wel omdat ze gewoon niet goed gereden is.
Kymalin schreef:cheyentic schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5&t=1266611
moet je dit topic ff lezen, denk niet dat ze hem nog verkoopt als zijnde braaf
ik denk het ook niet nee, met name na deze post;
dees20 schreef:Ik was wel geinteresseerd, maar vond het wat vreemd dat ze te "heftig" voor jou is terwijl je haar beschrijft als een superbraaf paard... Heb dus even wat gespeurd op bokt waar ik wel blij om ben, kwam namelijk de volgende dingen tegen:
Paard heeft nog nooit gebokt en gesteigerd bij jou?
En verschillende reacties van jou:
Teziej schreef:
Ik weet t nog niet Liset, ik weet het echt niet wat ik met Ushi aanmoet, ik ben helemaal geen bangig persoon, maar ik zat gewoon te trillen vanmiddag na die steigeractie.
me ouders kopen net zo makkelijk een ander hoor, maar ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet het gewoon niet..................
Teziej schreef:
Ik voel me zo verschrikkelijk poedersuiker, zit ook weer helemaal in me dip.
Ik wil ushi echt niet meer.
Haal dr uit de molen, draait om, steiger, steiger steiger en ga zo maar door, alsof ik mte een hengst in me handen liep.
Loop met dr in de bak, geef haar ff aan een vriendin, ik ruim een hindernis op, wil dr weer terugpakken, trapt ze GERICHT naar me hoofd toe. Scheelde echt een halve meter volgens iedereen, kon nog net wegduiken. poedersuiker, ik haar die vertiefde hoerensnol
ik zet dr echt zo te koop, tyfusbeest, ik blijf lief, ik kan dr aanpakken, maar ze doet ook NOOIT maar dan ook NOOIT wat ik vraag.
Teziej schreef:
Nou nee, elke keer als ik er weer afgedonderd ben, zeg ik, komt allemaal wel goed, maar het komt niet goed, ik krijg geen sprankje hoop van ushi, ze doet gewoon lekker waar ze zelf zin in heeft, poedersuiker
Teziej schreef:
Nou lekker een dag om te vergeten:
Ushi had besloten om NIET langs de jurycaravan te gaan, dus dat was steigeren/bokken en er vandoor gaan. Normaal ram ik haar daar wel doorheen, maar met me zieke kop ging het echt niet.
Euhm graag EERLIJKE uitleg hierover?