Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Iriis_ schreef:Leuk Mel! Knap gereden hoor! Papi is zeker niet de makkelijkstewat een boefje

Melanieetjuh schreef:Iriis_ schreef:Leuk Mel! Knap gereden hoor! Papi is zeker niet de makkelijkstewat een boefje
Dankje!
Nee, Don is zéker niet de makkelijkste!
Maar komt helemaal goed!
Had je die eerste bok ook gezien
Daar was ie weer lekker bezig!
Dat vage gedoe in mn proefje kwam ook meer & deel door me zelf!
Moet zeggen, Tino liep echt fijn! Jullie worden steeds beter!!
Citaat:Jaa Tinus begint het steeds meer te snappen![]()
En die bokken heb in indd gezien! Haha gek paard is het ook.. Maar wel leuk hoor, kan je tenminste wat mee, beter dan een paard waarmee je alles zo makkelijk kan behalen enzo.. Zit ook geen uitdaging meer aan!

Liisette_ schreef:Is goed hoor!![]()
Goed dat jij ook zo fijn gereden hebt, mel!
Ja, ging fijn! Melanieetjuh schreef:Citaat:Jaa Tinus begint het steeds meer te snappen![]()
En die bokken heb in indd gezien! Haha gek paard is het ook.. Maar wel leuk hoor, kan je tenminste wat mee, beter dan een paard waarmee je alles zo makkelijk kan behalen enzo.. Zit ook geen uitdaging meer aan!
Ja idd!
Ja, echt vaag! Hij had weer ff wat energie!
Ja, daar heb je zekers gelijk in!
Nu is het idd wel een uitdaging, wel vond ik het jammer dat de jury zó weinig op me protocol had gezet!
Er stond zelfs NIETS bij over die galop!
Citaat:Jaa dat was bij mijn moeder ook.. Wel lage punten, maar bijna geen op of aan merkingen.. Echt irritant is dat! Daar leer je ook weinig van

Melanieetjuh schreef:Citaat:Jaa dat was bij mijn moeder ook.. Wel lage punten, maar bijna geen op of aan merkingen.. Echt irritant is dat! Daar leer je ook weinig van
Ja!
Das toch niet leuk! Ze had echt wel ietjes meer erop in mogen gaan, en bijv daarvoor een 4 kunnen geven, en dan voor het halsstrekken (wat wél goed ging!) een 8 kunnen geven. Dat vind ik zelf meer een betere vergelijken dan alleen maar heel veel 6jes te zetten!
En daarnaast een paar voor mij die hoger zijn geindigd liep het paard niet rond? Daar kijken ze toch naar?
Melanieetjuh schreef:Citaat:Jaa dat was bij mijn moeder ook.. Wel lage punten, maar bijna geen op of aan merkingen.. Echt irritant is dat! Daar leer je ook weinig van
Ja!
Das toch niet leuk! Ze had echt wel ietjes meer erop in mogen gaan, en bijv daarvoor een 4 kunnen geven, en dan voor het halsstrekken (wat wél goed ging!) een 8 kunnen geven. Dat vind ik zelf meer een betere vergelijken dan alleen maar heel veel 6jes te zetten!
En daarnaast een paar voor mij die hoger zijn geindigd liep het paard niet rond? Daar kijken ze toch naar?
Ja!
Melanieetjuh schreef:Das natuurlijk wel waar Jane.
Maar het aanzicht is wel mooier, en voor sommige jury's telt dat echt wel een puntje meer.
Ja. Maar heb sommige ook wel zien rijden, waarvan ik dacht 'Hoe kan jij het nou gehaald hebben?,

Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Das natuurlijk wel waar Jane.
Maar het aanzicht is wel mooier, en voor sommige jury's telt dat echt wel een puntje meer.
Ja. Maar heb sommige ook wel zien rijden, waarvan ik dacht 'Hoe kan jij het nou gehaald hebben?,
Tuurlijk is het mooier
Ben ik helemaal met je eens! Maar ik vind om mijn redenen dat ze dat eigenlijk niet mogen voortrekken.
Jaa ik ook damnn

Annie_ schreef:ik dacht pas bij de F8 want daar mag je ook niet meer met tiedeman enzo maar kon ook best de f6 zijn![]()

Jane_ schreef:Min droom is om met Philander ook wedstrijdjes te gaan doen
Maar eerst maar is gaan lessen..
Ik ga waarschijnlijk miss in de andere bak rijden bij kees want dan kunnen zita en flip buiten blijven staan
Melanieetjuh schreef:Jane_ schreef:Min droom is om met Philander ook wedstrijdjes te gaan doen
Maar eerst maar is gaan lessen..
Ik ga waarschijnlijk miss in de andere bak rijden bij kees want dan kunnen zita en flip buiten blijven staan
Lijkt me wel gaaf als je met Phil gaat starten!