De goede vliegenspray moet nogsteeds uitgevonden worden...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JorisDy schreef:4 a 5 dekjes heb ik toch wel genoeg aan?
Doen jullie nog iets bijzonders met de pony's een week voor kamp? Training verzwaderen ofzo?
essie_blue schreef:wat hebben jullie allemaal een superleuke dekjes
XxDamelzaxX schreef:Maar ik ga Estelle haar ES Mouse-terra nog jatten en die rode ES VZH, en van Marloes haar Eskadron bicolor
slet!
dan jat ik die van jou
dit zijn mijn dekjes
en heb dan ook nog deze:
en een donkerbruin premiere setje
Schöckemohle Camel
Anky Cyan
Anky Fog
PK donkerblauw
Eurostar Stripe-In Mouse/Terra
Pagony Lichtblauw/donkerbruin
Op wedstrijd!
Phoenix6 schreef:Zoals jullie misschien op hyves al wel hadden gelezen heeft Ikke een Schiefel. Door dat stomme ding moet ik wel met peesbeschermes rijden, ik kan het risico niet lopen dat ze hem aantikt. Ze moet eigenlijk ook in de wei beschermers om, maar dat werdt veel te warm en was ook helemaal niet goed. Dus dat doe ik nu gewoon zonder.
De goede vliegenspray moet nogsteeds uitgevonden worden...
Phoenix6 schreef:Als ik bij stal recht het erf af sla zit ik al in een zadpad dat regelrecht naar het bos lijd. We zitten bijna in het bos zeg maar. Dus ook heel erg veel dazen. Ga ik dat spul maar eens uitproberen!
xCarolaa schreef:Oja.
Als je prijzengeld wint moet je dat dan ook inleveren dan ?
Ik mag dat dan gewoon houden, en de winst die ik anrijd bij jonge paarden ook.
We kopenz egmaar jonge beestjes die er zogezegd niet uitzien.. Die gaan dan in de opfok bij ons en later beleren we die en als ze weg gaan mogen we dus het geld houdenwat we eraan hebben gereden.
En dan mogen we ook zelf kiezen wanneer ze verkocht mogen worden zegmaar.
Hihi ik ganaar melaatste les, byee!
Jill_ schreef:Ik ga straks bijlezen
maaaar mensen ik word gek, ik ben nog niet gebeld, en ze zijn nu iedereen aan het bellen...... oooooooooooooooooooowh god
ik heb de normen gezien, en dat ik echt 3x niks, allemaal 0,4 behalve nederlands is 1,7 en duits is 0,0
Phoenix6 schreef:Lijstjes zijn idd wel handig! Voordat ik wat vergeet!
pff.. Ik voel me net zo'n achterhoekse boer. (al woon ik gewoon in een 2 onder een kap woning..)Met al die merken houd ik het niet bij hoor! Ik koop gewoon wat ik nodig heb en leuk vind