manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:13

Hoorde van Nienke, vorige week dat tijn ook in Koudekerke naar het KDV gaat, in de kerk ofzo, misschien dat daar wel plaats is... En thirz, misschien dat k de 25e wel mee ga, maar dat laat ik nog wel even weten, tis nog niet zover!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:53

Prima, kan je alsvast ideeen opdoen over je paardengarderobe Knipoog
Nel: mn moeder vond t leuk hoor! Alleen best wel lang zo'n dag. Zou leuk zijn als ze het vaker wil doen! En morgenochtend zijn wij om 9 uur aan het instappen hoor, tot dan!

En Anne, vandaag weer een leuke dag op je stage?

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:09

hoi hoi

ik heb net op fennemuus gereden en ze was supper lief liever dan dat ze uit de wei werd gehaalt Clown
hahaha maar ik ga ng even wat HW doen bleh Boos!

xxxxjes

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:00

Hooi!
Zo, weer gepoetst en gedaan; huis kan er weer mee door Knipoog Wilde nog ff zeggen dat ik de les superleuk vond Nel; heb echt weer veel geleerd! Vind het een perfect idee dat jij onze vaste juf wordt Lachen
Cis heeft het ook prima naar d'r zin, da's echt fijn! Het verhaal over de kakkerlakken snap ik ook nog niet helemaal: tijd voor uitleg!
Kims, cool dat je zonder zadel naar buiten bent geweest met Nous! Ze is wel braaf!
Mariekje, heb je al foto's? Jij mag wel een aanhanger meenemen naar Hyporama als Magic doorgaat haha! Clown Jammer dat ik niet mee kan, maar we kunnen vast nog wel een keertje gaan toch?
Staat ook al in je mail haha, maar Anne, heb je het een beetje naar je zin op stage? Spannend en veel nieuwe dingen?
Nou, ik ga zo eens in de auto op weg naar de overkant, heb met Rachida afgesproken. Vanmiddag lekker winkelen en vanavond als het goed is lekker op het strand eten! Haha! Tot laters!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 16:23

Ik heb t je ook al gemaild Bianz ( Clown ) maar ik heb t naar mn zin hoor Ja Nog niet heel spannend. Gwoon leuk meekijken en wat meebabbelen zo nu en dan met de kids. Aardige begeleiders, volgens mij wel een aardig rest van het team, súper kids! Haha! ik vermaak me er wel! Meteen de eerste maandag 8 behandelingen gezien Hyper! Heerlijk! dinsdag was een beetje vergader dag, dus iets minder behandelingen. Vandaag 's morgens met een andere ergo naar een middelbare school geweest om daar bij kinderen van de mytylschool te kijken of ze goed zaten en anders andere tafels en stoelen te sjouwen Lachen Was ook wel leuk: beetje puzzelen en doen Ja en smiddags al wat vroeger klaar vanwege t ontbreken van kindjes (woensdag hè Knipoog)

Gelukkig heeft Cis het ook naar der zin op de stage Haha! en nee kakkerlakken verzorgen is ook niet mijn ding mariek Clown net als slangen denk ik Schijnheilig

Marieke ging met de trein naar de hyporama toch? als t met Magic idd door ging? Zo'n trein is groot zat, dus dat past allemaal best Bianz Knipoog
Ben zó benieuwd hoe hij is! Misschien heb je straks gwoon een eigen paard Mariek Hyper!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 16:31

phoe trouwens.. de treinen werkten niet zo mee (nét te laat voor de intercity in R'dam, Internationale vertraging, dus de overstap in Roosendaal gemist)
maargoed toen stond ik dus in Roosendaal.. Heel dat wachthokje daar op t perron ligt vol met bloemen en kaartjes en "we zullen je missen" berichtjes.. Was wel even slikken hoor.... Bizar ook: zómaar die jongen van 22 doodsteken? wáárom?
Blegh! Scheve mond

*en dan was er dus gwoon iemand die op de leegste bank ging zitten wachten op de trein. Even wat bloemetjes opzij schuiven en hoppa metro open en wachten maar... Tsja, t kan hoor.. maar zou toch niet helemaal mijn idee zijn..

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:48

Heb er iemand zin om straks mee te gaan om een katertje van 12 weken te halen.
Wilco moet werken, maar ik wil hem straks halen, maar kan niet autorijden en een kitten vasthouden tegelijk.....
Iemand.....

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:48

hoi hoi

ik verveel me joh hahaha Clown
dus ik dacht maar even een berichtje doen voor het eten Tong uitsteken
xxxjes

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 18:04

nel heb je geen mandje?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:13

Thirz, Anne, ik ben aan het oefenen......

Zeg ik nee, zeg jij ja.
En wil ik gaan slapen,
wil jij ineens graag en oh
Zeg ik stop ga jij toch,
Nog even door
En ik krijg geen gehoor.

Stroomt het bier uit de kraan,
wil jij naar huis.
Zeg ik laten we gaan,
geef jij niet thuis .
Maar het kan me niet schelen, want

Jij bent zo
Ik heb je dan ook nooit anders gekend, en zo
zou ‘k jou ’t liefste houden.
Je bent zo
Met jou verveel ik me geen moment, oh
Ook al doe je geen moeite
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend, zo
Wil ik verder leven samen met jou

Zal ik jou ooit begrijpen
Ik zou het niet willen
Ik hou van je grillen
Jij maakt dat ik nooit een dag
niet heb geleefd
Dus verras me maar weer
Ook al doet het soms zeer

En is wit in de mode
draag jij zwart
Weet je ’t zeker
dan nog volg jij je hart
Iedereen zou zich schamen, maar

Jij bent zo
Ik heb je dan nooit anders gekend, en zo
zou ik jou ’t liefste houden
Je bent zo
Met jou verveel ik me geen moment, en oh
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend, zo
wil ik verder leven samen met jou

Ik wil je echt niet anders
Ook al wil je meer tijd voor jou alleen
Toch voel ik me met jou zo samen een
Want ik weet dat je van me houdt

Jij bent zo
Ik heb je dan ook nooit anders gekend, en zo
Zou ‘k jou t liefste houden
Je bent zo
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend zo
Wil ik verder leven samen met jou

Jij bent zo
Je bent zo
Ik raak gewoon nooit aan je gewend zo
Wil ik verder leven samen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 20:17

OK dan! goedzo mariek!!

hihi, eindelijk zijn de rollen een keer omgedraaid Haha!

*hee psst, ik heb een kado idee voor Mariek Bianz Schijnheilig

Het blijft zo'n heerlijk nummer! Go jij! Go jij! Maar het kan me niet schelen, want.. Jij bent zo! Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 22:16

Anne het komt al goed, hahaha......
Zou vandaag nog foto's van Magic krijgen, maar heb ze nog steeds niet, begin nu wel een klein beetje ongeduldig te worden hahaha........duurt nog zo lang voor ik ga kijken helaas......
Nel is t nog gelukt met de kat, hoe heet hij?
Bianz nog iets leuks geshopt??

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:30

Mail gelezen Anne, volgens mij heb je het naar je zin Clown Haha hij zat in m'n spamfilter, dus dan kun je lang wachten Lachen
Gaaf Nel, nog een 2e kitten! Foto's? Hoe vindt Elmo het?
Pfff... ik word ook ongeduldig Mariekje! Ben ook zo benieuwd!
Gisteren naar Sluis geweest, was erg leuk! Echt een superleuk plaatsje om te winkelen! Heb allerlei dingen gekocht: shirt, paar hemdjes, sjaal én een geweldig bordje voor in m'n huis: een bordje in de vorm van een kat waar op staat: "house protected bij attack cat"! Hihi hij is zo komisch!
Nou, ik ga nog maar eens verder werken! Vanavond nog iemand zin om mee te gaan naar de stad? Moet nog een cadeautje voor Emily kopen nl., en samen is altijd gezelliger Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:50

ik wil wel mee hoor, maar kan alleen als ik geen boodschappen ga doen, en dat weet ik pas als ik chris vanavond zie....ik bel je wel even rond 6 uur

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 19:02

ik in je spam filter? Bianz? Als je geen mail van me wil ontvangen, kan je dat ook gwoon zeggen hè Schijnheilig
Tong uitsteken haha, nou goed dat ik t hier nog ff gezged had dan Haha! scheelt weer miscommunicatie Vork
Oeh gaaf dat bordje! of iig, zo klinkt hij wel! Ja ben benieuwd *prent in* Bianz woont niet bij de laven, maar bij de attack cat! Nu eerst dat oude bordje er nog af zien te krijgen Knipoog
Maar sluis een leuk shop plaatsje dus Lachen Moet ik ook onthouden (niet dat ik vaak ga shoppen en niet dat ik t enorm leuk vind, maargoed Tong uitsteken wie weet ooit eens Clown)
Jammer dat het met die nieuwe, andere foto's van magic zo lang duurt.. Nu nog steeds niet? Scheve mond beetje jammer..
Whieie, ik heb al lekkr weekend! Go jij! Go jij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 19:37

Efteling sluit De Vliegende Hollander minstens half jaar

Door Joris Roes

Donderdag 13 september - KAATSHEUVEL - De Efteling heeft met onmiddellijke ingang De Vliegende Hollander gesloten. De nieuwste attractie blijft maanden dicht, mogelijk zelfs tot na de seizoensopening in 2008.
Het besluit werd vanmorgen genomen na een reeks problemen. Sinds de opening op 1 april kampt De Vliegende Hollander met storingen.
De Vliegende Hollander is een combinatie van een water- en achtbaan. Gisteren om 16.30 uur liepen de schuitjes buiten de attractie vast. Dat bleek te komen doordat de ketting die de schuitjes naar binnen rekt, muurvast was gelopen.
Volgens directeur Marketing en Development Olaf Vugts is dat probleem niet makkelijk te verhelpen. “Het gaat om een ketting van tweehonderd meter. Als die helemaal vervangen moet worden, zijn we daar niet zomaar mee klaar.”
De Vliegende Hollander is tijdens de komende Winter Efteling zeker gesloten. Olaf Vugts kon vanmiddag niet met zekerheid zeggen of de attractie bij de opening van het zomerseizoen 2008 wel weer in bedrijf is. “Dat is wel ons streven.”
De Vliegende Hollander werd wegens technische problemen een jaar later geopend dan de bedoeling was. Vugts benadrukt dat de attractie niet alsnog te vroeg geopend is. “Alles was goedgekeurd, en wij openen geen attractie die niet veilig is. Dit is een fout die pas ontdekt kon worden als het ding lang in bedrijf is.”

Morgen in het Brabants Dagblad meer over de sluiting van De Vliegende Hollander.

Bron:www.BrabantsDagblad.
------------------------------------------------
las ik net in t zeeuwentopic Clown
Nouja... heeft het naar de efteling gaan om de nieuwe actractie te proberen ook geen haast meer Vork wat een gedoe met dat ding zeg!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:38

bianz, dat huis van je buren staat voor 207.000 te koop

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:52

soow anne de vliegende hollander mijn ouders zijn er laatst nog in geweest (in augustus) whaha

xxxjes

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:56

Zo, heb mn kittens ff thuis afgeleverd en ga zo op weg naar Utrecht voor een dagje met Keet en daarna door naar t Reelaer voor een ruiterbewijsweekend!

Haha, ook het eerste wat ik dacht: onze efteling-date kan dus nog wel even een half jaar wachten Clown Want ik wil wel in die attractie (mits die veilig is dan Nagelbijten / Gniffelen )
Nel: hoe is je rode katertje?
Bianz: leg dat surrogaat-broertje eens uit?! Clown
En Marieke: waar blijven die foto's van Magic nou? Tong uitsteken

Ik ga 28 okt (dag na Loon op Zand!) naar de musical Ciske de Rat met familie, lachen! Heel mn familie kan het meezingen en zijn Denny-fan, dus wordt nog wat Knipoog

Nu ga ik kijken of de NS meewerkt, doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:40

Jowww mensen, wat hebben jullie veel geschreven zeg!
Oehh Mariek, wat een gaaf beest zeg! Echt een super haf!
Ik heb net na 2 weken weer op mn paardje gezeten, moest wel even wennen omdat diegene die erop heeft gereden toch anders rijd dan ik, maarja dat komt vast wel weer goed!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:40

Owhja, die foto's van Daan met zn shirtje zijn echt leuk Haha!!
En Voice dr touwhalster staat echt super!

En Thirz, ik ben erbij hoor op je housewarmingparty!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:48

Heeej Bar, leuk dat je er weer bij bent!
Hoe was je vakantie?

Nou ik heb vandaag weer lekker zelf les gehad op voice, dat was weer even nodig, want ik viel weer in mn oude ritme terug.
Dus weer even hard gewerkt en voice liep weer super!!!

Met ons kleine katertje gaat het wel goed, we hebben hem na veel discussies Tijgetje zonder R genoemd.
Elmo is van mij en Tijgetje zonder R is van Wilco.
Het duurde even met de foto's maar ik heb ze hier, ik had niet zoveel tijd om ze erop te zetten.
Ik moest heel wat regelen deze dagen voor Daniël, want die gaa voortaan elke maandag en donderdag naar de kinderopvang.
Ik ga i.p.v dinsdags op maandag voortaan werken.
Nou moet ik alleen nog uitvogelen hoe dat met de belasting werkt, want als ik daar niet achteraan ga, moet ik zelf 475 euro per maand betalen, nou zoveel kunnen we niet missen in de maand...

Even weer terug over Tijgetje...
Elmo behoort volgens onze berekening nu ong. 12 weken oud te zijn... (hij is nogal groot uitgevallen...) Dus we dachten laten we een kitten erbij nemen van dezelfde leeftijd... Dus wij gingen bij die mensen een rooie kater halen van 12 weken oud...
Maar je zal zien op de foto's dat wij wel even raar stonden te kijken, dat deze twee even oud zijn....?!
Ik heb nog nooit katten gehad en er ook geen verstand van, maar ik geloof echt dat er hier iets niet klopt..........................................................?.......................................!

Afbeelding
Oké dit is tijgetje.... schattig hé!
Afbeelding
En Tijgetje met op de achtergrond Elmo zittend..
Afbeelding
Het verschil is wel duidelijk..of niet?!
Afbeelding
Elmo helpt even, om het verschil duidelijk te maken!
Afbeelding
Leuk zo'n speelmaatje!
Afbeelding
Elmo is nog wel een beetje ruw met Tijgetje, maar toch kan dat kleine mormeltje goed van zich afbijten, dus we laten ze maar een beetje doen.
Elmo vindt hem helemaal geweldig, als ie hem ziet lopen, springt ie met zn dikke lijf boven op dat kleine beestje.

Nou dat was het weer.

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:27

ahh nel wat een schatje zeg egt heel lief Haha!

oowjah en anne jij mag morgen op fennemuus en mariekje jij mag morgen op stud Clown wij gingen net even indelen Vork
maar jah ik ga weer Knipoog

toedeloe en tot morgen sommige dan Tong uitsteken

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:36

cool, maarre wie zijn wij?