Ben er ook nog niet geweest, weer zat nog niet echt mee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Roosmarijn_ schreef:Voor mij is die zondag geen probleem.Dus voor mij is hij prima! En de meeste mensen wennen er uiteindelijk wel aan. Alleen geen binnenbak, maargoed, is maar net waarvoor je kiets. En het bos had van mij iets dichterbij gemogen maar straks met mijn E (hoop dat ik hem haal
) is dat ook opgelost. Ik zou persoonlijk nooit op Klein Heiligenberg gaan staan, niet omdat het slecht is, maar omdat zo'n stal als bij Gipsy gewoon een stuk rustiger en fijner is voor je paard (denk ik).
Ben jij wel eens bij ons geweest dan?

Met Donna mee geloof ik, of nee, met Sanne!
Ik had als alternatief de stal waar Roos met Gips staat, maar omdat je dus niet op zondag mag was dat dan ook om even te staan totdat ik iets anders vind. Nu kan ik gelukkig bij Mandy op stal terecht.
Betaal hem helemaal zelf samen met Jorinda 
Gaaf hoor, ga voor je duimen dat het dit keer door gaat!
Het is dat ik christelijk ben en op zondag dus niet bij de paarden ben omdat mijn ouders dat niet willen hebben. Hier ben ik mee opgegroeid, al lijkt het me wel heerlijk om even bij je paard te kunnen gaan kijken als je de hond uitlaat ofzo of je paard ophalen als je in het bos gaat wandelen.
Al doe ik er met Gipsy 3 kwartier over omdat ik hem alleen rij in stap. En jullie hebben natuurlijk nog het lockhorst. En een groot voordeel is bij de manege het nieuwe natuurgebied en het kanaal dichtbij met redelijk ruiterpad ernaast. Bij ons is dat heel slecht.

. Maar ik mag van mezelf niet té enthousiast doen, maar dat is moeilijk!!

Maar bij Gipsy ben ik er regelmatig in mijn eentje, die rust, echt heerlijk!