) Maarja, me engels gaat wel vooruit
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) Maarja, me engels gaat wel vooruit

!
? LIQUITA schreef:Heej ATE!!! Doe je het nu weer? Snel ervan door gaan als ik online kom![]()
jij was er niet niemand trouwens dus ben maar voor kassie gaan hangen
ATE schreef:Hahaha...hebben we elkaar net gekruist. Ik zag jou nog wel online, en 2 tellen later niet meer.LIQUITA schreef:Heej ATE!!! Doe je het nu weer? Snel ervan door gaan als ik online kom![]()
ja sorryjij was er niet niemand trouwens dus ben maar voor kassie gaan hangen
) dan hoor ik het wel....XXX Yinari schreef:Wat leuk, Neelie ziet er harstikke goed uit!
Superzonnige vakantiefoto's Liquita, wil je nog niet terug?

Wij zijn echte mutsen hoor !
, dus als je je dan niet vasthoudt lig je van de kar. Ik kon me gelukkig steeds net op tijd vasthouden anders ......
bent. En dan sommige vragen !!!!!!!
smuidra schreef:Ate zijn juliie vanmiddag nog heel in het Twiske aangekomen????Was wel een spektakel met die Sire. Ging het op de terugweg beter of is hij naar Veldt gelopen??? Of loopt hij nog steeds in het Twiske.
LIQUITA schreef:Ik heb je toch gemist, maar wel gehoord hoe het Twiske rondje gegaan is. Aan jou de eer om te vertellen hoe of wat, hihi......ATE schreef:Hahaha...hebben we elkaar net gekruist. Ik zag jou nog wel online, en 2 tellen later niet meer.Ja sorryjij was er niet niemand trouwens dus ben maar voor kassie gaan hangen
Hoe was het Twiske rondje? Ik ga zo naar de manege, dus waarschijnlijk tref ik je daar (of net niet) dan hoor ik het wel....XXX
. 

gegeten samen met Eus, Ilse en Iris. Ik heb me voorgenomen om na de vakantie (over 1 week) weer bij Sonja langs te gaan
. Tytje schreef:smuidra schreef:Ate zijn juliie vanmiddag nog heel in het Twiske aangekomen????Was wel een spektakel met die Sire. Ging het op de terugweg beter of is hij naar Veldt gelopen??? Of loopt hij nog steeds in het Twiske.
Ate, kom snel online. Ik ben nu wel heel benieuwd naar dit verhaal!!
Meyke en ik hadden onze eerste wedstrijd bij Spijkerboor. In de L1, het viel niet mee allemaal, er valt nog een hoop te oefenen. Ik zat wel in een gezellig pooltje. Het waren allemaal prachtige paarden en ze vonden het erg leuk dat ik meedeed op Meyke de fries. In ieder geval waren de punten 167 en 172. Ze is op stang en trens gereden, nu is het op een gewoon bitje moeilijk om haar nagevelijk te rijden, maar de volhouder wint.

xan schreef:
Deze behoeft geen commentaar.

xan schreef:Ate, ik vind jullie ook super hoor. Zomaar lekker buiten met z'n 2-en. Ik kan jullie vertellen dat het op de Veluwe weer heerlijk was, ik weet zeker dat jij dat ook fantastisch gaat vinden.

LIQUITA schreef:JAAAH KAMP!!!!!!!!!!!!!! ik kijk er ook naar uit
xan schreef:LIQUITA schreef:JAAAH KAMP!!!!!!!!!!!!!! ik kijk er ook naar uit
Nu ik er weer ben geweest (we hebben vrijdag zelfs tussen de middag een broodje zitten eten bij de blokhutten bij Ria) kriebelt het helemaal. Het is daar gewoon een super mooie omgeving.
Tytje schreef:Meyke en ik hadden onze eerste wedstrijd bij Spijkerboor. In de L1, het viel niet mee allemaal, er valt nog een hoop te oefenen. Ik zat wel in een gezellig pooltje. Het waren allemaal prachtige paarden en ze vonden het erg leuk dat ik meedeed op Meyke de fries. In ieder geval waren de punten 167 en 172. Ze is op stang en trens gereden, nu is het op een gewoon bitje moeilijk om haar nagevelijk te rijden, maar de volhouder wint.
.