Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rytm schreef:Wat was je commentaar Aniek? Kon je je daarin vinden?
Wel jammer van je punten!
Ik zou ook meenemen wat je kunt meenemen Maartje, als je dan toch nog een nieuw bed oid wilt kan dat altijd nog.
Vervelend van Zenith, zomaar uit het niets? Zit daar niet iets achter dan?
Tem ging vandaag goed aan de longe, morgen nog een keer longeren, vrijdag ook en dan eventjes erop. Heb er wel zin in hoor!

Ajuu ! 

, mag weleens toch maaik, je bent altijd zo druk bezig.
, hij heeft het super naar zijn zin volgens mij, dat we aankwamen mocht hij even los in de binnenbak....hihi was natuurlijk 1 groot feest
, toen heeft hij de hele middag buiten gestaan, in een stukje naast een merrie wat zijn nieuwe vriendinnetje moet worden. Om 4 uur zijn ze binnen gehaald. Hij staat in een stal waar in lekker met zijn hoofd tussen de staldeur heen kan kijken, in de meur naast hem staat een luik open en daar staan 2 shetjes in, dus dat vind ie ook erg gezellig
, ook is deze stal echt super ruim
. Dit is een tijdelijke box, daarna komt hij lekker in een box te staan waar alles uit tralies bestaat, dus kunnen ze mekaar allemaal zien
. 
. 

en anders misshcien dinsdag, dan ben ik ook even in Schoorl
. 
...
.
!!!

! Ik denk dat hij het bij jou niet beter had kunnen treffen. Het weer is nu ook echt super!
.
.