Dit jaar mocht ik binnen op Nynke, Kanjer, Manda, Tjimme.... dat was allemaal wel leuke afwisseling

Wie waren jouw voorkeuren dan binnen? Manda?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

antoinetje schreef:ownee, ik tel niet mee ik ben een 'ex smitter'

)
)
) 
)
) Aad vroeg dus of ik niet op Pabla binnen wilde blijven. Dat vond ik ook wel een aardig plan
Aangezien ze volgende week waarschijnlijk alweer weg is! Dus uiteindelijk op spillepoot gestapt! Ze reed wel heel apart, heel wiebelig, tempo in draf was heel onregelmatig en toen Yvonne aan de kant ging staan wilde ze daar steeds stilstaan
Ze reageerde heel goed op stemhulpen (en een stuk minder op been...) Galop aanspringen vond ze ook wel moeilijk, maar na een paar keer proberen ging dat wel beter. Uiteindelijk zelfs in 1 keer 
Ik mocht voorop buiten en stap ging goed, draf ging de eerste keer ook goed, al moest ik best aan het tempo wennen. Door die enorme passen wist ik even niet of ik nou te hard ging of niet, maar dat ging wel oké. De gallop ging toch wel vlotjes, Aad die bleef goed achter
Eerste gallop was dus eigenlijk beetje ruzie, *nee Tjimme we gaan niet zo hard, houd die benen is bij je. Maar het ging nog wel oke. We deden rondje Golf, dus gingen naar het duin. Waar ik weer een stukje moest draven, maar daar had Tjimme helemaal geen zin meer in. Ik dacht dat hij wel ontspannen was en mijn teugels waren niet heel kort, daar maakte hij mooi gebruik van, dus in plaats van draf deed ik een flinke gallop. Het duurde even voordat ik in die enorme bos manen m'n teugels gevonden had, maar toen stond ie weer stil. Bij poging twee tot aandraven ging het wel beheerst.
Toen hoorde ik het achter me een beetje mis gaan, ik nam Tjimme terug en opeens stond Bowie naast me

Ik was blij dat ze rustig was en luisterde. Ook al kostte dat soms wel wat moeite, ik heb het idee dat ze niet veel kan. Ze zwalkte ook maar wat door de bak als ik mijn benen er niet bij hield en vond de hoefslag niet beter lopen dan de rest van de bak 

Dan zullen we eens zien of Bowie me voorbij houd 

Vond dat ik al behoorlijk hard ging. (viel me mee dat Aad nergens over klaagde ofzo)
Maakte ik een foutje
(Het kan ook gewoon zijn bui zijn! En Kanjer is natuurlijk ook niet zo snel
)
(Of zoiets zei Aad) Dus dan kan Aad zelf ook weer op Friezel, of Kanjert of Prinsje

(al praat het dan wel lastig sas...)