weet niet of er wedstrijden oid zijn, anders zou ik zeggen rond etenstijd ofzo. Let er eerlijkgezegd nooit zo op want ik rij meestal buiten, neem aan dat je de binnenbak boedoelt?
Gister hebben we (nouja de mannen) beetje opgeruimd op ons nieuwe stalletje! Er moet nog veel gebeuren maar het begin is gemaakt. Deze week gaan ze een het terrein vlakmaken en vrijdag komt de stal. Die wordt dan dinsdag gemaakt.
Hihi we hadden het over wat onze paarden nu te eten krijgen en wat ze daar krijgen. Nou de heren krijgen een 5 sterren restaurant: bix, granen, muesli, mais, wortels en slobber (1 keer per week in de winter geloof ik).
En wat heel fijn was dat we het nog even over new zijn oog hebben gehad en dat hij straks natuurlijk een buitenluik krijgt. Aangezien de indeling en de luiken ook nog gemaakt moeten worden ging ze even nadenken wat het beste is voor hem. Vond ik super aardig! Misschien komt hij nu helemaal achterin te staan en dan over de gehele breedte. dus van voor naar achter. dan wordt zijn stal wel iets smaller maar wel langer en dan wil ze ook een binnenluik voor hem maken zodat hij in de gang kan kijken. Dan maakt ze wel een buitenluik maar die blijft dan meestal dicht.
Ja was er ook wel erg blij mee! Ik hoop in ieder geval dat we een goede oplossing vinden. zou wel een hele geruststelling zijn.
Sandra wilde ook niet dat de paarden achter de tralies stonden.. Dus dit zou wel top zijn. Maarja eerst even afwachten want misschien past deze contrcutie wel niet qua indeling. Maar het is fijn dat ze meedenkt!
sniesie
Geplaatst: 29-03-10 12:00
Dat is zeker lief zeg! En wat een menukaart
sniesie
Geplaatst: 29-03-10 12:05
Dit is toch ook wat zeg! Denkt ze nou echt dat niemand daar achter komt?