ik heb eerste dag op ella gereden. een spaand dingetje valkje met donkere manen. bleek bij steffi nogal eigenwijs te zijn geweest en noodstoppen. maar hij deed niets. schrok alleen wat van autos en fietsers.
vandaag op madonna gereden. heel moeilijk te vangen in het land. eigenlijk bijna niet maar verder is het echt een super paardke! echt waar ik vind hen echt heel erg leuk
ik denk dat ik morgen weer op madonna ga maar die roodschimmel lijkt me erg leuk om te gaan doen. vandaag is prins neleerd door marieke. nouja we noemen em prins maar zo heet ie niet. Hij lijkt heel erg op bento en is mst rijden heel erg braaf.
morgen word er een schimmel beleerd. die heel erg op doenja lijkt.
het is echt super weer en we gaan zo namenspel doen
Ja waarom niet gewoon op 1 paard blijven denk ik dan Bedoel vond semikamp heel gaaf met elke dag een ander, maar ook wel jammer vond het altijd nig leuker om de hele week je 'eigen' paard te hebben Rn dan vooral ella lijkt me zoooo leuk! Volgend jaar als ik afgevallen ben dan wil ik als ze er nog is heeeel graag een keertje op En las net op twitter dat danielle op Puck zit
Pff vandaag op stal drama joh. Was bij ons vlak bij in het bos een man vastgebonden in een greppel gevonden. Hij was gewond maar nog wel levend. Je hoorde continu sirenes enzo. Mensen die in het bos reden werden steeds ergens anders heen gestuurd omdat deel van het bos was afgesloten voor onderzoeken enzo. Brr best eng als dat zo dichtbij gebeurt!
Aah ella is een plaatje! Goedzo Suus, goed dat je zo positief bent! Ik ga morgen maar eens kijken hoe Twister loopt nou ze haar speciale beslag weer heeft. Hopen dat we weer aan de gang kunnen
suus goeed! ik ben ook begonnen! gister weer begonnen met hardlopen! als je een keer mee wil? ik heb echt een heel handig schema!
tis vooral gezond eten (niet te weinig...) en veel bewegen! want toen ik iedere dag 3 klwartier heen en 3 kwartier terug fietste was ik ook 10 kilo lichter als nu..