xManon_ schreef:Waarom niet.. er lopen vast nog VEEL meer mensen rond met die cap. Ik vind niet dat je het daarom moet laten hoor.
Ja das wel waar ja
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xManon_ schreef:Waarom niet.. er lopen vast nog VEEL meer mensen rond met die cap. Ik vind niet dat je het daarom moet laten hoor.
_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:HEEEY
Marijk die caps zijn echt leuk. In het begin toen maaike die had, dacht ik ieelhhk maar nu vind ik ze echt leuk!!
Die vond ik meteen al leuk!!
Weet alleen niet of Maaike het wel leuk vindt als ik dezelfde koop
Schrikkerige is bepaalde periodes geloof ik
z Laatste keer was ze zo mak als een lammetje! Vandaag viel ook wel mee, ondanks de harde wind. Ze wordt nog is een bikkel 

Wel fijn dat ze benen weer iets dunner zijn!
_Fieke schreef:Oohh jezum caar het zit jullie niet meeWel fijn dat ze benen weer iets dunner zijn!
Ik kan hem zaterdag doen!!![]()
Wel een dikke knuffel geven he van mij!
zonder dat je een kopstoot krijgt xManon_ schreef:Ik ga even kijken naar de HH collectie.
En Carina, heb je geen last van je neus? Lijkt me rot als je verkouden bent en hij is gebroken.![]()
Marijke, weet je al welke kleur je wilt?
Wel een maatje kleiner kopen zeker? Anders vliegt die straks weer van je hoofd
Basic_ schreef:_Fieke schreef:Oohh jezum caar het zit jullie niet meeWel fijn dat ze benen weer iets dunner zijn!
Ik kan hem zaterdag doen!!![]()
MoooiWel een dikke knuffel geven he van mij!
zonder dat je een kopstoot krijgt
Tuurlijk
Ik had toen een 58 gepast maar die zat echt te krap, maar nu kan ik wel in 57 denk
_Fieke schreef:Zal ik het maar even vertellen dan![]()
JO IS Z1 STARTGERECHTIGD!!!![]()
![]()
Belin had 178 en 179
Basic_ schreef:Hoeveel punten had Jo precies? Oh k vind t echt super leuk voor dr! Na zo'n lange tijd niet kunnen staten etc.