stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 10:59

Goedemorgen mensen! Slaapt iedereen nog? Tong uitsteken Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 11:39

Dabo schreef:
Goedemorgen mensen! Slaapt iedereen nog? Tong uitsteken Haha! Haha!

Nee hoor, wij niet

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:08

goedemorgen !!!

de beste wensen voor het nieuwe jaar !
allemaal gezellig gehad ?

ik lag vrij op tijd in bed (twee uur) maar moest er helaas ook om kwart over vijf alweer uit.....kleine jasper vond het tijd om op te staan, om half negen kwam rob uit bed en ben ik weer terug gegaan Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:16

Oh men, kwart over 5.... Jij liever als ik! Tong uitsteken
Ik stond pas om 10uur op... Bloos hihi Wel lekker dat je er weer inkon om half 9 Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:19

Kwart over 5? Nou die had ik mooi weer terug naar zijn bedje gezonden! Ik heb Thimo meteen geleerd uit te slapen Knipoog Die ligt er nu nog lekker in, filmpje op.... geen kind aan Pling

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:21

Iedereen de beste wensen, dat 2007 een superjaar voor iedereen mag worden Haha!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

nieuw losgooimaatje voor Abel gezocht, hij stond eerst vaak los met Orissa, Amigo of Wild Rose, maar ja die zijn of weg of gaan weg en het is toch wel fijn als hij met een ander los kan staan zo nu en dan. Niet een te dominant paard want Abel is nogal een watje Bloos

wat een storm van het weekend he, het was een heftig eind van het jaar zeg!

Ellen, met Wesco is het Prima, hij wordt wel steeds bijdehander, hengst he Haha! , maar dat vind ik wel schattig, hij is de kleinste maar durft het meeste, gelukkig maakten ze ook niet veel van het vuurwerk.

Karin, Sinton heeft een lief koppie, veel plezier met hem Pling

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:25

Heeft iedereen een leuke jaarwisseling gehad?
Annemieke was bij ons en we hebben onze best gedaan alles op te krijgen wat we hadden ingeslagen, niet gelukt natuurlijk! Zelfs de sousjes met warme chocolade en amandelsnippers gingen niet meer allemaal naar binnen Knipoog
Maar t was wel gezellig, we hebben eigenlijk best zware gesprekken gahad, maar wel heel goed om te doen. Nadat de champagne meer op de grond lag dan in de glazen (nee we waren echt niet dronken!) hebben we nog kinder-vuurwerk afgestoken. Daarna is Annemieke gaan stappen en zijn Thimo en ik met de hond nog een rondje gaan lopen: achter werd nl erg veel vuurwerk afgestoken. Thimo vond t echt prachtig en ik moet zeggen dat er idd veel mooi vuurwerk werd afgestoken vooral zier vuurwerk. Thimo heeft zeker nog een half uur staan genieten terwijl ik de buurt gelukkig nieuwjaar kuste en de hond lekker was gaan liggen tussen die drukte.
Eenmaal in bed sliep Thimo meteen Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:29

bij ons werd ook erg veel mooi siervuurwerk afgestoken, meer als vorig jaar volgens mij, vind het altijd wel een mooi gezicht, alleen dat knalvuurwerk hoeft van mij niet zo, m'n hond heeft de gehele jaarwisseling gelukkig overal doorheengeslapen, kon ook niet anders hij was helemaal van de wereld, die heeft een flinke trip gemaakt, hihi

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:38

Sneu altijd die dieren die zo bang zijn. Daarom haat ik t ook dat er al dagen van te voren zo veel vuurwerk wordt afgestoken. Mijn hond geeft er gelukkig niets om en de oudste kat lag lekker te slapen op de bank Knipoog Die 2 jonge katten waren ergens buiten... Mijn ratten hebben er volgens mij niets v gemerkt want ze hebben er niet op gereageerd.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 12:43

ik ga zo naar stal om tekijken of bo het heb overleefd Tong uitsteken het is voor hem de eerste keer dat hij vuurwerk mee maakt dus ik ga nu gauw naar stal

dit wordt ons jaar (algemeen)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:51

Ellen, leuk dat je Louise gaat helpen met haar scheurijzer, het is een lief paard, maar nog met een moeilijke rem Tong uitsteken Louise is een leuke meid die veel durft dus dat scheelt, ik ken haar nog van de Kalverhoek waar ze altijd graag op Reckles reed, ook een scheurijzer Tong uitsteken

@ Brenda,Taams ligt gelukkig niet in het dichtbevolkte gebied van Oostzaan en ze staan gelukkig binnen Lachen dus waarschijnlijk heeft Bo gewoon heerlijk geslapen Lachen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:52

Met Zirano is alles goed,Ik heb net mijn kereltje gezien en hij ligt prima in de groep.Wordt goed opgevoed door de andere tweejarige en heeft daar ook al door op zijn kop gehad.(gelukkig) wordt hij tenminste toch opgevoed.Hij wam meteen dat ik hem riep en het appeltje ging er prima in.Al galopperend ging hij een gegeven moment de bocht door.Heerlijk om te zien.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 12:53

sjorsie schreef:
Ellen, leuk dat je Louise gaat helpen met haar scheurijzer, het is een lief paard, maar nog met een moeilijke rem Tong uitsteken Louise is een leuke meid die veel durft dus dat scheelt, ik ken haar nog van de Kalverhoek waar ze altijd graag op Reckles reed, ook een scheurijzer Tong uitsteken

@ Brenda,Taams ligt gelukkig niet in het dichtbevolkte gebied van Oostzaan en ze staan gelukkig binnen Lachen dus waarschijnlijk heeft Bo gewoon heerlijk geslapen Lachen

hij reageerde wel op knallertjes als ie op stal staat met ziujn moeder en vanacht waren het toch meer knallertjes

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:55

pascha7 schreef:
hij reageerde wel op knallertjes als ie op stal staat met ziujn moeder en vanacht waren het toch meer knallertjes

da's waar, het blijft voor dieren een vreemd gegeven oud en nieuw

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 12:55

ik ga nu naar stal

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:58

Ik ook, tot zo! Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 13:08

Ilion reageerde er gister helemaal niet op op die knalletjes: zo'n braaf paard hahahaha. En Misje geeft er ook niets om, die is helemaal mega cool.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 14:59

De beste wensen iedereen!!!
en dat er maar meer geluk in 2007 mag komen..............

Sjorsie: Wild Rose is voorlopig denk ik nog niet weg hoor.....dus ik zie dat probleem niet zo Verward

Mijn lieve hondje geeft gelukkig helemaal niks om vuurwerk en is gewoon met ons meegegaan toen we van [***] naar zaandam gingen (familiebezoekjes)
Ook mijn kat heeft prinsheerlijk liggen slapen en geven er niks om...

Ze zijn ook van kleins af aan genegeerd met vuurwerk en dus geen angst bevestigd en dat heeft dus achteraf gezien er goed geholpen Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:17

hallowa!

Beste wensen allemaal he Haha! Ik ben al lekker uitgewaaid in het twiske! Iedereen leuke avond gehad? Ik wel behalve dat me ID kwijt is Verdrietig Gejat of verloren ik weet het niet

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:49

ShirleyA schreef:
Kwart over 5? Nou die had ik mooi weer terug naar zijn bedje gezonden! Ik heb Thimo meteen geleerd uit te slapen Knipoog Die ligt er nu nog lekker in, filmpje op.... geen kind aan Pling

hihihi ja mijn andere twee mannen slapen ook wel lekker,
maar die van 5 en halve maand had er weinig boodschap aan dat het laat was geworden voor mams Lachen
ik ga er dan altijd maar uit voordat de andere twee mannen wakker worden.

ik heb genoten van Sinton vanmiddag,
losgegooit en meneer ging toch zo heeeeeerlijk liggen rollen Haha!
en lekker draven door de bak, leuk hoor!

nou ik ga nog even bijkomen op de bank !!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:13

zoo willie heeft nog lekker geslapen net heerlijk Bloos Hier wordt nog steeds vuurwerk afgestoken verschrikkelijk! Wordt er eigenlijk beetje gek van

Lekker dat Sinton het zo naar zijn zin heeft Karin Haha! Hij wordt vanzelf wel rustiger met rijden Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:26

Ik heb net voor de derde keer op Giel in de binnenbak gereden. Hij was echt superbraaf!!! Ondanks de harde wind en de muziek in de bak (de radio staat vaak aan of er staat een cd op) bleef hij heel kalm. Ben erg trots op mijn ventje! Hij is echt heel rustig en relaxed geworden. Hij heeft nu ook een vriendje gevonden. Een andere friese ruin van 9 jaar oud. Ze hebben vandaag samen losgestaan in de paddock na het rijden. Morgen nog even proberen en als het goed blijft gaan, dan gaan ze iedere ochtend samen 1 1/2 uur in de paddock!!! Ik ben echt helemaal gelukkig! Bloos

Kekaro: Fijn dat het met Sinton zo goed gaat! Je zal zien dat het rijden steeds rustiger zal gaan. Gilles had toen hij van de fokker kwam ook nog nooit in een binnenbak gereden. Hij heeft een keer flink gebokt en gelukkig ben ik toen blijven zitten. Daarna is het nooit meer voorgekomen. Suc-6! Altijd weer spannend een nieuw paardje. Haha!

Dabo: Hoe gaat het nu met je Ellen? Ik had zaterdag les van Luc en hoorde van hem ook het verhaal omdat ik er naar vroeg. Hoe gaat het met Bella?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:40

naadje24 schreef:
Sjorsie: Wild Rose is voorlopig denk ik nog niet weg hoor.....dus ik zie dat probleem niet zo Verward

ik weet dat ze nog niet weg is Pling maar nu z'n 2 andere losgooimaatjes weg zijn en Wild Rose te koop staat moet ik wel gaan kijken waar hij nog meer mee los kan staan, zo lang ze er nog is blijven ze gewoon paddockvrinden hoor Pling

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:45

naadje24 schreef:
Ze zijn ook van kleins af aan genegeerd met vuurwerk en dus geen angst bevestigd en dat heeft dus achteraf gezien er goed geholpen Haha!

mijn andere hond maakt er ook niets van en de honden van mijn moeder worden er ook niet warm of koud van maar mijn andere hond is echt panisch, nooit getroost of anders bevestigd maar zo is ie gewoon, hij vind knalharde geluiden normaal ook erg eng

Ach gut ik zal blij voor hem zijn als al het vuurwerk eindelijk is afgestoken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:14