Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shenavallie schreef:Later deze ochtend komt de zadelpasser weer, omdat het zadel van Maisie nog steeds niet blijft liggen. Het schoftje blijft op zijn plaats, maar de achterkant gaat helemaal opzij hangen. Ik durf er al niet meer op en dus liet ik er laatst een ander op klimmen: zelfde probleem. De chiropractor heeft me een zadel geadviseerd, welke zij ook op haar Haflinger heeft liggen (zelfde bouw en zadelprobleem), dus hopelijk is daar over te praten.
. Vanmiddag even geshopt met Erik, alleen niks gekocht op een paar leuke lampjes voor op de nachtkastjes na dan. Verder eigenlijk niks te melden. Morgen werken en 's avonds naar het Feesie van Earline. We kunnen aan de
, ben zondag lekker vrij hahahaha. 
LIQUITA schreef:Eum....jaha, ik heb vanmorgen weer een heerlijk lesje gereden bij Mntj. Vanmiddag even geshopt met Erik, alleen niks gekocht op een paar leuke lampjes voor op de nachtkastjes na dan. Verder eigenlijk niks te melden. Morgen werken en 's avonds naar het Feesie van Earline. We kunnen aan de
LIQUITA schreef:Eum....jaha, ik heb vanmorgen weer een heerlijk lesje gereden bij Mntj. Vanmiddag even geshopt met Erik, alleen niks gekocht op een paar leuke lampjes voor op de nachtkastjes na dan. Verder eigenlijk niks te melden. Morgen werken en 's avonds naar het Feesie van Earline. We kunnen aan de
xan schreef:ATE schreef:hier is niemand meer dus nog ff jatten en tv kijken tot laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
hahaha dat jatten gaat lekker geloof ik.![]()
Ik heb ff niets meer in mijn tuintje staan (op 1 tomatenplant na geloof ik)