Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
josewoos schreef:Moosje schreef:K heb echt al n hele tijd niet meer gereden.
Heb k wel weer n keer zin in.
![]()
Zou jij het ook niet weer oppakken (dacht dat je dat laatst zei....)

Moosje schreef:Ja, misschien de Haf van n vriendin.
Die hengst waar k t over had staat nog in t noorden des lands en hebben ze hier geen (betaalbare) plek voor.
Helaas...
josewoos schreef:Moosje schreef:Ja, misschien de Haf van n vriendin.
Die hengst waar k t over had staat nog in t noorden des lands en hebben ze hier geen (betaalbare) plek voor.
Helaas...
Waarom eigenlijk niet meer op de manege??
) en daar istie altijd een beetje hyper. Toen hij ergens van schrok (ritselend blaadje?) reageerde hij met een luchtsprong waarbij hij even vergat dat we aan een lang teugeltje aan het stappen waren (want bijna weer bij stal), daardoor geen steun vond en op zijn knieen landde.
Ik krijg binnenkort de foto's, dan zal ik er eens een topicje van maken. Maar ga nu slapen, morgen gaan we acteren! De module over modern drama ging tot nu toe steeds alleen over de theorie maar morgen gaan we scenes naspelen, als ik mijn ene docent een beetje kan inschatten

Gelukkig voor Annet is Twingo zwart

mAnDyXX schreef:Wel leuk dat je een dekje kreeg altijd nog een leuke aandenken!
Gefeliciteerd met je puntje Xandra!!
Eetsmakelijk kels die langs de A1 is erg lekker ben ik ook wel is geweest
En die bedrijfsleider zeg maar, die kende me opa nog wel van vroeger, en mijn schoonzusje kende hij ook omdat hij haar moeder kende, want met de oom van mijn schoonzusje had hij een cafe gehad enzovoort enzovoort enzovoort
Ik ging met me schoonzusje naar hem toe omdat zij dacht dat ze m ergens van kende, en ging vragen waarvan
Toen zei hij: Is opa jarig? Dan gaan we zo wel even voor hem zingen. En even later, de muziek ging al harder, ja hoor: "Lang zal hij leven!"
En kwamen ze met zo'n vuurwerk dingetje aan. Dat vond ie wel leuk, hij had het eerst niet door
en hij kreeg als een klein cadeautje, zo'n luxe waterfles, maar die hoefte hij niet dus hebben wij m nu