Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

memerel

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:42

Brengt het niet ook trillingen met zich mee zo'n helikopter?

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:43

Wat ee leuk stukje over pagella, wel btje kort. Ben benieuwd of het nog wat teweeg gaat brengen.
Wel grappig om amber en doeke op tv te zien :P

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:47

Jawel he! ik moest lachen toen ik m zag ;)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:05

Rytm schreef:
Wat was je commentaar Aniek? Kon je je daarin vinden?
Wel jammer van je punten!

Ik zou ook meenemen wat je kunt meenemen Maartje, als je dan toch nog een nieuw bed oid wilt kan dat altijd nog.
Vervelend van Zenith, zomaar uit het niets? Zit daar niet iets achter dan?

Tem ging vandaag goed aan de longe, morgen nog een keer longeren, vrijdag ook en dan eventjes erop. Heb er wel zin in hoor!

Commentaar was vaag.. niet echt iets heel boeiends.. Maar goed.. 19 april gaan we weer.. :D

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:54

Fiona heeft weer op dr paard gezeten! Heerlijk! :)
Behalve dat t best aardig zeer deed wel lekker gereden. Ze was braaf :)

Nu ff douche en de hond doen en weer weg :) Ajuu !

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 18:58

Fijn! Houden zo!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 17:27

Helikopters en paarden is idd ook niet zo'n fijn plan.. die maken heel veel herrie! Gelukkig dan niks ernstigs..
Fioon: Super dat je dr weer op ging!

Zenith liep gister weer goed, dus gok toch op de hoefsmid.. te kort bekapt. Ga er vanavond weer op..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 18:02

Gelukkig maar!

Ik heb vanmorgen weer op Tem gezeten na bijna 3 weken longe. Ging niet slecht maar wel echt een hele stap terug zeg, heel twijfelachtig allemaal, net een 3-jarige. Beetje schakelen, beetje aansluiten. Dat werk, tot ze het allemaal weer vertrouwt ook onder het zadel.

Ga nu lekker met vriendjelief naar strand. :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:44

Hallowaa :D Kom even binnenvallen :D Volgende week ga ik lekker stage lopen op poelenburgh voor 3 dagen intern ;) Heb er super veel zin in!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:39

romantisch hoor maaike :P !
Gelukkig loopt zenith weer goed!

Morgen gaat leo verhuizen naar andere stalling :), als iemand de reden wil weten gaat dat via pb....
Ben wel heel blij voor hem.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 22:44

Oja vet k.ut. We hadden zondag wedstrijd met 5 paarden, Brecht 3 starten en ik 2, zijn die inschrijvingen niet aangekomen ofzo en ze willen ons er niet bijzetten terwijl hun computer het niet goed deed. Echt balen, hebben nog geprobeerd om ze om te praten maar niet gelukt.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:46

Ow.. lekker is dat Maaik. Beetje oneerlijk van ze om jullie er niet bij te zetten. Als er plek is kan t toch?!

Zondag weer proberen wat te rijden :)

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:50

jahoor maaik....dat is ook vaag, wel balen idd!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 08:53

Ja echt.. Nouja nu pas over een maand weer. -O-

Ja inderdaad Fioon maar als ze dat doen dan veranderen de starttijden van andere mensen ook en dat willen ze niet.

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 09:52

pff balen zeg maaike, heb je je ergens op voorbereid, kan het door miscommunicatie niet door gaan, lekker irritant!
Fijn maartje dat zenithje weer bter loopt!
Relaxt dat je weer op je paardje kon stappen zowel maaike als fioon!
Zit nu al weer sinds 8 uur op t werk, weinig productiefs komt eruit mijn handen haha. Straks om 1 uur meerijden in de les, even kijken of ze niet te veel spanning in der rug opbouwt.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 10:11

Ja Omara heeft dat wel snel he, heb je nog een kluif aan wil je die echt correct hebben lopen.

Gotver ik ben lui vandaag, was om half 9 m'n bed uit heel fanatiek maar nu nog niks nuttigs gedaan. Zo even paardje van m'n werk rijden en daarna Tempie nog.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:34

omara is idd geen hele makkelijke :)

Iedereen heeft weleens een luie dag :P , mag weleens toch maaik, je bent altijd zo druk bezig.

Leo staat op zijn nieuwe stalletje :D , hij heeft het super naar zijn zin volgens mij, dat we aankwamen mocht hij even los in de binnenbak....hihi was natuurlijk 1 groot feest :+ , toen heeft hij de hele middag buiten gestaan, in een stukje naast een merrie wat zijn nieuwe vriendinnetje moet worden. Om 4 uur zijn ze binnen gehaald. Hij staat in een stal waar in lekker met zijn hoofd tussen de staldeur heen kan kijken, in de meur naast hem staat een luik open en daar staan 2 shetjes in, dus dat vind ie ook erg gezellig ;) , ook is deze stal echt super ruim :D . Dit is een tijdelijke box, daarna komt hij lekker in een box te staan waar alles uit tralies bestaat, dus kunnen ze mekaar allemaal zien :).

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:25

Ot staat ook in zo'n box, met allemaal tralies.. Zijn wel fijn voor ze :) .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 09:32

Welke stal sta je nu Nathalie?
Fijn dat het bevalt!

Tempo staat ook in een levensgrote box met een uitloopje eraan. Echt fijn voor haar, het is wel niet de mooiste stal maar wel de paardvriendelijkste denk ik. :D

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:01

uitloop is volgens mij echt helemaal super :D

Ik ga misschien van het weeekend even naar Poelllll :) en anders misshcien dinsdag, dan ben ik ook even in Schoorl ;) .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 10:15

Ja het zijn twee aparte stallen achter het huis en daar grenst een stukje gras aan dus dat hebben we afgezet en je kan dan een van de twee stallen openzetten en dan kunnen ze even buiten modderen. Enige nadeel daar is wel dat ze de andere 18 paarden wel horen maar niet zien. Dus als Tem haar vriendinnetje weg is is ze vrij onrustig.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:45

ja idd maaik als dan de 1 weg is krijg je dat weer :+ ...

Ga je vandaag naar poel manon?

Ik sta nu in nieuwe niedorp, me moeder staat daar ook met haar 2 paarden, dus dat is natuurlijk ook wel fijn. Leo durfde ik ook nooit binnen en buiten te laten zetten, want hij is gewoon te lomp en als je dan boos op hem word, word hij helemaal blind en gaat hij aan de haal, m'n moeder werk daar op stal, dus is voor mij wel een veilliger gevoel als je begrijpt wat ik bedoel :).

Naja en de reden dat hij nu van mij wel naar buiten mag....Ik heb er samen met Marc over nagedacht, Leo is nu 16 en ik vind dat hij die 16 jaar lang(voor de gene die leo kennen weten dat zelf ook), altijd kei en keihard heeft moeten werken en heeft niet bepaald een makkelijk leventje gehad, nu vind ik dat ik wat minder aan mezelf moet denken (ookal klinkt het een beetje cliche), maar ik wil leo nu het nog kan, nog de beste jaren van zijn leven geven. Dat heeft hij verdient! En zoals gister, ik keek naar hem, hij stond in dat zonnetje en hij stond er zo trots en tevreden bij, was zo'n mooi gezicht :) !!!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:04

Lekker nathalie dat je nieuwe stal bevalt, ik ken leo zijn achtergrondf niet maar zo als ik het hoor heeft ie het verdient en das altijd mooi als je je paard dat ook kan geven.

Nou gister voor het eerst in de buitenbak gereden in de 1 uurs les met omara en ik was me toch nerveus van te voren ookal zei iedereen dat ze superrustig is. Ik vind het gewoon spannend hahah maarrrr..
Het ging echt super goes, ze heeft geen stap verkeerd gezet & door de gogue ook heel ontspannen en fijn gelopen, was echt goed voor mijn vertrouwen!
Alleen een btje jammer dat ik er de komende maand niet op kan & er dus voorlopig geen vervolg op komt :(

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:35

Klinkt super hoor, nathalie :) ! Ik denk dat hij het bij jou niet beter had kunnen treffen. Het weer is nu ook echt super!
ik ga trouwens aankomend weekend denk ik naar Poel, dit weekend red ik niet meer :P .

Fijn zeg, Fab !! Wat jammer dat je dus voorlopig niet op haar rijdt, hoezo is dat?

Weer is echt te chill.. net naar Ot geweest en ik ga straks ff lekker op t balkon zitten :D .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 11:48

Mooi gezegd Nathalie. :)

Lekker dat het goed ging Fab. En idd, hoezo rijd je haar een maand niet meer?