en ik heb t gevoel dat je beugels wat kort zijn.. hij is wel een beetje klein het kan nog wel, maar ik vind t er niet zo lekker uit zien. je kan beter een iets grotere pony hebben denk ik..
beugels voelde al lang waren ze niet maar ach:P ja klopt komt omdat ik mijn enkels heel erg optrek tijdens het rijden ben ik mee aan het werken en ja ze is ook klein:P maarja moest der doorrijden voor de les en ben der eigenlijk een beetje op blijven hangen:P
nee voor de mensen niet maar voor ons wel ahhaha ik kom wel ff langs. ja klopt ga vanaaf ff met me voeten aan het werkt . ben ook te groot! maar het kan nog wel:P me benen steken der nog geen kilometer onder uit:P
maar marieke het gaat er niet om hoever je benen uitsteken maar meer of je het paard uit evenwicht brengt door je lengte, en ik vind het er gewoon niet mooi uit zien voor het totaal plaatje..
haha hoe kleiner hoe enger ik t vind om er van af te vallen xD als een paard bokt ofzo blijf ik wel zitten (meestal ) maar een kleine pony, dan glij ik er zo vanaf xD