. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. 
ATE schreef:Ik ben 28 augustus weer terug.je gaat toch volgende week naar turkie???
ATE schreef:heb vandaag een vrachtwagentje gekocht om zelf met de paarden eens ergens heen te rijden om te rijden
mijn broer heeft hem nu mee genomen om wat kleine dingen te laten repareren
het is een wagen uit 1992 dus al een iets ouder beestje er zitten dan ook wel wat roest plekjes op die gaan we wegwerken
GEFELICITEERD, ik ben zeer benieuwd
. ATE schreef:Leuk Jo.heb vandaag een vrachtwagentje gekocht om zelf met de paarden eens ergens heen te rijden om te rijden mijn broer heeft hem nu mee genomen om wat kleine dingen te laten repareren het is een wagen uit 1992 dus al een iets ouder beestje er zitten dan ook wel wat roest plekjes op die gaan we wegwerken
Kunnen ze er alle drie in.
Ben zeer benieuwd hoe hij er uit ziet. LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik ben 28 augustus weer terug.je gaat toch volgende week naar turkie???

meelen schreef:Thnx Smui, maar we spreken elkaar vast nog wel op Bokt de komende 3 weken.
. Het is altijd gezellig
. noname123 schreef:Maar hoe krijg je nou zòn zin als jij hebt bv. erbij???
Tytje schreef:Hihi, leuk he paardrijden.Ik wil net de honden uitlaten, fijn die onweer en regen.........
Vanmorgen had ik op Val gereden, het was weer hard werken, maar het laatste kwartier leek het toch op paardrijden, met een hoop gehinnik er tussendoor, hij was het er niet mee eens!
noname123 schreef:Is dat op NED 1?

smuidra schreef:Tegen die tijd moet je maar even zeggen of ik die neusdruppels nog mee moet nemen.