Ik ga ook liever naar doccie, net zo goed en betrouwbaar . Net feestje gehad van opa en oma, die zijn 60 jaar getrouwd. En oma wilde geen burgemeester op bezoek, ze heeft niks met die man zei ze haha.
Freya loopt bij Doc voor haar tanden en Amaye weet ik nog niet. Moet ik nog even over nadenken. Ilvy...gefeliciteerd met opa en oma.
taverno
Geplaatst: 26-09-10 16:00
Wat heeft iedereen veel te vertellen hier.
Oja,de meesten zijn vandaag weg! Nou ja,ik werk wel hoor.maar ben nu 2 dagen vrij gelukkig.
Nicam
Geplaatst: 26-09-10 16:35
Ik was niet weg...zat gewoon in Zoetermeer en Stompwijk. Amaye voor de eerste keer hengstig. Weer een mijlpaaltje in haar leven . Geniet van je vrije dagen. Als die dagen net zo mooi zijn als vandaag is dat zeker niet verkeerd
Zal ik eens wat vertellen dan. Zondag 3 oktober komen Xantha, Esther (mijn bijrijdster) en ik naar stal de Groene meer!!! We hebben er al helemaal zin in!!
Zal ik eens wat vertellen dan. Zondag 3 oktober komen Xantha, Esther (mijn bijrijdster) en ik naar stal de Groene meer!!! We hebben er al helemaal zin in!!
Aggossie die amaye! Gefeliciteerd met jullie volwassen wordende merrie . Vandaag een heerlijke dag gehad, Marlon en Elvis zagen er heel vrolijk uit en hebben zichtbaar genoten. Hele mooie omgeving daar. Als noah het toelaat zou ik ook eens mee willen doen. Er hing een hele ongedwongen sfeer. Morgen helaas weer werken, maar 4 topdagen achter de rug.
taverno
Geplaatst: 26-09-10 19:43
We verwachten natuurlijk snel een uitgebreid verslag van Marlon. (zijn er foto`s gemaakt?)
Nicam
Geplaatst: 26-09-10 21:49
Ik ben ook benieuwd naar verslag en foto's
nikkielvis
Geplaatst: 27-09-10 07:38
Goeiemorgen
Ik heb een super leuk weekend gehad. Elvis en ik zullen zeker vaker te zien zijn op de trec wedstrijden.
Kaartlezen is duidelijk niet mijn sterkste kant. Helaas heb ik daardoor erg veel gemist... Maar wel weer twee pionen gevonden. Waardoor ik wel weer heel enthoustiast werd. Ik zit goed.... Ik blij Elvis weer blij want zijn team genoot ik dus wist de weg wel...
Uiteindelijk heb ik een hele leuke POR gereden die niet iedereen heeft gereden. waardoor ik de lunch plek compleet heb gemist. En uiteraard alle andere posten. Dat mag de pret niet drukke. Want we hebben de finish wel gehaald.
Met onze eerste wedstrijd en onze eerste 10 punten zijn we helemaal in onze nopjes. Ik mag het niet zeggen maar bij onze volgende wedstrijd moet dat te verbeteren zijn...
Dan s'avonds het PTV pacour bekeken. Nou die is gaaf dacht ik. Dat gaan Elvis en Marlon heus wel lukken. Nou ben ik best zenuwachtig geweest dat hadden er ook genoeg door. Waaronder mijn eigen kleine Elvis ook een bommetje was
Takken daar ga je toch zeker niet onderdoor er staan mensen naast. En die persoon op mijn rug lijkt het ook eng te vinden... Maar na lang aanmoedigen deed hij het toch... Hup door naar de smalle doorgang. Uiteraard in galop dat kunnen we best en dat zijn weer plus punten. Maar meneer zag op het laatste moment toch iemand ernaast staan. Hop tegen de balk aan en hup in draf. dag puntjes. Maar dat geeft niks ben zo trots op hem dat hij de zenuwachtige ik op zijn rug verdraagt. Door naar de waterpassage dat ging na enige aarzeling heel netjes. Maar toen deed ik uiteraard dezelfde fout maken als de dag ervoor. Het verkeerde pad kiezen. Hoe kun je nou zo stom zijn.... Maar kwam er vrij snel achter dat ik niet goed zat en hup snel terug naar de goeie route. Hek open is geen probleem dat doen we wel even. Ik was al enigzins van mijn zenuwen af. Dat werkt best wel als je samen wil werken.. Daar naar het labyrint aan de hand. Jeetje wat is ie braaf hij doet het zo netjes. Smalle doorgang aan de hand. Laten we dat maar in draf doen want weer extra punten. Dat ging heel netjes dus dat had ik wel goed ingeschat. Hij is ook wel kalmer als ik naast hem loop. Rechts opstappen is voor ons geen probleem.... Toen de heg ja hup in galop erop af. Om vervolgens vol in je ankers te gaan want er zit iemand om het hoekje. Levensgevaarlijk hoor alsof meneer nog nooit mensen heeft gezien. Die hebben we dus niet gedaan omdat hij toch te gespannen was. Nouja hij niet alleen. Gelijk in galop af op de boomstammetje. Ik moedig dat kleine draakje nog aan we kunnen het maar weer een mens dus hup vol in de ankers. Om er vervolgens met veel moeite toch overheen te gaan. Nee niet springend maar je benen heel hoog optillen. Helaas raakte hij met zijn staart een stuk boomstam waardoor die eraf viel. Volgens de gevaarlijke mevrouw zoals Elvis haar ziet zag het er erg grappig uit... Afsprong ging super door naar de volgende boomstam. En jawel hij kreeg het door hij ging er overheen. Wat een knap paard..... Bijna de steile helling vergeten maar ging ook heel goed. Van de helling af is voor ons ook geen probleem. Op naar de brug dus. weer bijna verkeerd gegaan. Maar kon me nog net corrigeren. Brug die op de grond ligt is gek. Daar kun je namelijk gewoon langs hoor.. Maar hij bleef er even voor staan en is er uiteindelijk toch overheen gelopen. Labyrint ging best aardig totdat er iemand door de waterbak liep. Meneer was afgeleid en tok tok raakt alle balkjes aan. Geeft niks jongen op naar het achterwaarts. Dacht dat dat niet goed zou gaan maar dat is uiteindelijk heel goed gegaan. Wal op en af ging in galop erop en in draf eraf dat is niet goed. Maar moest hem even inhouden anders had ie zo van die afsprong afgesprongen. Finish is nog moeilijk als er twee enorme boomstammen staan waar je doorheen moet. Stel je voor dat die dicht klappen zit je er wel mooi tussen. En die mevrouw die ernaast stond bedient vast de knop daarvan. Want hij bleef haar nog best even argwanend aankijken.
Maar we zijn bij de finish geeindigd. Om vervolgens gediskwalificeerd te worden omdat ik verkeerd had gereden.... Dat heb ik Elvis maar niet gezegd.... Heb ook een prijs gewonnen omdat ik de beste van de laatte was zeg maar....
heb het enorm naar mijn zin gehad en trec is nog niet van ons af.....
Laatst bijgewerkt door nikkielvis op 27-09-10 07:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind deze wel heel leuk. Zie ik er niet enorm ontspannen uit...
taverno
Geplaatst: 27-09-10 07:53
Wat een geweldig verslag Marlon. Elvis heeft nog een hoop dingen braaf gedaan.Nu maar goed oefenen in het navigeren,zonde om gediskwalificeerd te worden omdat je verkeerd reed. Maar toch nog een prijs gewonnen,wat was dat dan?
Je weet nu waar je op kan oefenen.
wat een gave foto van jou en je kleine draakje.Echt iets om uit te vergroten.
Knap gedaan,mijn complimenten heb je!
DesireeK
Geplaatst: 27-09-10 09:37
Gaaf Marlon... Klinkt allemaal super leuk zeg... Knap paardje is het ook he De volgende keer zullen jouw zenuwen vast een stuk minder zijn en heb je inmiddels leren kaartlezen dus komt je thuis met een heleboel punten
Ik vind die foto wel heel stoer... en die foto van Elvis aan het halster vind ik ook heel leuk...
Wat een leuke foto! Goed verslag Het was superleuk om te zien Ook daarzo, al die verschillende rassen en mensen die op een hele relaxte manier met dr paard dingen aan het doen zijn, echt leuk!
Harstikke goed gedaan met je spookje! Op naar volgend jaar
taverno
Geplaatst: 27-09-10 10:12
getsiederrie,volgens de buienradar komt er een heleboel regen aan.
marlon super stoer jo!!! heb al gekeken naar de info! volgend seizoen ga ik met je mee ziet er echt gaaf uit en voor de eerste keer zo te horen zeker niet slecht
taverno
Geplaatst: 27-09-10 19:25
Hoe is het met de andere veluwe gangers gegaan?
Tencieboy maar in de binnenbak gereden,ik vond het buiten een beetje nattig. Had de bak zowaar voor mij alleen,heerlijk gereden.