Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:21

Nou, helaas wij hebben alleen amerikaanse TV en TV voor nederlanders in het buitenland, de sataliet hangt hier te ver weg ofzo, dus een schotel helpt ook niet (voel ik me net zo'n buitenlander in NL Nagelbijten / Gniffelen ) Maarja, me engels gaat wel vooruit Tong uitsteken

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 06:19

Wat leuk, Neelie ziet er harstikke goed uit Ja !

Superzonnige vakantiefoto's Liquita, wil je nog niet terug Haha!?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 08:11

LIQUITA schreef:
Heej ATE!!! Doe je het nu weer? Snel ervan door gaan als ik online kom Huilen Clown

ja sorry Bloos jij was er niet niemand trouwens dus ben maar voor kassie gaan hangen Scheve mond

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 13:42

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Heej ATE!!! Doe je het nu weer? Snel ervan door gaan als ik online kom Huilen Clown

ja sorry Bloos jij was er niet niemand trouwens dus ben maar voor kassie gaan hangen Scheve mond
Hahaha...hebben we elkaar net gekruist. Ik zag jou nog wel online, en 2 tellen later niet meer.

Hoe was het Twiske rondje? Ik ga zo naar de manege, dus waarschijnlijk tref ik je daar (of net niet Knipoog ) dan hoor ik het wel....XXX

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 13:45

Yinari schreef:
Wat leuk, Neelie ziet er harstikke goed uit Ja !

Superzonnige vakantiefoto's Liquita, wil je nog niet terug Haha!?

Ja he..ze ziet er heel goed uit. Ze zijn daar ook nog steeds heel blij met haar. Ze noemen haar het paard met de 5e versnelling, ze schijnt heel hard te kunnen op het strand. Ik kwam vorig jaar haar de eigenaar van die manege (en van Neelie dus) tegen op een wedstrijd.

Frankrijk is ons super bevallen...de plannen zijn om daar volgend jaar een huis met zwembad te huren.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:33

Zo weer terug van een weekend verdwalen in Kootwijk Haha! Haha! Wij zijn echte mutsen hoor !
Wij deden onze naam wel eer aan hoor, lachen, wij hebben zo'n 2,5 uur meer gereden dan de rest. En dat alleen omdat wij dachten dat we de weg wel wisten Haha! Haha!
Maar het was echt superleuk. We hadden heel veel bekijks in onze roze mutsen kleding.
Xandra was ook helemaal opgepimt in het roze. Zodra de foto's op mijn laptop staan zal ik ze laten zien. We kregen zelfs de originaliteits-prijs. Die hadden ze nog nooit uitgedeeld, maar dit jaar dus maar wel. Het werd door de organisatie erg op prijs gesteld.
En mennen is ook ontzettend leuk om te doen hoor. Althans achterop staan dan.
Anke is net Grardus, ze gaat er gewoon vandoor zonder iets te zeggen Duivel , dus als je je dan niet vasthoudt lig je van de kar. Ik kon me gelukkig steeds net op tijd vasthouden anders ......
Het was dus een soort puzzeltocht met cryptisch omschreven wegwijzering en allerlei vragen. De weg vinden is erg moeilijk als je Blond bent. En dan sommige vragen !!!!!!!
"wat is een takkeling" Weten wij veel, wij kennen alleen takkewijven Haha! Haha!
Afijn, we hebben dus heel veel lol gehad, en Winnitou zal er ook nog wel wat over vertellen.
Ik zal proberen de foto's er een beetje snel op te krijgen.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:37

Nou zo te lezen zijn jullie lekker te keer gegaan. Ben benieuwd naar de foto's.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:39

Ate zijn juliie vanmiddag nog heel in het Twiske aangekomen????Was wel een spektakel met die Sire. Ging het op de terugweg beter of is hij naar Veldt gelopen??? Of loopt hij nog steeds in het Twiske.

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:48

ben benieuwd naar de foto's Xan. mennen lijkt me ook super om te doen. wie weet, volgens Nelson vorige baasje heeft zij hem ook voor de kar gehad. misschien is ie het nog niet verleerd

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:26

smuidra schreef:
Ate zijn juliie vanmiddag nog heel in het Twiske aangekomen????Was wel een spektakel met die Sire. Ging het op de terugweg beter of is hij naar Veldt gelopen??? Of loopt hij nog steeds in het Twiske.

Ate, kom snel online. Ik ben nu wel heel benieuwd naar dit verhaal!!

Meyke en ik hadden onze eerste wedstrijd bij Spijkerboor. In de L1, het viel niet mee allemaal, er valt nog een hoop te oefenen. Ik zat wel in een gezellig pooltje. Het waren allemaal prachtige paarden en ze vonden het erg leuk dat ik meedeed op Meyke de fries. In ieder geval waren de punten 167 en 172. Ze is op stang en trens gereden, nu is het op een gewoon bitje moeilijk om haar nagevelijk te rijden, maar de volhouder wint.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 21:41

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
Ja sorry Bloos jij was er niet niemand trouwens dus ben maar voor kassie gaan hangen Scheve mond
Hahaha...hebben we elkaar net gekruist. Ik zag jou nog wel online, en 2 tellen later niet meer.

Hoe was het Twiske rondje? Ik ga zo naar de manege, dus waarschijnlijk tref ik je daar (of net niet Knipoog ) dan hoor ik het wel....XXX
Ik heb je toch gemist, maar wel gehoord hoe het Twiske rondje gegaan is. Aan jou de eer om te vertellen hoe of wat, hihi...... ROFL .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:43

Als ik het nu allemaal goed doe zijn hier wat foto's van gister.
Afbeelding
Er komen er nog meer. Even wachten.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 21:43

Ben net terug van de Griek, we hebben weer heerlijk Vingers aflikken gegeten samen met Eus, Ilse en Iris. Ik heb me voorgenomen om na de vakantie (over 1 week) weer bij Sonja langs te gaan Haha! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 21:46

Ik zag ATE toch net online?????en nu is ze weer verdwenen...wacht, ik ga het even op MSN proberen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:46

Tytje schreef:
smuidra schreef:

Ate, kom snel online. Ik ben nu wel heel benieuwd naar dit verhaal!!

Meyke en ik hadden onze eerste wedstrijd bij Spijkerboor. In de L1, het viel niet mee allemaal, er valt nog een hoop te oefenen. Ik zat wel in een gezellig pooltje. Het waren allemaal prachtige paarden en ze vonden het erg leuk dat ik meedeed op Meyke de fries. In ieder geval waren de punten 167 en 172. Ze is op stang en trens gereden, nu is het op een gewoon bitje moeilijk om haar nagevelijk te rijden, maar de volhouder wint.

na een 3 kwatier wachten tot sire in de trailer stond was het op naar de twiske daar zouden we verder rijden met bert sandra en rik die te paard kwamen geloof dat dat met ze n drieen ook niet helemaal volgens plan verliep dus zeiden die gaan jullie nog maar een rondje ik zei ja lekker dan ik weet heg of steg hier rik zei gewoon ruiterpad volgen dan kom je vanzelfs hier weer terug dus ilse en ik op naar het ruiterpad we zouden gewoon stikje rechtdoor en dan weer terug maar eenmaal aan het rijden ging het toch wel lekker dus we zijn met tween heel ronde geweest gelukkig was ik al eens met liquta aan het rijden geweest door de twiske het ging super met de twee koudbloedjes we hebben echt heerlijk gereden voelden ons dat ook echt heel voldaan bij de traieler aan gekomen dachten we nou sire die is nu wel moe zal wel zo instappen sire dacht het dus niet na een half uur waarin sandra cindy en eus aan het proberen waren heeft illse chantal gebeld die er aan kwam om te helpen na een half uur kwam zei er aan en heeft dan geholpen sire erin te krijgen gelukkig is dat dan toch weer gelukt na 5 kwartier strijden ging hij in de trailer ate ja die liep er zo in hahahaahahaha het was een erge leuke dag zo geworden mijn dank aan sandra en cindy en chantal die toch wel echte doorzetters zijn hoor af en toe echt wel eng zoals sire wegsprong (ik heb er bij staan kijken ) wat een held he hahahahahahahahahahaahhah

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:48

Afbeelding
Deze behoeft geen commentaar.
Afbeelding
In vol ornaat.
Laatst bijgewerkt door xan op 02-09-07 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:51

xan schreef:
Afbeelding
Deze behoeft geen commentaar.

gaaf hoor

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 21:53

Ziet er gezellig uit hoor Xan, jullie heben vast veel lol gehad.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:58

Ja, het was reuze gezellig, en daar moest op gedronken worden ......
Afbeelding
Op de goede afloop.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:00

Ate, ik vind jullie ook super hoor. Zomaar lekker buiten met z'n 2-en. Ik kan jullie vertellen dat het op de Veluwe weer heerlijk was, ik weet zeker dat jij dat ook fantastisch gaat vinden.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:12

xan schreef:
Ate, ik vind jullie ook super hoor. Zomaar lekker buiten met z'n 2-en. Ik kan jullie vertellen dat het op de Veluwe weer heerlijk was, ik weet zeker dat jij dat ook fantastisch gaat vinden.

ja heb dan ook veel zin in het paarden kamp Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 22:21

JAAAH KAMP!!!!!!!!!!!!!! ik kijk er ook naar uit Ja

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:25

LIQUITA schreef:

Nu ik er weer ben geweest (we hebben vrijdag zelfs tussen de middag een broodje zitten eten bij de blokhutten bij Ria) kriebelt het helemaal. Het is daar gewoon een super mooie omgeving.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:35

xan schreef:
LIQUITA schreef:

Nu ik er weer ben geweest (we hebben vrijdag zelfs tussen de middag een broodje zitten eten bij de blokhutten bij Ria) kriebelt het helemaal. Het is daar gewoon een super mooie omgeving.

ja jammer dat de acomodatie van ria zo rotzooi is

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 23:00

Tytje schreef:

Heej wat leuk dat je bent gestart. Niet slecht voor je eerste wedstrijd, toch? En inderdaad de volhouder wint, VEEL succes Haha! .