Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 07:38

18:12 en 18:36
:)

Rytm

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 07:09

En hoe ging het?
En weet je punten van anderen?

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:14

Ik heb nog geen idee.. Had dr sms gestuurd maar nog niks terug.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:31

Weekend is al weeeeer voorbij.. Gaat zo snel he.. Ik was gisteren naar dat Apres ski feest in Hoorn, nog voor mijn verjaardag :) .

Jullie ook een fijn weekend gehad? maartje, al lekker bezig met je huisje? :D
en Fab, hoe is het met je autoooo?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 07:02

Oeee nice Manon. :D

Ik was gister eten bij familie van Brecht, was gezelliggg.
En vandaag komt meisje weer werken waar ik vorig jaar rond mei mee samengewerkt heb, echt zooo chill! Wij klikten echt goed!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 07:52

leuk maaik! gezellig!

Het weekend is idd al weer snel voorbij...blehg

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 12:22

Dat is wel fijn Maaike! :) Altijd fijn om mensen om je heen te hebben waar je goed mee samen kunt werken, gaat het werk veel sneller en makkelijker!
Heb wel eens dat ik met mensen moet samenwerken waarmee je niet op één lijn ligt, gaat moeizaam dan!

Ik heb afgelopen weekend mijn ploeg in Amsterdam aangemoedigd, was opzich wel leuk, maar zit toch liever zelf in de boot! Maar aankomend weekend mag ik zelf weer in de boot! 8 kilometer wedstrijd van Amsterdam naar Ouderkerk aan de Amstel! :) Zelfde water als afgelopen weekend.

Vandaag maar weer eens iets voor school doen! Vanmiddag één college en morgen ook maar één les, veel tijd voor zelfstudie dus! :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 17:44

Fijn dat je toch nog een fijn weekend gehad hebt Merel, je baalde zo!

Is het bij jullie ook zo'n onwijs chill weer? Echt warm is het gewoon, was aan het rijden in de buitenbak en voelde de zon echt branden.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 19:13

heerlijk he maaik.. Mooi weer alles buiten rijden, echt fijn

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 21:43

:j
Ben lekker fanatiek bezig ook, zondag wedstrijd met Esm en Cato. Voor het eerst outdoor, ben benieuwd. Nu wat meer proefgericht trainen, word daar altijd bloedfanatiek van.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:47

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 21:53

Pfff meteen krijg je weer gezeik over waarom hij nooit op het land stond?
Maargoed, heb je de mogelijkheid om die weidegang rustig op te bouwen? Tis wel jammer dat het maar een maand is, heb je hem na een kleine 2 weken eindelijk 24/7 buiten kan je alweer beginnen met afbouwen want je kan hem ook niet zomaar weer op stal gooien lijkt mij. Kan het niet langer, de hele zomer gewoon?

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:11

ja idd...dom gezeur :) maar ja...lijkt me voor leo wel een keer lekker denk ik of niet :)
Ik zou mogelijk 2 weken aan de maand vast kunnen plakken. dus dan word het anderhalf maand...meer niet anderes word het wel een dure grap...want moet natuurlijk ook gewoon m'n stalling doorbetalen :), dan zou ik hem 2 weken kunnen opbouwen

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 07:25

Maaik ik had 177 en 179. Was heel laag gejureerd. 1e proef was is 2e (1e prijs was 179) 2e proef geen plaatsing 179 (1e was 180 en eenigste winstpunt.. :? )
Maar ik heb zoo fijn gereden! Ze was zo braaf en toch fijn aan de hulpen :)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:33

Als jij maar fijn hebt gereden :D .. Wanneer ga je nu weer starten??
Echt zoooooo poedersuiker, ik heb nog geen toets/studiepunten gehaald dit jaar (wederom..) en ik moet er nog 38 hebben om over te gaan. :7 :7

Vandaag lekker nerdy leren tot 3 uur en dan lekker naar Ottttttie :D .

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:28

Ik heb je niet meer gezien Aniek.. maar er was wel erg laag gejureerd hoorde ik! Toch fijn dat je lekker gereden hebt.

Wat een lekker weertje he! eindelijk weer eens zon!

Nee ben nog niet int huisje bezig, de 23e gaat die vrouw eruit.. Dan ga k s avonds nog even schoonmaken enzo, kijken of het een beetje aan kant is. En dan de 26e en 27e verhuizen.. komen m'n mams en broertje helpen!
Wat zouden jullie doen trouwens? Nieuwe spullen kopen of dingen van thuis mee nemen.. kheb namelijk ruim genoeg spaargeld om nieuwe dingen te kopen maar ik heb thuis ook nog een bed, bankstel en kledingkast staan....

Met Zenith gaat trouwens niet zo best :( vorige week was hij heel vervelend, niet voor het been, slaan bokken naar been en zweepje, staken enz. enz. met als toppunt dat ie zondag ging steigeren uit puur protest.. Gister gelongeerd, vanavond wilde ik met Anjo dr bij rijden.. vanmorgen was hij bekapt, dus ik er vanavond op.. ja hoor: Kreupel..
Dus ik baal als een stekker!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:34

Dingen die je thuis niet gebruikt maar wel nodig hebt in je nieuwe huisje zou ik absoluut meenemen. Zo heb ik ook mijn bankje uit mijn kamer in Schoorl meegenomen naar mijn kamer in Rotterdam.

Ik zou ook niet alles nieuw kopen, maar bv. naar een tweedehandswinkel gaan ofzoiets (marktplaats/kringloop...). Klinkt misschien heel gek en een maand geleden had ik hier zelf ook niet echt oren naar :+ , totdat mijn oom en tante me mee hadden genomen naar de pelgrimshoeve (http://www.pelgrimshoeve.nl/) en ik een supergave z.g.a.n. televisiekast had gekocht voor 1 euro :D (tja, dat is net zo duur als een hamburger bij de Mc :D ).

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:11

ik zou ook wachten met nieuw kopen.. Als je straks samen gaat wonen een keer kan je je geld hard genoeg gebruiken

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:34

Maartje, ik zou wachten met nieuwe spullen kopen. Je hebt nu al wat spullen thuis staan, die zou ik voorlopig eerst gebruiken. Die kunnen vast ook nog wel een tijdje mee..
Stel je krijgt straks relatie enzo.. en je wilt dan na een tijd samen wonen, kan je daar je spaargeld voor gebruiken :) .

Ik zou nu je spaargeld, nog even je spaargeld laten :)

Donderdag weer naar Urs toe! :)
Vanochtend richting dokter geweest.. kan naar de fysio gaan.. daar ga ik nog even over nadenken :)
Mn moeder heeft nu ook zalfje gehaald straks ff opsmeren voordat ik naar mn bed ga :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 21:48

Wat was je commentaar Aniek? Kon je je daarin vinden?
Wel jammer van je punten!

Ik zou ook meenemen wat je kunt meenemen Maartje, als je dan toch nog een nieuw bed oid wilt kan dat altijd nog.
Vervelend van Zenith, zomaar uit het niets? Zit daar niet iets achter dan?

Tem ging vandaag goed aan de longe, morgen nog een keer longeren, vrijdag ook en dan eventjes erop. Heb er wel zin in hoor!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 06:50

Goeiemorgen! :)
Zou nu eigenlijk onderweg moeten zijn om te gaan roeien maar het gaat niet door omdat we niemand hebben die ons kan sturen....
Zat alleen wel al aangekleed te ontbijten dus nu maar gewoon op blijven en gaan studeren. Zonde van mn tijd om nu weer te gaan slapen eigenlijk. (wel heel lekker maarja...)

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:56

Poee zonde idd merel, ik zou het wel geweten hebben, mijn bed voelde vanochgtend nog veel te lekker maar moest eruit.
Had les van caro om tien uur, was wel zwaar. Ben btje gieperig weer en niet echt veel gereden afgelopen tijd, dus was goed moe.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:25

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 21:16

Aah zo heb je lekker wat aan je dag gehad. :D

Wij hadden vandaag weer wat hoor.. ambulance moest komen voor vader van Paul (niet heel ernstig hoor) en kwamen ze met een helicopter. Godzijdank stond er maar 1 paard in de molen die ik snel kon redden maar collega was met eentje aan de hand grazen, die is het hele veld overgesleurd. Zo'n ding maakt écht herrie zeg!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:20

Heb dat ook gezien dan op tv enzo.. Zodra ze met een helikopter in de buurt komen bij dier, paard in deze situatie gaan ze op de vlucht..

Komt het dan alleen door het geluid? of het geluid en dat t zomaar uit de lucht komt?