Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dabo schreef:Goedemorgen mensen! Slaapt iedereen nog?![]()
![]()

hihi Wel lekker dat je er weer inkon om half 9
Die ligt er nu nog lekker in, filmpje op.... geen kind aan
, maar dat vind ik wel schattig, hij is de kleinste maar durft het meeste, gelukkig maakten ze ook niet veel van het vuurwerk.
Die 2 jonge katten waren ergens buiten... Mijn ratten hebben er volgens mij niets v gemerkt want ze hebben er niet op gereageerd.
het is voor hem de eerste keer dat hij vuurwerk mee maakt dus ik ga nu gauw naar stal
Louise is een leuke meid die veel durft dus dat scheelt, ik ken haar nog van de Kalverhoek waar ze altijd graag op Reckles reed, ook een scheurijzer 
dus waarschijnlijk heeft Bo gewoon heerlijk geslapen
sjorsie schreef:Ellen, leuk dat je Louise gaat helpen met haar scheurijzer, het is een lief paard, maar nog met een moeilijke remLouise is een leuke meid die veel durft dus dat scheelt, ik ken haar nog van de Kalverhoek waar ze altijd graag op Reckles reed, ook een scheurijzer
@ Brenda,Taams ligt gelukkig niet in het dichtbevolkte gebied van Oostzaan en ze staan gelukkig binnendus waarschijnlijk heeft Bo gewoon heerlijk geslapen
pascha7 schreef:hij reageerde wel op knallertjes als ie op stal staat met ziujn moeder en vanacht waren het toch meer knallertjes

Ik ben al lekker uitgewaaid in het twiske! Iedereen leuke avond gehad? Ik wel behalve dat me ID kwijt is
Gejat of verloren ik weet het niet ShirleyA schreef:Kwart over 5? Nou die had ik mooi weer terug naar zijn bedje gezonden! Ik heb Thimo meteen geleerd uit te slapenDie ligt er nu nog lekker in, filmpje op.... geen kind aan

Hier wordt nog steeds vuurwerk afgestoken verschrikkelijk! Wordt er eigenlijk beetje gek van
Hij wordt vanzelf wel rustiger met rijden
naadje24 schreef:Sjorsie: Wild Rose is voorlopig denk ik nog niet weg hoor.....dus ik zie dat probleem niet zo
maar nu z'n 2 andere losgooimaatjes weg zijn en Wild Rose te koop staat moet ik wel gaan kijken waar hij nog meer mee los kan staan, zo lang ze er nog is blijven ze gewoon paddockvrinden hoor
naadje24 schreef:Ze zijn ook van kleins af aan genegeerd met vuurwerk en dus geen angst bevestigd en dat heeft dus achteraf gezien er goed geholpen
ik zal blij voor hem zijn als al het vuurwerk eindelijk is afgestoken