geaccepteerd hihi.. stond even off line kon ik rustig lezen, ga ik dus off line antwoord geven dom he
ATE schreef:gelukkig ze is niet boos ben ik niet zo snel hoor, kan een hoop hebben tot een bepaald punt en dan....
MiltonB schreef:ATE schreef:gelukkig ze is niet boos ben ik niet zo snel hoor, kan een hoop hebben tot een bepaald punt en dan....ga je dan slaan ????????lekker
ATE schreef:ik ben er klaar voor voor zaterdag jullie ook?Ja hoor, ik wel. Weet niet eens welke proef ik moet rijden
MiltonB schreef:11 april iedereen kan alleen sandra en coen zeggen nog niets tot nu toemoeten we allemaal ff iets mee nemen ???
MiltonB schreef:11 april iedereen kan alleen sandra en coen zeggen nog niets tot nu toeSandra moet waarschijnlijk werken, die is alleen op maandag en dinsdag vrij (als ik het goed begrepen heb).
ik ook ben er helemaal niet klaar voor, helaas geen smoes kunnen bedenken moet er echt aan geloven geloof ik
MiltonB schreef:ik ook ben er helemaal niet klaar voor, helaas geen smoes kunnen bedenken moet er echt aan geloven geloof ikach bij jouw gaat het gewoon goed neem voor beeld aan je dochter
MiltonB schreef:ik ook ben er helemaal niet klaar voor, helaas geen smoes kunnen bedenken moet er echt aan geloven geloof ikHeb je wel de proef geoefend?
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:ik ook ben er helemaal niet klaar voor, helaas geen smoes kunnen bedenken moet er echt aan geloven geloof ikHeb je wel de proef geoefend?Jij lopend door de huiskamer en Remco voorlezen.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Heb je wel de proef geoefend?Jij lopend door de huiskamer en Remco voorlezen. met letters??
MiltonB schreef:ff iets meenemen..... nee hoor hoeft niet hoor gewoon gezellienou gezeligheid dat neem ik zo ie zo mee
ach weet je ik denk dat het zaterdag gewoon een gezellige avond wordtwel of geen punten maakt het uit