Ik ben voor de small gegaan, aangezien het voornamelijk voor het konijn is, maar ook word gebruikt voor de katten. Ik vond de kam van Anne te groot en ik durfde die ook niet uit te proberen op Aslan (konijn). Dus ik ben heel benieuwd!
Op de katten ging het in ieder geval heel goed. Er kwam zelfs enorm veel haar van Tiamat af, terwijl je daar met een gewone dierenkam niets vanaf krijgt. Ik hoop dan ook dat de hoeveelheid haarballen die hier in huis neer worden gelegd, dan ook af gaan nemen. Ik vind kattenkots namelijk nogal vies. Ik heb liever dat ze de boel onder poepen.
Bovendien vinden de katten em ook erg fijn. Nu hopen dat Aslan em ietsje liever vind dan de kammen en borstels die ik ervoor heb geprobeerd.
Sterkte!
Morgen verder met operatie Springveer
Ik denk dat een van die drie het wel leuk vond om aan Vies zijn deken te bijten en vast te houden terwijl Vies wegliep. Zijn eczeemdeken heeft dezelfde soort gaten en zijn 0 grams regendeken ziet er echt precies hetzelfde uit. 
T is een heus drama geworden
Ik post het hele verhaal wel als het opgelost is, kan er nu nog even niet om lachen.
Lekker stelletje. Beetje jammer van zn deken(s), maar zou dit te voorkomen zijn met paarden die bij elkaar lopen?
Zal even op zoek gaan naar Wodan en plant