bokt. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
bokt. Tytje schreef:Hé, wat leuk, ik zag Winnitou op de foto in de krant. Ze was aan het helpen om een paard uit de sloot te trekken.
noname123 schreef:Ik moet nog ff die namen leren kennen wie is Smuidra en wie in Winnetoe??? hahahha.Net bij Nicole geweest ze had een licht wondje na het rijden op haar schoft.Vandaag niet gereden en morgen Longeren.Het was wel al dicht vandaag weer.Vrijdag kijken of ik weer kan rijden.Grardus en Chantal zeiden dat dat wel kon.Vanwege die wedstrijd,en anders maar de volgende wedstrijd.Hij was ff bij me wezen kijken of het zadel goed pastte nog(Bredere boom)maar dat was niet nodig zei hij.Nou was er een schroefje uit me zadel gegaan precies waar dat wondje zat dus dat is misschien de oorzaak geweest.Dus achter een nieuw schroefje aan.Dat mag mijn Husby ff voor me doen.hahahha.Pastte me cap een beetje Johanna???
Ik heb die krant niet.Maar geef me maar ff de tijd ik kom er wel achter
Tytje schreef:Winnitou, ik las Westzaan, dus ik keek wat beter. Ik moest wel lachen, echt weer een actie voor jou. Ik moest wel even aan je heup denken....... Wel ontzettend goed gedaan hoor!!!

Nicole1995 schreef:Ik moet nog ff die namen leren kennen wie is Smuidra en wie in Winnetoe??? hahahha.Net bij Nicole geweest ze had een licht wondje na het rijden op haar schoft.Vandaag niet gereden en morgen Longeren.Het was wel al dicht vandaag weer.Vrijdag kijken of ik weer kan rijden.Grardus en Chantal zeiden dat dat wel kon.Vanwege die wedstrijd,en anders maar de volgende wedstrijd.Hij was ff bij me wezen kijken of het zadel goed pastte nog(Bredere boom)maar dat was niet nodig zei hij.Nou was er een schroefje uit me zadel gegaan precies waar dat wondje zat dus dat is misschien de oorzaak geweest.Dus achter een nieuw schroefje aan.Dat mag mijn Husby ff voor me doen.hahahha.Pastte me cap een beetje Johanna???
Nicole1995 schreef:Anke jij bent het toch???
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ik moet nog ff die namen leren kennen wie is Smuidra en wie in Winnetoe??? hahahha.Net bij Nicole geweest ze had een licht wondje na het rijden op haar schoft.Vandaag niet gereden en morgen Longeren.Het was wel al dicht vandaag weer.Vrijdag kijken of ik weer kan rijden.Grardus en Chantal zeiden dat dat wel kon.Vanwege die wedstrijd,en anders maar de volgende wedstrijd.Hij was ff bij me wezen kijken of het zadel goed pastte nog(Bredere boom)maar dat was niet nodig zei hij.Nou was er een schroefje uit me zadel gegaan precies waar dat wondje zat dus dat is misschien de oorzaak geweest.Dus achter een nieuw schroefje aan.Dat mag mijn Husby ff voor me doen.hahahha.Pastte me cap een beetje Johanna???
Wie Winnitou is weet je ondertussen al.
Smuidra is BEP
En ik ben Tineke, Sanne's mam (van Tornado)

winnitou schreef:Tytje schreef:Winnitou, ik las Westzaan, dus ik keek wat beter. Ik moest wel lachen, echt weer een actie voor jou. Ik moest wel even aan je heup denken....... Wel ontzettend goed gedaan hoor!!!
kwam Rowan op school brengen en ze stonden op het plein allemaal bij het hek te kijken. Werd meteen geroepen, anke paard in de sloot. Er stond 1 man bij dus ik heb Rowan aan de juf overgeleverd en een sprintje uitgetrokken, onderweg jas en sieraden af gedaan. klompen uit geschopt want die zaten steeds vast in de prut. Kon ik in iedergeval nog op klompen thuiskomen. liep ik daar op sokken en opgestroopte broekspijken door en in de prut. Hoefde gelukkig niet de sloot in omdat goof aan de kant bleef. Hij werd gelukkig wel meteen rustig toen ik hem pakte (de paardenfluisteraar). Was op de fiets dus had ook helemaal niks bij me. Dan duurt het erg lang voor dat er iemand bij is.
Had trouwens 's avonds wel spierpijn maar dat kon ook komen van mijn bijna val over de drempel op de manege of van het vochtige weer. Lag wel heerlijk vroeg in bed (in mijn caravannetje) en heb heerlijk geslapen