spettertjuh schreef:Ogh wat voel ik me schuldig tegenover Yus zeg! Hoop dat het nu beter met hem gaat.![]()
(heb hem gister perongeluk in zijn oog geslagen met mijn zweepje, ja ik schaam me diep)
Hoe is het met yus zijn oog nu Mirjam? Heb je die oogzalf nog gebruikt
[/quote]
ik heb gister zijn oog uitgespoeld met gekookt water en daarna oogzalf erop/in gedaan. john zou er gisteravond nog even naar kijken en Richard doet er vanochtend nog wat zalf op...
Dus dat gaat allemaal hoop ik wel goed komen. Ik ga vanavond wat later pas, want ik werk tot een uur of 6 en dan even naar paps naar het ziekenhuis. Daarna kom ik die lieverd pas een paar dikke zoenen geven
maar kan me goed voorstellen dat je je er behoorlijk l ullig over voelt
Ben wel erg benieuwd hoe hij er dit jaar uitkomt, vorig jaar was hij net zorro, had'ie masker rond zijn ogen

Het scheerapparaat van Divoza deed het zo ontzettend slecht dat we ruim 4,5 uur met scheren bezig geweest zijn. Eerst maakte Thom wat problemen maar na een spuitje van dat rustigmaakspul werd hij helemaal slaperig. Daarna hebben we alleen maar tegenslag gehad want het kl...apparaat liep iedere keer vast. Ik heb bij Divoza mijn geld terug gekregen en Monique extra voor de vele uurtjes gegeven. Arme Monique, wat zal ze morgen een spierpijn hebben
AS MAAR OP VANDAAG, want wie er voor me voeten loopt die krijgt een ......... juist ja
en heb ik totaal niks met arabieren en KWPN'ers. Toch heb ik ook een haflinger maar ik heb niet iets specifieks met dat ras. Het was om Melvyn zelf, gewoon om wie hij is