Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Astor schreef:Goede avond dames!
Heb net voor Azzie dit longeertouw besteld!
Jiska, Ik vind ook dat je je profiel moet updatenAls je hulp nodig hebt, hoor ik het wel
Noortje, Had je al gesproken natuurlijk, maar je had nette punten gehaald met je wedstrijd
Nog 1 wedstrijd knallen en dan zijn jullie gewoon alweer de B uit haha! Speedy'ss!
Nadine, Fijn dat je zo lekker met Merania hebt gereden! Wanneer komen er foto's?![]()
Eva, Leuk dat jij al 1,5 jaar samen bent met je vriend! Alleen wel jammer dat jullie toen niet samen waren
hahahahaha

)
Filmpje staat al op zijn computer
Hij is nu alleen even
Romana01 schreef:@ Jiska: ben bang dat dat erg gaat schuren en aangezien ram al snel wondjes krijgt...
DIE CUPCAKES!!!!IKKE WILLEN MAKEN LEREN
bleeeehhhh
Pebbs schreef:Hey mel ziet er goed uit, leuk om weer eens wat van jullie te zien![]()
Ik vind dat je meer aan je landing moet werken, doordat ie zo hard gaat ben je eigenlijk steeds net te laat met sturen dat vibd ik er wat slordig uit zien. Maar verder een verdiende tweede plaats
maar hij gaat niet te snel, hij heeft juist een goed grondtempo. Je ziet ook op hindernis 5 kom ik een keer dicht, maar doordat ik een grondtempo heb kan ik mijn lijntje nog gewoon op 4 rijden en kom ik weer goed uit op hindernis 6.
Astor schreef:Goede morgen!
Melanie, Ziet er goed uit hoor! Netjes gereden, alleen hij heeft wel vaak moeite met de afstanden he?
Gelukkig is het zo'n braaf paard dat alles springt ook al komt hij niet helemaal lekker uit. Maar toch wel een aandachtspuntje.