Ik heb echt een hekel aan spinnen ja. Maar doorgaans ruim ik ze wel zelf op (vraag niet hoe), maar deze was echt te groot. Dacht zelfs eerst dat het een plastic speelgoedding was, dit iemand voor de grap had opgehangen. Echt waar, een vogelspin was er niets bij
! Ik denk wel dat ik daar mijn proefje op ga doen, haha! 
) Ik dacht echt, wat nu! Het is gelukkig opgelost. Appte een vriendinnetje, is ze hem komen opruimen
Nu kan ik weer rustig slapen.
Maar zonnetje maakte weer een hoop goed. Het werd erg lekker. Ik ben nu eens via westeinde en schulpweg naar bos gereden en stukje bos gedaan, rechtsaf en dan lange rechte pad omhoog en weer naar beneden en zo door naar de golf daar strand op. En daar in het duin 4 reetjes vlak naast het ruiterpad, 3 mannen, die rustig lagen te herkauwen en 1 vrouwtje die stond rustig. Mazzel vond het wel weer spannend een andere route, hij liep beetje te klooien, stilstaan en om willen draaien en niet verder willen. Maar uiteindelijk zonder afstappen zijn we het duin door gekomen en de klucht op en af. En we hebben de stilstaande poeltjes water voor de zee overwonnen, daar durfde hij wel door heen te stappen, draven en galopperen. Hij heeft wel zijn voorbenen in zee gezet, maar daarna moest hij toch weer snel veilig strand op.
al zal dat wel wennen zijn. Bij Mazzel doe ik heel veel op stem en zithulpen en beetje op beenhulpen en tja teugels pak ik eigenlijk alleen op als hij aan het etteren is.
! En wat was ie weer braaf!
....