Ja doet Steef al vanmiddag dat ze gehoord heeft dat we gaan springen donderdag en of zij dan op thalita mag dus Len is voorbereid erop
snap ook wel dat eva haar pony niet weg doet.. zeker als je hem al heel lang hebt.. maar laat hem dan lekker grasmaaien
aatjuh12 schreef:trix kan het toch wel?wat ga je doen vanmiddag dan femke?Ik heb mijn theorie-examen!
Stef_Winston schreef:We GAAAN springen Ga vandaag alvast even aan len vragen of ik met SPRINGEN op Thalita mag zou je dan miss ook al aan Len kunnen vragen of zij volgende week dinsdag kan? vergaderen voor ponykamp...
je kan 1000den andere dingen doen behalve rijden, span m voor een karretje, ga vden, ga wandelen, ga fietsen ga vrijspringen, nouja verzin t maar
Ja ik kan het vragen maar zelf denk ik niet dat ik erbij ben (Zusje rijdt van 4-5... Anders blijven ze heen en weer rijden )
Stef_Winston schreef:Ja ik kan het vragen maar zelf denk ik niet dat ik erbij ben (Zusje rijdt van 4-5... Anders blijven ze heen en weer rijden )Ja dat weet ik! maar dat weten wij iig of Len kan, anders moeten we weer wat anders gaan verzinnen...
woeeehh spannend! goed geleerd? haha weet je wat voor vraag ik kreeg bij mijn theorie : wat is het nederlandse alarmnummer, a: 911 b: 0611 of c: 112
ik heb wel goed geleerd, alleen ga ik denk ik zakken op dat gevaarherkenning... als ik die vraag krijg ben ik blij iig ééntje goed!
Fe_m_ke schreef:Stef_Winston schreef:Ja ik kan het vragen maar zelf denk ik niet dat ik erbij ben (Zusje rijdt van 4-5... Anders blijven ze heen en weer rijden )Ja dat weet ik! maar dat weten wij iig of Len kan, anders moeten we weer wat anders gaan verzinnen...isgoed