Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinW86 schreef:Chocky moet nog een klein weekje voordat de beebjes komen..
Ze weegt 1540 gram (520 aangekomen), maar op de foto's lijkt ze helemaal niet zo dik
Ik ben hartstikke onschuldig
Bovenaanzicht
Hier zie je toch stiekem mijn buikje
x_sabine schreef:DJoysDesignz schreef:als we zon heel eind verlichte zit moeten doen... nee de sprong zelf gaat me wel goed af
Bij mij t zelfde.. Ik moet a.s donderdag mijn ruiterbewijs halen, ook springen, maar ook 5 minuten VERLICHTE ZIT! En dit word geklokt..
x_sabine schreef:daarna nog een buitenrit met een klasgenoot door het verkeer, waarbij die lui in de bosjes zitten om te kijken of je het goed doet hahahahaa!!
Mallow schreef:Die Eva vd winden heeft toch zelf ook een paardje die 100 km te klein is?
lovefi schreef:whaha. gister was ik op de manege en heeft collin me bijna in de sloot gegooiden vervolgens kreeg ik een smsje van annemiek(vanlovis) collin heeft wel echt een stagaire inde sloot gegooit .. ik weet alleen niet wie
aatjuh12 schreef:lovefi schreef:whaha. gister was ik op de manege en heeft collin me bijna in de sloot gegooiden vervolgens kreeg ik een smsje van annemiek(vanlovis) collin heeft wel echt een stagaire inde sloot gegooit .. ik weet alleen niet wie
geen stagaire hoor.. was gewoon femke.. haha! geloof zelfs dat het niet bij 1 x is gebleven!
aatjuh12 schreef:Mallow schreef:Die Eva vd winden heeft toch zelf ook een paardje die 100 km te klein is?
jaa haha een shetlander geloof ik! ik ging vorige x buitenritje rijden met costa en zivenchy.. rijden we op de zandvlakte.. komt er een paard met 6 benen aanlopen! *onee.. het was eva die mee liep* gaan ze een stukje verder galopperen.. valt ze eraf.. zadeltje onderaan zijn buik.. hahaha trekt ze dat zadeltje weer op zij rug.. en gaat weer verder rijdenzag er echt super grappig uit!