Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:36

spettertjuh schreef:
Ogh wat voel ik me schuldig tegenover Yus zeg! Hoop dat het nu beter met hem gaat.
(heb hem gister perongeluk in zijn oog geslagen met mijn zweepje, ja ik schaam me diep)

Hoe is het met yus zijn oog nu Mirjam? Heb je die oogzalf nog gebruikt
[/quote]

ik heb gister zijn oog uitgespoeld met gekookt water en daarna oogzalf erop/in gedaan. john zou er gisteravond nog even naar kijken en Richard doet er vanochtend nog wat zalf op...

Dus dat gaat allemaal hoop ik wel goed komen. Ik ga vanavond wat later pas, want ik werk tot een uur of 6 en dan even naar paps naar het ziekenhuis. Daarna kom ik die lieverd pas een paar dikke zoenen geven

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:37

Gaat dat meisje nog naar Spetter kijken trouwens? (die laatst bij Anous was)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:58

Mir, maak je niet teveel zorgen over Yus'oog. Het was vanochtend niet superdik (wel ietsjes), hij hield zijn oogje nog wel een beetje dicht en voor zo ver ik kon zien was het oog wel redelijk schoon Het valt dus allemaal wel mee maar kan me goed voorstellen dat je je er behoorlijk l ullig over voelt

Ko wordt vandaag ook geschoren. Ik kan er helaas niet bij zijn, Dees is er wel bij. Ik hoop dat'ie zich gedraagd Ben wel erg benieuwd hoe hij er dit jaar uitkomt, vorig jaar was hij net zorro, had'ie masker rond zijn ogen

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 10:13

Dank je Anous, ja ik voel me er echt l ullig over pfffff Nouja ik hoop dat hij me kan vergeven

Ben benieuwd hoe Thom en Ko eruit zien vandaag....

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 10:14

moossie schreef:
Gaat dat meisje nog naar Spetter kijken trouwens? (die laatst bij Anous was)

Als ze het wil doen dan graag maar ik moet nog even contact met haar opnemen over hoe, wat, waar en wanneer?

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:34

Serada schreef:

En morgen gaan we de trailer halen, althans Dave. Ik ben heel benieuwd hoe dit in het echie eruit ziet. Dus John, je moet effe een plekje vrijmaken

Doe mijn best Lin.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:58

Balen Mir, hoe is dat gebeurd dan??

Ik baal trouwens ook als een stekker, belde gisterenavond diegene die voor mij zou werken de 6e dat het niet kan, nu ben ik dus nog geen steek verder, was er helemaal verdrietig van........
ik wordt gek als het niet gaat lukken!!!!!!!

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:27

Gewoon ziekmelden joh Eef
Ik ben trouwens op zoek naar een nieuwe baan, dus als iemand nog iets leuks weet?

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:57

haha marieke, ik denk dat dat teveel opvalt als ik dan opeens ziek ben, iedereen weet dat ik weken bezig ben die dienst te ruilen!!!
ik ga nog even door met zoeken van een oplossing, het moet lukken!!!!!!!!!!!!!!!

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:13

of een vakantiedag opnemen? of moet je daar toestemming voor vragen? of taart gaan uitdelen met de voorwaarde dat er iemand ruilt

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:15

taart lijkt me een goed idee gewoon omkopen

enne ja het is jammer maar ik vinds het geloof ik toch niet zo heel erg hetwas echt wel een leuk paardje hoor maar hij zat wel op het randje van streken of gemeen zijn zeg maar en ik hou niet van paarden die gemeen zijn ze mogen best streken hebben maar ja niet gemeen dus snappie

het komt wel weer even verder sparen

ja een mooie fries ook gaaf maar ik denk dat die een beetje te duur zijn
het maakt me niet zoveel uit wat voor ras het is ik moet gewoon echt verliefd zijn
ik zie wel waar ik mee thuiskom hahahahaa
die adresjes wil ik wel graag weten hoor Lin maar voorlopig kan dat denk ik nog niet omdat ik gewoon nog een hoop moet sparen

echt super bedankt dat iedereen zo meedenkt!!!
Laatst bijgewerkt door Fardos op 28-10-05 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:16

Ha lin,Allemaal spannend voor jou dus ook vandaag... "k ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien

Helaas Renee, dat het hem niet geworden is....... volgende keer vast beter!!

tot straks allemaal...

Groetjes

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:18

johnvt schreef:
Serada schreef:

En morgen gaan we de trailer halen, althans Dave. Ik ben heel benieuwd hoe dit in het echie eruit ziet. Dus John, je moet effe een plekje vrijmaken

Doe mijn best Lin.

STAL PLEXAT !!!

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:24

Renee, zie PB!

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:58

Marieke_ schreef:
Ik ben trouwens op zoek naar een nieuwe baan, dus als iemand nog iets leuks weet?

Na zo'n opmerking ben ik beniewd, wie er als eerste ja gaat zeggen.

Dat klinkt als Karin die een verzorgpony zoekt terwijl ze net verteld dat ze Yus met een zweep in zijn OOG geslagen heeft.
Ahhh, ik weet wel beter hoor, Karin.

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 21:01

Renee, je weet nog helemaal niks van Hekuras, hoe moet je dan een prijs beoordelen?

Trouwens Hekuras gaat niet naar iemand die nog zit te twijfelen tussen een kwpn'er, een fries, of een arabier.
Klinkt wat onaardig, maar bij een tweede paard denk ik dat het goed is om bewust te kiezen, zeker als je kiest voor een Fries of een arabier.
Sorry Lin, maar wie kiest er nou bewust voor een Fries
Een ijslander heeft ook wel wat hoor....

Haha....en als ik zeg dat mijn paard te koop is, dan zeg ik dat alleen maar voor het geval dat iemand met 50.000 euro in zijn achterzak en een dolle dag heeft, misschien denkt: waarom niet? Anders vindt je hem wel op marktplaats. In principe is alles te koop, behalve SNOTTY....maar ik verkoop mijn bink niet zomaar hoor....Hij is dan misschien geef succesvol renpaard, maar ik hou wel net zo veel van hem hoor, anders was hij al LANG weggeweest.
Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 21:18

Zooh wat een zware balledag zeg Het scheerapparaat van Divoza deed het zo ontzettend slecht dat we ruim 4,5 uur met scheren bezig geweest zijn. Eerst maakte Thom wat problemen maar na een spuitje van dat rustigmaakspul werd hij helemaal slaperig. Daarna hebben we alleen maar tegenslag gehad want het kl...apparaat liep iedere keer vast. Ik heb bij Divoza mijn geld terug gekregen en Monique extra voor de vele uurtjes gegeven. Arme Monique, wat zal ze morgen een spierpijn hebben
Maar het resultaat is heel mooi, hij moet alleen nog het laatste gedeelte van zijn been

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 21:47

Zag er inderdaad toch hardstikke mooi uit hoor Lin.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 21:52

Serada schreef:
Zooh wat een zware balledag zeg Het scheerapparaat van Divoza deed het zo ontzettend slecht dat we ruim 4,5 uur met scheren bezig geweest zijn. Eerst maakte Thom wat problemen maar na een spuitje van dat rustigmaakspul werd hij helemaal slaperig. Daarna hebben we alleen maar tegenslag gehad want het kl...apparaat liep iedere keer vast. Ik heb bij Divoza mijn geld terug gekregen en Monique extra voor de vele uurtjes gegeven. Arme Monique, wat zal ze morgen een spierpijn hebben
Maar het resultaat is heel mooi, hij moet alleen nog het laatste gedeelte van zijn been

En dan niet te vergeten dat ik ook nog eens voor JAN banketstaaf naar Divoza ben geweest om dit apparaat te halen, was echt een KLOTE betreft een scheer apparaat.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:11

Jaah ook dat nog John, er rust vandaag echt een vloek op het scheren

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:19

Kowloon schreef:
Marieke_ schreef:

Na zo'n opmerking ben ik beniewd, wie er als eerste ja gaat zeggen.

Dat klinkt als Karin die een verzorgpony zoekt terwijl ze net verteld dat ze Yus met een zweep in zijn OOG geslagen heeft.
Ahhh, ik weet wel beter hoor, Karin.

Ik voel me nu er zielig en beledigd ik weet ook wel beter hoor Loes

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:21

Hallo

Ik denk dat ik de volgende een ander paard met een zweep in zijn oog sla (vond ik eigenlijk wel leuk om te doen haha) maar dan neem ik een longeerzweep, is wat langer en hoef ik niet zo dicht in de buurt van een paard te komen.

Dus mensen AS MAAR OP VANDAAG, want wie er voor me voeten loopt die krijgt een ......... juist ja

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 10:26

waarom moet je bij een tweede paard zeker zijn??
ik vind arabieren geweldig echt helemaal super waarschijnlijk is dat ook het type waar ik voor ga vallen
het emige is dat ik wil zien wat er te koop is en of ik een ander ras ook geweldig gaaf vind het is toch goed om zeker te zijn?
ik zou niet weten waarom je maar 1 ras gaaf mag vinden

en verder was het een voor de gein vraag wat je dan voor H zou willen hebben
maar nu weet ik wat er achter jou idee schuilt dus mijn vraag is beantwoord ik hoopte al op zo'n antwoord eigenlijk want ik vind jullie veel te goed bij elkaar passen

trouwens ik moet donderdag om 10 uur aaaaaaaahhhhhhh
en ik moet de web site nog beter uit mijn hoofd leren hihihi

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 10:43

Wat moet je donderdag om 10.00 uur dan doen, Renee??

Ik heb ook twee paarden en ik heb heel bewust gekozen voor de klik. Ik ben natuurlijk wel een overtuigend Friezengek en heb ik totaal niks met arabieren en KWPN'ers. Toch heb ik ook een haflinger maar ik heb niet iets specifieks met dat ras. Het was om Melvyn zelf, gewoon om wie hij is

Dus ik vind inderdaad ook dat je goed moet rondkijken maar dat het niet alleen afhankelijk is van het ras

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:47

Vind ik ook hoor Renee, stel dat ik er een paard bij zou kopen (gaat niet gebeuren hoor, voorlopig ), zou ik ook niet speciaal 1 ras gaan zoeken, maar gewoon een paard waar het mee klikt! Kan weer een haflinger zijn, maar ook net zo goed een ander ras.

Pff, weer zo'n divoza scheerapparaat... daar heb ik ook al 2 keer precies hetzelfde probleem mee gehad! 1 keer Evita half geschoren en pas 2 dagen later verder gegaan.. het ding deed het echt niet meer