Jah heel goed voornemen . Maar ik denk dat ik wel nuchter moet blijven, want ik vermoed dat Michel daar ook is en daar heb ik al een keer mee gezoend in een dronke bui . Maar dat kan nu natuurlijk niet meer he!
Hahahaha nou ik denk ook niet dat dat zal gebeuren hoor . Ik ben nog nooit zo bezopen geweest dat ik niet meer wist wat ik deed.... Zover laat ik het echt niet komen .
Ik moet morgen ochtend weer werken . Pffff heb echt nergens zin in... Dr is toch zoiets als een vermoeidheidssyndroom? Volgens mij heb ik dat dan... En dat heb ik dan ook alleen maar als ik in Nederland ben.
Jah hoogvliet belt me gek, maar dat negeer ik gewoon . Duinrell belt ook telkens, maar als ik terug bel krijg ik telkens verkeerd nummer en ze belt anoniem dus kan ik ook niet op reply drukken... Echt heeel vervelend! Maar eigenlijk heb ik daar ook niet meer zo'n zin in... Ik gaat denk gewoon maar bij de Flora meer uur werken. En hopen dat ik nog wat van Pas de deux hoor...
Ik moet nog 10 bladzijden samenvatten over de klinische diagnostiek van circulatie bij gezelschapsdieren (hond/kat). Zijn jullie er morgenavond allemaal weer?
Uiteindelijk toch nog iets gedaan, nog een hoofdstuk en dan is het project zo goed als af. Weer een hele fijne groepsopdracht Volgens mij heb ik bijna alles zelf gedaan... (Nee in groepen werken dat is goed voor je, daar leer je van, dat moet je later ook. Nu leer ik er misschien nog iets van, maar of de groep dat ook doet betwijfel ik hoor )
Die ervaring heb ik ook met in groepen werken.... Maar ach dan weet je weer dat je altijd op jezelf aangewezen ben (en dat is in de toekomst ook zo ). Goede les is dat he!
Maar goed het lijstje voor vanavond (als iedereen dr is ): Sas - Fox Fenn - Calipso (daar heb ik je geloof ik nog niet op gezien ) Wen - Alex (heb je de grootste gelijk gehad voor de winter ) Ik - Ginger (heb ik op de een of andere vreemde manier zin in...)
lieverd ik rijd niet mee vanavond. Zou sowieso al niet meerijden, maar als ik dat nu deed val ik spontaan van mijn paard Zou wel graag weer op Calipso rijden
Hahahahaha ze mag wel op mijn schouders staan hoor . En Fenn idd eerst even lekker uitzieken!
Ik ben net uit school vandaan, had eigenlijk nog europeesrecht. Maar had wel even genoeg school gehad voor vandaag... Heb vannacht geen oog dicht gedaan... Dus ik gaat nu maar even wat slaap inhalen .