_Rijkie_ schreef:Ik ga wel naar Almelo hoor
Maar dan zonder paard
Gezellie!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoNew schreef:Ja ben er ook blij mee.. Haha maar verwacht nog steeds niet teveel van mijn wedstrijden hoor. Dit is eigenlijk nog steeds basis. Voorwaarts, recht en los aan 2 kanten. Maar kunnen nu wel steeds sneller aan de oefeningen beginnen. En wat ik nou echt leuk vind aan les is dat als Sanne iets zegt over wat ik moet doen, bijvoorbeeld meer sluiten met mijn buitenkant, het dan ook gewoonw werkt.. haha kan t niet zo goed uitleggen maar komt erop neer dat ik wel steeds bewuster leer en ook snap wat ik nou moet doen..haha snappen jullie t nog!
Dit ken ik ook!
Rijkie
xManon_ schreef:Hoe gaat het met je rug tegenwoordig Carina?
En is je nieuwe opleiding leuk? (die je ging doen na/ipv de kappersopleiding.)
(woei:D) en moet zo doorblijven trainen. ook als ik WEL weer mag rijden.
.
, ben benieuwd hoe het gaat met BP aan, zal wel vreselijk zijn de eerste keer....
. Dus ze gaat nu ook stoppen met paardrijden en ik mag straks thuis voor haar gaan zorgen, want met een beetje pech kan ze niet zo veel.....haar bovenbeen gaat doorgezaagd worden en de kniestand wordt veranderd. Daarna komt een een mooie plaat in met schroeven die een jaar moet blijven zitten. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt voor haar, maarja dat is afwachten.