Brrrrrr koude voeten heb ik. Kom net van stal, je waait er weg zeg.
Zodadelijk maar een lekkere douche nemen en mijn bed in.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Wij hebben niet Zo'n last van het weer gehad. lekker gewinkeld, niet zo veel gekocht alleen nieuwe stijgbeugelriemen. de riemen die bij m'n zadel zaten waren bijna door gescheurd. lekkere kwaliteit! paarden hebben zich uit geleefd op het land. we hebben vandaag maar niet gereden , hadden geen zin om weer onder de blubber komen te zitten. Jo heeft de hele weg zitten zwaaien naar je ouders winnitou . hoop dat het morgen wel een beetje droog is. nou ja afwachten maar , we vermaken ons even goed wel. Laters maar weer.
Nou ik ga verder met m'n bos wandeling !!! DOEGIE en tot morgen!!! LIQUITA schreef:Dat is waar Xan, dat de regen goed is tegen het stof. volgens de eigenaar was het voor de regen echt een drama om te rijden door al het stof. We genieten ook erg van naar de paarden kijken op het land. We zitten dan lekker voor het grote raam naar ze te kijken. We zitten dan te bedenken wat ze allemaal tegen elkaar aan het zeggen zijn....echt grappigNou ik ga verder met m'n bos wandeling !!! DOEGIE en tot morgen!!!

LIQUITA schreef:Zo...de tv staat weer aan. Lees...de paarden staan op het land en het raam is de tv. Coen vindt Het alleen jammer dat we alleen animal planet hebben. In ieder geval schijnt de zon nu heerlijk dus het rijden gaat (wat het weer betreft ) vast goed komen. alleen gaan we wel zingend het bos in om de wilde zwijnen op afstand te houden. Laters!

LIQUITA schreef:Zo...de tv staat weer aan. Lees...de paarden staan op het land en het raam is de tv. Coen vindt Het alleen jammer dat we alleen animal planet hebben. In ieder geval schijnt de zon nu heerlijk dus het rijden gaat (wat het weer betreft ) vast goed komen. alleen gaan we wel zingend het bos in om de wilde zwijnen op afstand te houden. Laters!

xan schreef:meelen schreef:Ron en ik zijn vandaag weer opa en oma geworden.![]()
De koolmeesjes vliegen met lege eierdopjes het hokje uit.
YEAH...... beschuit met muisjes![]()
Wij hebben 2 jonge duiven rondvliegen, hebben hun nest in de kerstboom !!!

LIQUITA schreef:Vandaag een geweldige rit gehad. We zijn eerst naar de zandvlakte gereden voor onze fotografen. Ging helemaal probleemloos, behalve dan datFirst 1 keer bijna onder uit ging in een modder plas. hij gleed behoorlijk onderuit. maar ook dit liep weer goed af. we hebben hier de hele dag de zon met af en toe een klein wolkje. dan is het wel fris. zo nu ga ik ff lekker onder de douche, daar ben ik wel aan toe. groetjes van ons en de paarden.