kindertjes en omstanders hebben nog gezongen voor me en heb mooie bos zonnebloemen gehad! en van t DE viertal een nieuw dressuurboekje, was nodig geloof ik
hebben jullie ze wel is gezien ? Van die smerige, grote soort weetikveel....3x zo groot als een bromvlieg, ook die vorm en dan grijs.... wat is dat !!! Zat op jasper zn rug die totaal in paniek al de draden aan gort heeft gelopen naar huis rende, de bak in, liggen en rollen door het zand....
En die zat vorige week woensdag in Carolien d'r auto toen ik aan het schrijven was bij Arianne.. Marisca volledig in de ban van zo'n klotebeest. Uiteindelijk neergesabeld.. was het beest in geen velden of wegen meer te bekennen.. zag het al gebeuren, die kwam natuurlijk wraak nemen, hij was namelijk groggy geslagen, en mij in mijn lieflijke kuiten prikken.. gelukkig zat hij slechts op mijn tas, ( zie je wel, toch op weg naar mijn kuitjes ) en heeft hij alsnog het leven voor het eeuwige verruild.. Enne Karin... hij is echt bomproef he
acacia
Geplaatst: 14-07-10 07:40
Jow schreef:
das een daas karin
neejoh, ik hoorde dat het een stoter was, dat is Zeeuws voor vreselijk eng, niet vaak te zien, rotprikbeest... nee die dazen ken ik wel, dat zijn van die smalletjes.... dit was dus de vorm van een grote bromvlieg en dan 3x zo groot..... maargoed, palen vervangen, 3 stuks als luciferhoutjes door midden ( knap ze waren geteerd, extra sterk... ) en draden opgestroopt....
hier gaan ze dus vanaf nu overdag naar de bak, kunnen ze in het zand rollen. Snachts naar de wei.
Haha ja ik was me wachtwoord weer eens kwijt, pfff heb er zoveel.. nu is alles het zelfde.. maar groot paardenbezitter moet jij zeggen:P we kunnen nu rusthuis beef beginnen joy, noor dijano Oh en sun dadelijk hahahhaa, wel top dat je morgen ff mee rijd (A)
Jaja me oude paard, heb het er maar druk mee.. nu weet ik is hoe druk jow het heeft haha.. het is maar rustig hier....
mammaslamma
Geplaatst: 25-07-10 17:14
Meld me ook weer es, vacantie voor de kids, dus moeke neemt ff dér gemak.....
Onze Boris staat te koop, toch gebleken dat hij te rillerig voopr de wagen is, maar voor onder de man is het een topper, vandag de eerste mensen geweest, meisje kon er prima mee overweg, je moet nml wel lekker kunnen rijden, voor Cleo is hij veels te heftig.......afwachten maar
Onze nieuwe pown is echt geweldig, koel in zijn kop en nu heeft hij al weer binnen een maand 7 kkeer voor de wagen gestaan en gaat super, betuigen gaat wel een stuk sneller als ze ingereden zijn, dat blijkt maar weer.
Over 3 weken Gerrit ff laten scannen in Bodegraven, kijken of hij weer heel is of dat nog gaat worden, dan weet ik wat, Bickel gaat ook ff mee, die was wat geirriteerd aan een pees, ook ff kijken, als hij goed is, gaat Amber hem weer verder trainen, en dan gaat ook die terug de verkoop in. Vind maar es het goede span, dat blijkt nu wel weer, deze 2 zouden super zijn in de dressuur of spring sport,er zitten super papieren bij.