Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Die zijn al 2 handlengtes lang

Omdat annet ze op 1 handlengte allemaal wou hebben..
maar ik ga weer
doeii
Muziek en Engels vielen uit. 

Shetjjee__x schreef:Echt supercooooool dat er nog een Shetlander bij is!!!!!!
morgen lekker tot 10 uur slapen!
en morgenavond gaan we met de TJICMB's een griezelfilm kijken ('the omen'), de jongens zeggen dat die erg eng is.. als julie mensen horen gillen weten julie wie het is!
x_kelsey_x schreef:mAnDyXX schreef:Wel leuk dat je een dekje kreeg altijd nog een leuke aandenken!
Gefeliciteerd met je puntje Xandra!!
Eetsmakelijk kels die langs de A1 is erg lekker ben ik ook wel is geweest
Ja was het ookEn die bedrijfsleider zeg maar, die kende me opa nog wel van vroeger, en mijn schoonzusje kende hij ook omdat hij haar moeder kende, want met de oom van mijn schoonzusje had hij een cafe gehad enzovoort enzovoort enzovoort
Ik ging met me schoonzusje naar hem toe omdat zij dacht dat ze m ergens van kende, en ging vragen waarvan
Toen zei hij: Is opa jarig? Dan gaan we zo wel even voor hem zingen. En even later, de muziek ging al harder, ja hoor: "Lang zal hij leven!"
En kwamen ze met zo'n vuurwerk dingetje aan. Dat vond ie wel leuk, hij had het eerst niet door
en hij kreeg als een klein cadeautje, zo'n luxe waterfles, maar die hoefte hij niet dus hebben wij m nu
![]()

Shetjjee__x schreef:er is wel een site, er staat nog niks op.. alleen nog maar een foto van Pebbles
we hebben dit jaar al 8 nieuwe pony's/paarden/ezels!
- Twingo
- Mini
- Ferrari
- Starlet
- Porsche
- Mercedes
- Dodge
- Beetle
d0nnaa_dan schreef:Pff, ik heb even een vreetbui hier
.