Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ik denk dat ik wel nuchter moet blijven, want ik vermoed dat Michel daar ook is en daar heb ik al een keer mee gezoend in een dronke bui
. Maar dat kan nu natuurlijk niet meer he!
. Ik ben nog nooit zo bezopen geweest dat ik niet meer wist wat ik deed.... Zover laat ik het echt niet komen
.
.
. Pffff heb echt nergens zin in... Dr is toch zoiets als een vermoeidheidssyndroom? Volgens mij heb ik dat dan... En dat heb ik dan ook alleen maar als ik in Nederland ben.
. Duinrell belt ook telkens, maar als ik terug bel krijg ik telkens verkeerd nummer en ze belt anoniem dus kan ik ook niet op reply drukken... Echt heeel vervelend! Maar eigenlijk heb ik daar ook niet meer zo'n zin in... Ik gaat denk gewoon maar bij de Flora meer uur werken. En hopen dat ik nog wat van Pas de deux hoor... 
Volgens mij heb ik bijna alles zelf gedaan... (Nee in groepen werken dat is goed voor je, daar leer je van, dat moet je later ook. Nu leer ik er misschien nog iets van, maar of de groep dat ook doet betwijfel ik hoor
)
). Goede les is dat he!
):
)
)
. Ik hoop in iedergeval dat het niet te druk is in de bak!
Zou wel graag weer op Calipso rijden

evdpanne schreef:Neem jij dan een trapje mee voor haarWen - Alex (heb je de grootste gelijk gehad voor de winter)
. En Fenn idd eerst even lekker uitzieken!
.
(blehg)