Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder waren er afgelopen week weer 2 nieuwe pony's, maar 1 was heel klein, en die andere was denk ik een D pony maar heel rank, dus ook niet geschikt voor mensen met mijn figuur
Als er nou eens een paar grotere ponys bijkwamen die een beetje stevig op de benen staan zou dat ook al een stuk schelen
Nu zijn er allemaal hele kleine ponys en een aantal behoorlijk grote paarden

SuperLiesje schreef:haha lucky bastard... hoop dat de nieuwe bedrijfsleider ook inziet dat grant en vincent door behoorlijk wat mensen eng gevonden worden en ze miss wel verkoopt

Gelukkig krijg ik op stage veel de kans met paardjes bezig te zijn, en wordt ik daar ook geholpen met het overwinnen van mijn angst.. zo gaat het stukje bij beetje beter, maar dat is niet in 1 keer zomaar over
Het heeft me ook dik een jaar gekost voor ik weer op Limerick durfde te stappen, en daar rijd ik nu eigenlijk weer zonder problemen op weg 
Daarbij vind ik ook dat het niet nodig moet zijn manegepaarden met sporen te rijden, omdat niet iedereen hiermee om kan gaan helaas.. maargoed.. genoeg over deze discussie
Ik wil alleen maar even duidelijk maken dat ik best op beide paarden WIL rijden, maar ik ben gewoon echt heel bang, en dan kom je in een soort neerwaartse cirkel terecht waardoor het eigenlijk elke keer alleen maar erger wordt ipv beter
Maargoed, zoals hierboven ook al gezegt: ik ben er hard mee aan het werk, en als V en T er nog zijn tegen de tijd dat ik er voor het grootste gedeelte overheen ben wil ik er best wel weer op rijden
oeps.. lang verhaal
Ik vind wel dat je als manege rekening moet houden met je klanten, nu begrijp ik ook dat dat op dit moment lastig is omdat er ook elke keer iemand anders achter de bar staat, maar ik vind normaal gesproken dat als iemand echt aangeeft heel bang te zijn voor een paard(en) je daar wel zoveel mogelijk rekening moet houden
En natuurlijk kan dat niet altijd.. maar zoals afgelopen keer dat er maar 4 van de 8 waren had er best iets geregeld kunnen worden. De paarden die veel uren per dag maken lopen namelijk zowiezo al niet in mijn les mee. Maargoed
Ik hoop dat ik vanavond (inhalen) en zaterdag op een "leuke" mag
Niks engs aan

Wat een heerlijk paardje is het toch! Jammer dat Dorien er zaterdag altijd op rijd omdat ze m huurt
En ze moeten er gewoon mensen opzetten die zelf rustig blijven als fjord wel een beetje in de paniek schiet