. Die heb ik nog nooit gezien haha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Die heb ik nog nooit
Melanie_B schreef:Ooh haha...
Ja dat kan denk ik wel even.. Wanneer kom je naar Twente?
Als je vrijdag's komt, kun je beter even dan kijken naar 'm..
Word zaterdag nogal druk geloof ik... Gezien my birthday
. Uhhh vrijdag middag wil ik er ongeveer

Had hem pas nodig toen ik naar Edam ging, maar daar was ik niet op tijd achter gekomen.. Dus ik moet er eentje kopen
Volgende maand ofzo denk ik!
? Astor schreef:Paraveterinair (Dierenartsassistente) op niveau 4.
.
! Astor schreef:En morgen ga ik op "kennismakings kamp' met mijn nieuwe klas. Wij gaan naar Abrona in Zeist.
Abrona is een christelijke organisatie voor dienstverlening aan mensen met een verstandelijke beperking.
De 1700 professionele en gedreven medewerkers en ruim 700 vrijwilligers zetten zich dagelijks in voor 2000 cliënten.
Abrona wil een bijdrage leveren aan het verwerven en behouden van een eigen plek in de samenleving. Met én voor de cliënt.
Dus ik ben benieuwd! Heb dit stukje even van de website van de instelling gehaald!

Emmaa_ schreef:Ik denk dat het donderdag echt raar gaat zijn om niet naar paardrijden te hoeven... Aan de ene kant vind ik het wel lekker omdat ik het echt heerlijk vind om deze week een beetje rond te scharrelen door het huis, vandaag heb ik een shoot gehad, gister met mn beste vriendin wat gekletst en tv gekeken.
Ik ben wel weer voorzichtig wat rond aan het kijken voor een bijrijdpaard maar het is gewoon lastig om iets te vinden waar ik naartoe kan komen met de fiets..

Astor schreef:Ik heb al vanaf mijn 18e een OV chipkaart. Staat nergens dat ik het pas sinds kort heb

indd!!
Melissa reageerde nogal bot naar mijn idee.