Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jaa dat is wel ietsjes anders

Elja schreef:Zo k heb ook weer ff bijgelezen.
Lisette gefeliciteerd met je eerste plek!
Oja en en paar pagina's terug las k dat Iris naar VWO wilt.
Nou k heb de overstap van HAVO naar VWO gemaakt en dude dat is me toch een grote stap!
Tis echt veel zwaarder leerwerk. Er worden moeilijkere woorden gebruikt en wiskunde is echt omin moeilyk.
liisette schreef:wanneer komen je foto's melanie..??
/quote]
?
liisette schreef:Ik wou vandaag met het hoofdstek van Melissa, foto's maken met mijn vzpaard. Maar helaas is het anders gelopen.
En ging er een hoop mis. Maaar.. ik heb er met me moeder overgehad. En die zegt dan heel makkelijk, ja stop maar gelijk. En dan geen vzpaard meer. Nou echt wel dat ik een vzpaard wil. Maar dan niet meer op een stadweides.
Dus ik heb (nog niet) zeker besloten om te stoppen met Nouska.
Het is allemaal snel "besloten" maar ik neem nog ff een week of twee. En ik kijk ff aan hoe het volgende week maandag gaat.
Maar ik verwacht er niet veel van, want me vertrouwen is een beetje zoek nu.![]()
Maaaareee gaan er nog mensen leuke dingen doen ??
Melanieetjuh schreef:liisette schreef:Ik wou vandaag met het hoofdstek van Melissa, foto's maken met mijn vzpaard. Maar helaas is het anders gelopen.
En ging er een hoop mis. Maaar.. ik heb er met me moeder overgehad. En die zegt dan heel makkelijk, ja stop maar gelijk. En dan geen vzpaard meer. Nou echt wel dat ik een vzpaard wil. Maar dan niet meer op een stadweides.
Dus ik heb (nog niet) zeker besloten om te stoppen met Nouska.
Het is allemaal snel "besloten" maar ik neem nog ff een week of twee. En ik kijk ff aan hoe het volgende week maandag gaat.
Maar ik verwacht er niet veel van, want me vertrouwen is een beetje zoek nu.![]()
Maaaareee gaan er nog mensen leuke dingen doen ??
Jaa, moeilijke beslissing Liset..Maarja..Hoever kun je gaan. Word het idd niet te gevaarlijk.
Tjaa..poeh..hier vertel je me wat. Tja, je zal vast gehecht zijn geraakt aan d'r..en zo je momenten hebben,,
Maar idd,..ik zou het nog even aankijken, hoe het over 2 weekjes gaat. Ik bedoel iedereen heeft z'n ups & downs..

)
Melanieetjuh schreef:Vertel dan even waarmee etc en hoe het is gebeurd, anders weet ik ook niets te zeggen..![]()
Jaa, dat zou ik zeker even doen.